الگوی ایمیل خود را ایجاد کنید تا بارها و بارها از آن استفاده کنید

با ابزارهای مناسب – و خلاقیت – می توانید یک قالب ایمیل ایجاد کنید که ارسال ایمیل را سریع و آسان می کند.

گاهی اوقات ، شروع کردن سخت ترین قسمت است. به خصوص زمانی که احساس نمی کنید مهارت یا خلاقیت لازم برای طراحی یک ایمیل زیبا را دارید – اغلب به آخرین لحظه منتقل می شود یا در نهایت ایمیل های متنی ارسال می کنید.

الگوهای ایمیل می توانند به شما کمک کنند تا سریع و آسان شروع به کار کنید – در حالی که یک سازگاری تجاری در بازاریابی خود ایجاد می کنید که خوانندگان شما فوراً آن را تشخیص می دهند.

چرا باید از الگوی ایمیل استفاده کنید؟

دلایل متعددی برای استفاده از الگوی ایمیل وجود دارد ، اما در اینجا مهمترین نگرانی هایی وجود دارد که الگوهای ایمیل به شما در آدرس دهی کمک می کنند.

ثبات

الگوهای ایمیل ظاهر و احساس ثابتی را ارائه می دهند که با نام تجاری شما مطابقت دارد. این به خوانندگان کمک می کند تا به سرعت پیغام های شما را از طرف شما دریافت کنند.

استفاده از الگوهای سازگار بدین معناست که نیازی نیست در مورد رنگ بندی ، لوگو و حساب های رسانه های اجتماعی خود – به نام چند مورد – در هر ایمیل فکر کنید ، بنابراین ارسال مداوم ایمیل ها را برای شما آسان تر می کند.

آنها همچنین به کاهش تعداد اشتباهات یا خطاهایی که ممکن است در ایمیل شما رخ دهد کمک می کند. اگرچه ارائه دهندگان خدمات ایمیل (ESPs) گاهی اوقات می توانند به روز رسانی نحوه خواندن ایمیل ها را منتشر کنند ، اما داشتن الگویی که به طور مداوم از آن استفاده می کنید به حذف تغییرات م howثر بر نحوه ارائه پیام شما کمک می کند. خیالتان راحت می شود که ایمیل شما آنطور که می خواهید نشان می دهد.

بهره وری

با گذشت زمان ، الگوهای ایمیل به شما کمک می کند در وقت خود صرفه جویی کنید. هنگامی که اولین الگوی خود را تنظیم کردید ، لازم نیست آن زمان اولیه را دوباره از قبل سرمایه گذاری کنید.

در عوض ، می توانید قالب خود را بارگذاری کرده و بلافاصله شروع به وارد کردن محتوای خود کنید. حتی می توانید طرح بندی های مختلفی را که ممکن است استفاده کنید ذخیره کنید. حذف بخشهایی در قالب مورد نیاز شما کمتر از تلاش برای مرتب سازی کامل موارد در هر زمان است.

قابلیت پاسخگویی به موبایل

نزدیک به 50 درصد مردم پیام تلفن را در دستگاه تلفن همراه خود می خوانند. بنابراین ، مهم است که در مورد ظاهر پیام های ایمیل خود در صفحه های کوچکتر فکر کنید. پس از تنظیم الگوی خود ، می توانید پیش از ارسال اولین ایمیل خود با الگوی جدید ، پیش نمایش آن را در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه مشاهده کنید.

اکثر قالب های ایمیل ESP ، مانند AWeber ، با در نظر گرفتن پاسخگویی تلفن همراه طراحی شده اند ، بنابراین این بدان معناست که شما فقط باید اولین ایمیل خود را تنظیم کنید و همه چیز آماده است.

توجه داشته باشید که ستون های کنار هم معمولاً برای شما به صورت خودکار روی هم قرار می گیرند. با این حال ، اگر هنوز می خواهید نمای جانبی در موبایل داشته باشید ، ممکن است بتوانید موارد را مجبور کنید در صفحه های کوچکتر کنار هم بمانند. این بهترین استفاده برای تصاویر است (به عنوان مثال ، اگر برخی از تصاویر اینستاگرام خود را در داخل ایمیل نشان می دهید).

ایمیل تلفن همراه با تصاویر در کنار هم

حالت روشن در مقابل حالت تاریک

علاوه بر این که باید در مورد پاسخگویی موبایل قالب خود فکر کنید ، دستگاهها همچنین قابلیت کنترل صفحه نمایش دستگاه خواننده را نیز معرفی کردند. اکثر دستگاه ها به شما امکان می دهند از حالت روشن (با زمینه سفید) و حالت تاریک (با پس زمینه سیاه/تیره) انتخاب کنید.

الگوهای ما با این هدف طراحی شده اند. نسخه حالت تاریک هنوز برای خوانندگان آسان است که با پس زمینه تیره و متن سفید بخوانند یا حالت روشن/تاریک را بدون توجه به تنظیمات شخصی خواننده در هر زمان نمایش دهند.

چه المان هایی را باید در قالب ایمیل وارد کنید؟

به طور کلی ، پیام های ایمیل باید کوتاه نگه داشته شوند و برای عمل خوانندگان باید اقدام لازم را انجام دهند. می توانید اطلاعات اضافی را وارد کنید ، اما مهم است که مطمئن شوید پیام ایمیل شما زیاد طولانی نمی شود.

