ببینید نرخ باز شدن ایمیل شما با این 6 ترفند ساده منفجر می شود

6 ترفند ساده را که برای مشاهده افزایش نرخ باز شدن ایمیل خود نیاز دارید، دریافت کنید.

تعطیلات نزدیک است و اکثر کسب و کارها امیدوارند از جشن ها استفاده کنند.

تیم های بازاریابی برای تجزیه و تحلیل تحقیقات بازار و درک آنچه که خریداران از برند خود به دنبال آن هستند، سخت کار کرده اند. چه چیزی کشف کرده اند؟ پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های آنلاین خریداران جمعه سیاه از 14 میلیارد دلاری که در سال گذشته خرج کرده‌اند تا 20 درصد فراتر رود.

با در نظر گرفتن این موضوع، تجارت الکترونیک و سایر مشاغل خرده فروشی آنلاین کمپین های بازاریابی ایمیلی خود را تقویت کرده اند تا بتوانند به اهداف خود برای پایان سال برسند.

بسیاری از متخصصان فروش و بازاریابی ساعت‌ها را صرف ساختن ایمیل کامل می‌کنند و محتوای غنی را با موضوع هوشمندانه و پیام‌های شخصی‌سازی شده ترکیب می‌کنند.

متأسفانه، تیم‌های بازاریابی اغلب وقتی متوجه می‌شوند که مشتریان احتمالی آن ایمیل‌ها را باز نکرده‌اند، اغلب ناامید می‌شوند. مصرف کنندگان به دریافت روزانه صدها ایمیل فروش و هرزنامه عادت کرده اند، بنابراین با بلندتر شدن سر و صدای دنیای تجارت، نرخ باز شدن ایمیل در حال کاهش است.

بنابراین چگونه می توانید از طریق ایمیل تمام نویزها را قطع کنید و با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کنید؟ بیایید نگاهی به چند نکته امتحان شده و واقعی برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل بیندازیم.

ترفندهایی برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل

بازاریابی ایمیلی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص زمانی که امنیت ایمیل، تجزیه و تحلیل داده ها و سایر عواملی که در یک استراتژی ایمیل جامع نقش دارند را در نظر بگیریم.

و اگر مشتریان شما هرگز آنها را نخوانند، تمام این تلاش ها بیهوده است. خوشبختانه، ترفندهایی وجود دارد که بسیاری از بازاریابان برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه برای نگاهی به ایمیل‌هایشان با موفقیت اجرا می‌کنند:

6 ترفند برای افزایش نرخ باز شدن ایمیل

1- شخصی سازی ایمیل ها

راه‌های زیادی برای ایجاد یک تجربه شخصی برای مشتریان وجود دارد، مانند استفاده از نام آن‌ها در تبریک، استفاده از داده‌های خرید گذشته برای درک بیشتر در مورد علایق آن‌ها، و جذاب کردن حواس آنها با محتوا و زیبایی‌شناسی جالب.

بسیاری از تیم های بازاریابی بزرگ در حال حاضر استعدادهایی در دسترس دارند که می توانند نسخه شخصی سازی شده برای شخصیت ها و کمپین های مختلف خریداران بنویسند.

از سوی دیگر، کسب و کارهای کوچک کمتر به این نوع منابع دسترسی دارند. به همین دلیل است که بسیاری از کسب و کارها نویسندگان آزاد را برای نوشتن کپی ایمیل و سایر محتوای بازاریابی استخدام می کنند. شما می توانید انتظار داشته باشید که حداقل 20 دلار در ساعت برای یک نویسنده مستقل با کیفیت پرداخت کنید، که با اکثر بودجه ها، به ویژه با توجه به بازگشت سرمایه بالقوه (ROI) مطابقت دارد.

ببینید چگونه کالاهای ورزشی دیک از شخصی‌سازی استفاده می‌کند تا محتوای داخل ایمیل را به چالش بکشد. سپس پیشنهاد ایمیل بر اساس محتوای مشابه از خریدهای قبلی شخصی سازی می شود.

مثال خط موضوع کالاهای ورزشی دیک

2 – اهرم FOMO

FOMO یا ترس از دست دادن، یک پدیده واقعی است که تقریباً همه را تا حدی تحت تأثیر قرار می دهد. وقتی دیگران را در حال تجربه خدمات با کیفیت بالا یا محصول جدید شگفت‌انگیز می‌بینیم، نمی‌خواهیم بدانیم این همه هیاهو برای چیست.

از دست دادن یک فرصت خوب برای 56٪ از کسانی که از FOMO رنج می برند ناامید کننده است. آنها را رها کنید که بیشتر بخواهند و آنها به سمت تجارت شما خواهند آمد.

با به اشتراک گذاشتن بازخورد و تجربیات مشتریان واقعی که برند شما را دوست دارند، به آنها نشان دهید که در کمپین های بازاریابی ایمیلی شما چه چیزهایی را از دست می دهند (این به عنوان اثبات اجتماعی نیز شناخته می شود).

برخی از ایده ها برای ایجاد احساسات FOMO عبارتند از

  • نزدیک شدن به موعد فروش
  • محصولات یا بازه زمانی محدود برای خرید
  • بازخورد اجتماعی و بررسی آنلاین
  • و حتی ارائه توصیفات و مطالعات موردی در محتوای ایمیل خود.

ببینید Gap و Allstate چگونه از زبان در حال انقضا در خطوط موضوعی خود استفاده می کنند تا ترس از دست دادن را افزایش دهند.

