بهترین سرفیس لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپ استوک Surface Laptop

لپ تاپ استوک Surface Laptop 2

قبل از اینکه مایکروسافت سری لپ‌تاپ‌های سرفیس را راه‌اندازی کند، آنها دستگاه قابل تبدیل دیگری به نام سرفیس بوک داشتند که در اواخر سال 2015 عرضه شد. این تبلت نیز یک تبلت صفحه کلید جداشدنی است، اما از نظر سبک کاملاً متفاوت از تبلت سرفیس است و بیشتر شبیه یک نوت بوک است. برخی از افراد، از جمله خود من، آن را کاملاً دوست نداشتند و همچنان آرزو داشتند که مایکروسافت یک نوت بوک واقعی ارائه دهد.سرفیس لپ تاپ 2 جدید از نظر ظاهری تقریباً مشابه نسل قبلی خود است. اندازه آنها یکسان است و همه پورت های یکسانی در مکان های مشابه دارند. مگر اینکه رنگ مشکی جدیدی را انتخاب کنید که فقط با سرفیس لپ تاپ 2 در دسترس است، تشخیص اینکه کدام نسل از لپ تاپ سرفیس را دارید دشوار خواهد بود. همانطور که قبلاً گفته شد، این لپ‌تاپ سرفیس نسل دوم فقط یک به‌روزرسانی مشخصات است.

Surface Laptop 2 با صفحه نمایش 13.5 اینچی، ابعاد 308.1 x 223.27 x 14.48 میلی‌متر و وزن 1.25 کیلوگرم دارد. این نوت بوک هنوز در دسته نوت بوک های فوق باریک قرار می گیرد. سبک است و حمل آن آسان است که برای مشاهده لپ تاپ می توانید به این سایت بروید.

صفحه نمایش 13.5 اینچی PixelSense در سرفیس لپ تاپ 2 دارای رزولوشن 2256 در 1504 پیکسل است. این وضوح برای اکثر اهداف به اندازه کافی خوب و واضح است. فول اچ دی کافی نیست، اما در بیشتر مواقع Ultra HD لازم نیست. ای کاش تولیدکنندگان بیشتری رزولوشن بین‌المللی ارائه می‌کردند، مانند QHD که بار دیگر در دسترس بود.

لپ تاپ استوک surface laptop 1

مایکروسافت همچنین با لپ تاپ سرفیس روی امنیت تمرکز کرده است. یک تراشه TPM برای امنیت در سطح سازمانی و پشتیبانی از ورود به سیستم Windows Hello وجود دارد. با ویندوز 10 اس پیش فرض، سرفیس لپ تاپ برنامه هایی را اجرا می کند که از فروشگاه ویندوز دانلود می شوند. هر کدام توسط مایکروسافت تایید شده است.

در پایان، این اولین نسل از لپ‌تاپ سرفیس است که بسیاری از ما منتظر آن بوده‌ایم. مایکروسافت از بسیاری جهات با سخت‌افزار کار فوق‌العاده ای انجام داده است و هیچ شکی در آن وجود ندارد. سرفیس لپ تاپ بدون شک بهترین لپ تاپ مایکروسافت تا به امروز است. در واقع، مایکروسافت احتمالاً بهترین لپ‌تاپ ویندوزی سال را ایجاد کرده است. ردموند سعی نکرد لپ‌تاپی بسازد که بتواند کارهای جالبی انجام دهد (ما خط سرفیس بوک را برای آن داریم) و در عوض روی عناصر اصلی یک لپ‌تاپ واقعی تمرکز کرد. مایکروسافت به تازگی یک لپ تاپ معمولی برای سرفیس جدید خود ساخته است و آنها (تقریبا) آن را میخکوب کرده اند. این شرکت مجبور بود ریسک انتقاد را برای عدم نوآوری یا امتحان نکردن چیز جدیدی با لپ‌تاپ سرفیس جدید بپذیرد – اما من شخصاً معتقدم که این ریسک کاملاً ارزشش را داشت. برای ادامه کلیک کنید.

سرفیس لپ‌تاپ ۳ (Microsoft Surface Laptop 3)