آموزش پنل مدیریت وردپرس به صورت جز به جز به همراه ویدئو آموزشی

با فراگیری آموزش وردپرس رتبه اول گوگل را تصاحب کنید! اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود، وردپرس هر روز مشکلات وردپرس را بررسی میکند و در به روز رسانیها رفع میکند. چرا که با یادگیری مفاهیم اولیه، به راحتی بسیاری از مسائل روزانه خود در مدیریت سایت وردپرس را، حل خواهید کرد. همانطور که ملاحظه فرمودید آموزش نصب وردپرس رایگان را برای شما در پنج گام ساده توضیح دادیم، در صورتیکه پیشنهاد یا انتقادی دارید می توانید در قسمت دیدگاه انتهای مقاله نظر خود را بیان بفرمائید. پس تا انتهای این مقاله هم فیلم آموزش برنامه نویسی وردپرس همراه ما باشید. Embed از طریق پروتکلی که در اختیار شما قرار میده این امکان رو به شما خواهد داد تا وقتی آدرس نوشته و یا برخی فایل های چندرسانه ای رو در نوشته قرار میدهید خلاصه اون را به صورت تصویر زیر به شما نمایش خواهد داد که در حال حاضر تمامی سایت هایی که با وردپرس راهاندازی شدند به همراه شبکه های اجتماعی مختلف از این فیلم های آموزش وردپرس قابلیت پشتیبانی میکنند. به صورت خیلی ساده Embed عبارت است از اینکه شما بیاین و آدرس مستقیم یک فایل و یا حتی آدرس نوشته را در محتوای نوشته خودتون قرار بدین و بعد از چند لحظه انتظار خلاصهای از محتوای صفحه، به همراه عناوین و دکمههای کاربردی مثل اشتراک گذاری در نوشته شما نمایش داده شود.

همچنین یاد گرفتیم که چرا باید برای قرار دادن ویدئو در وردپرس از هاست خودمون استفاده نکنیم و بیایم و برای تاثیر بهتر از سایت های اشتراک فیلم برای قرار دادن ویدئو استفاده کنیم تا قادر باشیم تا با استفاده از مشاهده تعداد بالاتری ویدئو بخشی از ترافیک سایت رو از طریق سایت های اشتراک فیلم دریافت کنیم. در کشور ما به دلیل تعرفه گذاری نادرست بر روی فروش اینترنت مصرف دیتا برای هر کاربر اهمیت بسیار زیادی داره و هرکسی که از اینترنت استفاده میکنه همواره قبل از اینکه اقدام به مشاهده یک ویدئو در سایتی بکنه ابتدا باید حجم اون رو مورد بررسی قرار بده تا ترافیک بالایی رو از دست نده، وقتی ما بیایم و فیلم خودمون رو که در بالاترین سطح کیفیتی قرار داره در وردپرس آپلود کنیم پس کاربر ما راهی نداره که مصرف کمتری برای مشاهده اون فیلم داشته باشه و بنابراین از خیر دیدن اون میگذره، اما با وجود سایت هایی که تنها برای نمایش فیلم پایه گذاری شده اند، اینطور نیست و وقتی شما فیلمی را آپلود میکنید این فیلم در چند سطح کیفیتی آپلود میشه و کاربر قادر هست تا بر اساس سرعت اینترنت و میزان ترافیکی که داره از نسخه کم حجم اون ویدئو استفاده کرده و اونو ببینه.

اگر از سایت های اشتراک گذاری فیلم و یا شبکه های اجتماعی استفاده میکنید کافیه تا لینک صفحه را در نوشته قرار داده و منتظر بمونید تا محتوای اون نمایش داده شده و بعد از اینکه مطمئن شدید نوشته را ذخیره کرده و اون را مشاهده کنید. برای نمایش ویدئوها از سایت های اشتراک فیلم و شبکه های اجتماعی هم کافیه به همین شکل عمل کنید و آدرس صفحه مربوطه را وارد کنید و یا از دکمههای همرسانی و اشتراک گذاری ویدئو که در صفحه قرار داره برای این کار استفاده کنید تا ویدئو در نوشته شما به نمایش در بیاد و مخاطبان شما بتونند تا ویدئوی شما را مشاهده کنند. یک فیلم آموزش نصب وردپرس در لینک فیلم آموزش وردپرس قرار گرفته است که می توانید به صورت ویدئویی نصب لوکال هاست را آموزش ببینید. نحوه کار با وردپرس رو یادگرفتید؟ ۵- منوی دیدگاه ها: برای مدیریت دیدگاه، باید از منوی دیدگاه ها استفاده کنید برای نحوه کار با بخش دیدگاه ها مقاله مدیریت دیدگاه ها در وردپرس را مطالعه کنید.

بعد از اینکه مقاله ورود به پیشخوان وردپرس را قرار دادیم حال میخواهیم به سراغ آموزش پنل مدیریت وردپرس برویم. در این آموزش به صورت کاملا واضح ما از دپارتمان طراحی سایت پدیده به تمام نکات و ترفند ها پر داخته ایم آموزش وردپرس صفر تا صد وردپرس. برای اینکه بتوانید راحتتر با وردپرس کار کنید آموزش وردپرس را برایتان در قالب یک کتاب الکترونیکی کاملا رایگان آماده کردیم. در حا حاضر آخرین نسخه وردپرس فارسی 5/0/3 می باشد که ما هم در این آموزش از همین نسخه استفاده کرده ایم.بعد از اینکه فایل zip را دانلود کردید باید این فایل را به مسیر هاست منتقل کنیم. اما اگر واقعا می خواهید روی سایتتون کار کنید و براش برنامه های بلند مدت داری وردپرس در حال حاضر گزینه بهتری هست. وردپرس پرطرفدار ترین سیستم مدیریت محتوا ( CMS ) حال حاضر دنیا برای سایتها و وبلاگ هاست که در کنار سادگی امکانات فوق العاده ای را در اختیار صاحبان سایت و وبلاگ می گذارد. پس حالا که با دلایل اصلی آشنا شدید در ادامه به معرفی واژه ای به نام Embed میپردازم که در قرار دادن ویدئو و فیلم در وردپرس جزو مهمترین نکات هستش و باید با اون آشنا باشید.