بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن

موزر نامی آشنا در ایران است که در دهه های اخیر طرفداران زیادی در خاورمیانه به ویژه ایران پیدا کرده است. کیفیت ساخت ریش تراش های این برند آلمانی در سرتاسر دنیا زبانزد است بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن و دلیل اصلی آن شاید تمرکز این برند بر تولید ماشین اصلاح باشد. یکی از نکات جالب این برند ارائه محصولات با قیمت های بسیار مناسب است که خرید محصولات این برند در ایران را کار سختی نمی کند. موزر 1233 پریمات موزر یکی از بهترین محصولات برند موزر است که ظاهری کلاسیک نیز دارد.

تکنولوژی اصلاح این دستگاه برش مستقیم و جنس تیغه دستگاه نیز از جنس استنلس استیل می باشد. امکانات این دستگاه بسیار کلاسیک است و با توجه به قیمت دستگاه نباید انتظار ویژگی های پیشرفته ای را داشته باشیم. البته این باعث نمی شود که تصور کنیم کیفیت دستگاه پایین است زیرا این دستگاه تولید برند موزر است و قطعا کیفیت بالایی را ارائه خواهد داد. نوع اتصال این دستگاه نیز بی سیم بوده و از عملکرد بی سیم و شارژ استفاده نمی کند. البته طول کابل سه متری دستگاه برای حمل و نقل برای شما مشکلی ندارد. اما یکی از مهمترین ماشین اصلاح شارژی نقاط قوت این دستگاه اصلاح موتور قدرتمند با ظرفیت 3000 دور در دقیقه است که نشان از کیفیت بالای دستگاه دارد.

چگونه بهترین ماشین اصلاح را انتخاب کنیم؟

بهترین برند ماشین اصلاح: برند موزر – برند فیلیپس
نوع اتصال: یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین ویژگی ها در ماشین اصلاح نوع اتصال آن است. اکثر ماشین‌های مدرن موجود در بازار امروزی به اتصال بی‌سیم مجهز شده‌اند و قابل شارژ هستند، اگرچه برخی از برندها هنوز مدل‌های سنتی‌تر و غیرقابل شارژ با سیم را تولید می‌کنند. البته جای هیچ سوالی وجود ندارد که چرا دستگاه های بی سیم بسیار گرانتر از مدل های سیمی هستند.

ضد آب: این ویژگی به این معنی است که دستگاه در سال های اخیر در برخی از دستگاه های مدرن ضد آب نیز می باشد. با وجود این ویژگی، می توانید بدون نگرانی موها و صورت خود بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن را در زیر دوش بتراشید یا دستگاه را با آب بشویید.

جنس تیغه: تمام وسایل الکترونیکی که وظیفه برش، بهترین ماشین اصلاح تراشیدن یا کوتاه کردن را بر عهده دارند، به مواد تیغه ای با کیفیت بالا نیاز دارند که در طول زمان خوردگی، زنگ زدگی یا کاهش سرعت نداشته باشند. مدرن ترین دستگاه های موجود در بازارهای جهانی امروزه نسبت به مدل های قدیمی دارای مواد ورق بسیار قوی تر و مناسب تری هستند که مستقیماً بر قیمت این دستگاه ها تأثیر می گذارد.

خوشنویسی زنانه: توانایی خوشنویسی یکی از آن مهارت هایی بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن آقایان است که برخی افراد به شدت به آن نیاز دارند و برخی دیگر به آن اهمیت نمی دهند. در هر صورت می توان اسکراب را یکی از ویژگی های کلیدی ماشین اصلاح دانست.
برند موزر تنها محصولات کلاسیک با ویژگی های معمولی تولید نکرده است و برخی از محصولات آن از ویژگی های مناسب و منحصر به فردی پشتیبانی می کنند. یکی از این محصولات گیره موی موزر لی پرو است که اولین ویژگی آن ظاهر بسیار مدرن آن است. تکنولوژی مورد استفاده برای اصلاح در این دستگاه برش مستقیم و جنس تیغه دستگاه از فولاد ضد زنگ مرغوب می باشد.

راهنمای خرید بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن

موتور این خودرو فوق العاده قدرتمند است و توانایی کار با سرعت 5200 دور در دقیقه را دارد. البته موتور این دستگاه نیز بسیار کم صدا بوده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نمی کند. اتصال این قیچی موزر لی پرو دوگانه، با سیم و بی سیم است که قابلیت شارژ سریع را نیز شامل می شود. البته شارژ معمولی این دستگاه نیز 45 دقیقه زمان می برد که می تواند 75 دقیقه به صورت مداوم کار کند. یکی از ویژگی های جالب در مورد شارژ دستگاه این است که در کنار این ماشین اصلاح وجود دارد که شارژ دستگاه را بسیار آسان می کند. روی بدنه این دستگاه دو چراغ تعبیه شده است که یکی میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد و دیگری زمان روغن کاری تیغه ها را به شما یادآوری می کند. بهترین ماشین اصلاح صورت و بدن این دستگاه دارای 6 شانه است که به شما امکان می دهد موهای سر و صورت خود را در اندازه های مختلف کوتاه کنید.
قیچی موزر Chromstyle Pro همانطور که از نامش پیداست دارای ظاهری کرومی شیک است که اولین ویژگی خاص این دستگاه است. این دستگاه آلمانی مانند خواهران خود از فناوری اصلاح برش مستقیم و تیغه های فولادی ضد زنگ استفاده می کند. موتور این دستگاه نسبت به سایر مدل های معرفی شده توسط برند موزر قدرتمندتر است و با سرعت موتور 5500 می تواند عملکرد شگفت انگیزی را در اصلاح ارائه دهد. البته نباید از موتور بی صدا و بی دردسر این خودرو غافل شد.

این دستگاه همچنین دارای اتصال دوگانه در فو می باشد