مثال خط موضوع از Gap با استفاده از FOMO
مثال خط موضوع از AllState با استفاده از FOMO

3 – خطوط موضوع را بهینه کنید

خطوط موضوعی مانند برداشت اول، مختصر اما بسیار مهم هستند. هنگامی که مصرف کنندگان یک اعلان ایمیل جدید دریافت می کنند، احتمالاً خط موضوع را می خوانند و تصمیم می گیرند که آیا ارزش باز کردن آن صرفاً از طریق آن اطلاعات است یا خیر.

برای بهینه‌سازی خطوط موضوع، مهم است که از عبارات جلب توجه و شخصی سازی هر کجا که ممکن است استفاده کنید. بازاریابان همچنین باید مستقیم باشند و مستقیماً به نقطه اصلی برسند تا مشتریان بدانند چرا باید همین الان ایمیل شما را باز کنند.

به آنچه در صندوق پست ایمیل خود برای شما متمایز است نگاه کنید. چه چیزی باعث می شود که چشمانتان را بچرخانید و چه چیزهایی شما را مجذوب خود می کند؟ آن را مختصر نگه دارید و از کلیشه ها و عبارات رایج بازاریابی اجتناب کنید.

در اینجا چند مثال ساده از خط موضوع ایمیل آورده شده است:

نمونه های خط موضوع ایمیل ساده

4- با ایموجی ها آزمایش کنید

بسته به نوع کسب‌وکاری که دارید، شکلک‌ها ممکن است مورد ضربه قرار بگیرند یا از دست بروند. با این حال، 6.9 درصد از موضوعات مطرح شده از بازاریابان برتر امروزی شامل ایموجی ها است. قرار دادن ایموجی به خوبی می تواند پیام های شما را در پس زمینه هر صندوق ورودی شلوغی متمایز کند.

به منظور اجتناب از ظاهر شدن به عنوان ناخوشایند یا غیر جذاب، استفاده از تست A/B برای درک تأثیر افزودن ایموجی به خطوط موضوع بسیار مهم است.

مثال Redbox زیر روشی هوشمندانه برای وارد کردن ایموجی های آتشین به ایمیلی که در مورد لیست داغ فیلم های رایگان دریافت می کنند را نشان می دهد.

Redbox با استفاده از ایموجی ها در خط موضوع

5- بازاریابی ایمیلی را به صورت خودکار انجام دهید

بازاریابی خودکار شامل تنظیم پارامترهایی برای رویدادهای آغاز شده توسط مشتری است که بسته به اقدام انجام شده، ایمیل را راه اندازی می کند. محرک‌ها را می‌توان برای تعدادی از اقدامات مشتری از جمله چرخ دستی‌های رها شده، ورود برای اولین بار پس از مدتی یا ارسال نظر تنظیم کرد.

تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال باز شدن ایمیل‌های راه‌اندازی شده 38 درصد بیشتر است زیرا به تجربیات زندگی واقعی مشتری با نام تجاری شما مرتبط هستند. یک پیام مرتبط که به مشتریان اطلاعات یا ارزش ارائه می‌کند، راه بسیار خوبی برای کمک به افزایش نرخ باز شدن ایمیل است.

خط موضوع برای ایمیل خوش آمدگویی خودکار از AWeber

6- کلمات خود را عاقلانه انتخاب کنید

در نهایت، استفاده از عبارات تأثیرگذار که توجه خوانندگان را به خود جلب می کند تا احتمال خواندن پیام های شما را افزایش دهد، مهم است. در اینجا برخی از مؤثرترین کلمات برای تأثیرگذاری بر تعامل ایمیل آورده شده است:

  • اکنون
  • شما / شما
  • با تشکر
  • جدید
  • آسان
  • رایگان

سعی کنید از برخی از این کلمات در خطوط موضوع خود استفاده کنید و ببینید که آیا تفاوتی در موفقیت کمپین های ایمیل شما ایجاد می کنند یا خیر.

مثال Home Depot زیر توانسته است دو تا از تاثیرگذارترین کلمات را در خط موضوع آنها وارد کند.

خط موضوع از Home Depot با استفاده از دو کلمه افکت

آینده بازاریابی ایمیلی

آینده بازاریابی ایمیلی به عنوان یک کانال بازاریابی پایدار روشن به نظر می رسد. قرار است تعداد کاربران ایمیل تا سال 2025 به 4.6 میلیارد نفر برسد. با توجه به اینکه تعداد افرادی که هنوز از ایمیل برای فعالیت های روزانه استفاده می کنند به طور پیوسته در طول زمان افزایش می یابد، می توانید مطمئن باشید که ایمیل برای مدت طولانی در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، تجارت الکترونیک در حال رونق است و ایمیل بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال برای مشاغل آنلاین است. در سال 2014، تجارت الکترونیک تنها 10 درصد از خرده فروشی ها را در مقایسه با 40 درصد در سال 2021 تشکیل می داد. این فقط تبلیغات نیز نیست. از آنجایی که مردم بیشتر از همیشه به خرید آنلاین می پردازند، نیاز روزافزونی برای تأیید سفارش و تحویل و سایر ارتباطات تجارت الکترونیک از طریق ایمیل وجود دارد.

نتیجه

چه یک کسب‌وکار 50 مشتری داشته باشد یا 5 میلیون مشتری، ایمیل همچنان راهی عالی برای برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبان در مورد محصولات جدید، تبلیغات هیجان‌انگیز و به‌روزرسانی‌های مربوط به مارک‌های مورد علاقه‌شان است. برخی از این نکات را برای متمایز کردن کسب و کار خود و تقویت روابط با مشتریان احتمالی و مشتریان به کار ببرید.