با در نظر گرفتن این نکته ، الگوی ایمیل شما باید شامل عناصری باشد که به احتمال زیاد بر اساس پیام بر اساس پیام تغییر می کند. طراحان این را “محتوای ثابت” می نامند – که معمولاً شامل نام تجاری شرکت شما ، لوگو ، امضا ، پیوندهای رسانه های اجتماعی و غیره است.

قالب قالب ایمیل ساده

علاوه بر محتوای ایستا ، می توانید طرح های مختلفی را برای جابجایی بین آنها وارد کنید ، مانند الگوی z ، دکمه تصویر-محتوا و …

نمونه قالب ایمیل

این به شما امکان می دهد تا در قالب خود انعطاف پذیری داشته باشید و به شما امکان می دهد هر بار که برای ارسال ایمیل می روید عناصر مختلف را به راحتی وارد یا حذف کنید.

نحوه ایجاد قالب ایمیل خود:

آیا می خواهید قالب خود را ایجاد کنید؟ در اینجا 3 ابزار وجود دارد که به شما کمک می کند به راحتی شروع کنید.

با یک قالب ایمیل حرفه ای طراحی شده شروع کنید

AWeber دارای بیش از 600 قالب ایمیل حرفه ای طراحی شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که الگو را با لوگو ، رنگ مارک ، تصاویر ، متن و سایر عناصر برند خود به روز کنید.

در حالی که ما همیشه در حال نوسازی الگوهای موجود و افزودن الگوهای جدید هستیم ، هر یک کاملاً قابل تنظیم است. از به روزرسانی رنگهای پس زمینه ، انتخاب فونت یا تنظیم طرح بندی برای برآوردن نیازهای شما – الگوهای ما می توانند به راحتی به هر چیزی که نیاز دارید تبدیل شوند! اگر در تنظیم الگو مشکل دارید ، ما خدمات طراحی قالب را با قیمت 29 دلار ارائه می دهیم تا به شما در تنظیم سریعتر کمک کنیم.

در زیر یک مثال سریع از چگونگی سفارشی کردن یک الگو برای ایجاد یک قالب کاملاً شخصی وجود دارد: قالبی که دارای گیاهان آپارتمانی است را به الگویی تبدیل کنید که تجارت پیلاتس شما را نشان می دهد. الگوها ممکن است دارای محتوایی نباشند که بتوانید از آنها استفاده کنید ، اما طوری طراحی شده اند که امکاناتی را که می توانید ایجاد کنید به شما نشان دهند.

3 مثال از نحوه تغییر یک قالب ایمیل

با استفاده از هوش مصنوعی وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود را به عنوان الگو قرار دهید

طراح هوشمند AWeber راهی رایگان ، سریع و آسان برای دریافت قالب ایمیل مارک دار بر اساس وب سایت شما – در چند ثانیه است! سیستم ما وب سایت یا حساب رسانه های اجتماعی شما را برای لوگوها ، تصاویر و رنگ ها تجزیه و تحلیل می کند و سپس به طور خودکار یک گالری از الگوهای ایمیل آماده و آماده برای تجارت شما ایجاد می کند.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، فقط با وارد کردن آدرس وب سایت خود آن را امتحان کنید.

GIF نحوه عملکرد طراح هوشمند AWeber را نشان می دهد

طراحی تصاویر با Canva

Canva یک ابزار طراحی گرافیکی است که به شما کمک می کند به راحتی تصاویر ایجاد کنید – و مستقیماً در AWeber ادغام شده است. این بدان معناست که می توانید بدون نیاز به خروج از حساب AWeber خود برای پیام های ایمیل خود تصاویر ایجاد کنید. حتی می توانید برای کسب و کار جدیدی که در حال راه اندازی آن هستید ، لوگو بسازید.

Canva در GIF AWeber

اگرچه ایجاد پیام های ایمیل کاملاً مبتنی بر تصویر بهترین عمل نیست ، Canva می تواند به طراحی و مارک پیام های شما کمک کند تا تصاویر را در ایمیل های شما به سرعت ایجاد کند. شما حتی می توانید الگوها را در Canva ذخیره کنید تا به راحتی بر اساس پیام به پیام به روز شود.

مثال زیر یک پیام الکترونیکی استاندارد به سبک Z-Pattern است ، اما افزودن یک مثلث رنگی بر روی تصاویر ، به ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد و طراحی شده به پیام کلی کمک می کند. می توانید الگوهای تصویر Canva را در اینجا دریافت کنید: Hero Image – Square Images

نمونه ای از قالب ایمیل که با Canva طراحی شده است

امروز با الگوی ایمیل شروع به کار کنید

پیش بروید ، امروز اولین قالب ایمیل خود را ایجاد کرده و ذخیره کنید. به یاد داشته باشید که به روز رسانی هر هفته با محتوای خود را ساده و آسان نگه دارید. همیشه می توانید در هر زمان الگوی خود را مجدداً مشاهده و به روز کنید! حتی چندین الگو با طرح بندی یا مشاغل مختلف که در حساب AWeber خود مدیریت می کنید ذخیره کنید.

آیا می خواهید نمونه های بیشتری را ببینید؟ آنها را بررسی کنید!