با ما همراه باشید

اما شما با انجام عروسی و عقد در فضای باز به جای آنکه در یک سالن سرپوشیده و سربسته باشید دغدغه مهمانان خود را برطرف کرده و آنها با خیال آسوده به راحتی در مراسم جشن شما شرکند میکنند و دیگر استرس نخواهند داشت. در بعضی خانوادهها مراسم عقد و عروسی همزمان با هم برگزار میشود و در برخی دیگر، مراسم عقد، بعد از بله برون و در زمان شروع دوران نامزدی انجام میشود. برای انجام عقد محضری لازم است، مقدماتی مانند مشاوره ازدواج، آزمایش ازدواج و در آخر یافتن دفتر ازدواج یا همان محضر عقد، را برای ثبت رسمی عقد و خواندن خطبه، طی کنید.

همانطور که از اسم این دفتر پیدا است، دیزاین داخلی آن فضایی رویایی است که با کالسکه ساخته شدهاست. بدیهی است که در فضایی بسته و سرپوشیده امر پذیرایی به مراتب سخت میشود. زیرا محدود بودن محیط و فضای برگزاری جشن قطعا فرآیند خدمت رسانی و پذیرایی از میهمانان را برای خدمه و پرسنل سخت میکند. زیرا هیچ مراسم و یا جشن عقد و عروسی بدون حضور میهمانان خاص خود تقریبا قابل تصور نیست. جشن عقد یا عروسی شما زمانی به یک مراسم خوب و بیبدیل بدل میشود که پیش از هر چیز راحتی میهمانان شما در نظر باشد. یکی از مهمترین بخش های هر جشن عقد و مراسم عروسی، چیدمان صحیح و زیبای جایگاه عروس و داماد سالن عقد با ظرفیت بالا است.

در واقع اگر چیدمان جذابی برای این بخش در نظر باشد میتواند جلوهی خاصی به برگزاری جشن ببخشد. به همین جهت در این بخش نکات مهمی که باید درخصوص آن بدانید را بررسی میکنیم تا بدون هیچ مشکلیف زیباترین محضر عقد روف گاردن را انتخاب کنید و عکسهای خاطرهانگیزی ثبت کنید. برای انتخاب مکان برگزاری اول مشخص کنید که میخواهید جشن عقد و عروسی را به صورت همزمان برگزار کنید یا به صورت جداگانه و با فاصله زمانی یا اصلاً مایل هستید یک عقد محضری ساده داشته باشید و عروسی خود را مجلل و باشکوه برگزار کنید.

اگر شما نیز چنین تصمیمی دارید و می خواهید بهترین اتفاق زندگی خود را بسیار متفاوت برگزار کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. سالنهای عقد مجموعه همدم، با بهترین دسترسی در دو شعبه شرق و شمال تهران قرار دارند. جوانانی که بدنبال محضر خوب در شمال تهران و با سفره عقدی که بشه فیلمبرداری و عکاسی انجام داد و فضای بزرگی داشته باشه هستند . عمارت عقد اُشهن با طراحی منحصر به فرد و دکوری متفاوت ، بدون شک از بهترین سالن های عقد تهران است.