ترکیب رنگ برای سیسمونی نوزادی

همانطور که گفتیم از قواعد اصلی خرید سیسمونی تهیه لیست سیسمونی دختر و یا سیسمونی پسر بر طبق لوازم ضروری و غیرضروری کودک است. شما در آینده ای نه چندان دور همه مواردی که برای مراقبت از کودک خود نیاز دارید را می آموزید. البته اگر رنگ شما سفید است می توانید تمامی آیتم های عروسکی پسرانه را با رنگ آبی مورد استفاده قرار دهید. از این رختخواب برای راحت تر در آغوش گرفتن نوزاد هم می توانید استفاده کنید. چون جنس های موجود در بازار، ظاهر جذابی دارند اما از الیاف مصنوعی ای تهیه شده اند که باعث عرق کردن نوزاد و حتی حساسیت او می شود.

در خريد وسايل بهداشتي به آن دسته از محصولات كه تاريخ مصرف دارد دقت كنيد و با خريد زياد ازحد، موجب هدر رفت آن نشويد. به عنوان مثال کودک شما در هر ماهی که از تولدش می گذرد حداکثربه اندازه ۳دست لباس نیاز دارد. اگر در بازار دنبال لباس بچه هستید می توانید به خیابان پانزده خرداد پاساژ کویتی ها هم سر بزنید. به علاوه می توانید گهواره را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید و نوزاد همیشه ظرف سیسمونی جلوی چشمتان باشد. با توجه به نیاز در هر ماه نوزاد لباس را خریداری کنید.

ادامه داشته باشد. قبل از خرید تخت و کمد خوب و منصفانه با خودتان فکر کنید که اگر کودک شما کمد مستقل نداشته باشد، می توان با اختصاص یکی دو قسمت از کمد خودتان به لباس های او، نیاز به خریدن کمد را حذف کنید یا نه؟ یکی از موقعیت هایی که در آن اسراف زیادی ممکن است اتفاق بیفتد خرید لباس است. سرویس خواب نوزاد یکی از اجزای مهم در سیسمونی نوزاد است که باید در خرید آن به نکات زیادی توجه کنیم.

یکی از پرکاربردترین وسایلی که بهطور روزانه و در مهمانیها مورد استفاده قرار میگیرد سینی است. 8. وسایل نورپردازی مناسب را در اتاق کودکان و نوزادان قرار دهید! هنگامی که کودک به محدودیت وزن مشخص شده توسط سازنده رسید یا به سنی رسید که می تواند بنشیند، بایستد، بچرخد و یا زانو بزند، استفاده از گهواره را متوقف کنید. پیشنهاد چهارم: با چند نفر از فامیل یا دوستان خود یک خیریه یا یک تعاونی وسایل کودک برای به اشتراک گذاری سیسمونی های بدون استفاده خود راه بیندازید. پیشنهاد دوم: شاید حالا که چند سال از خرید سیسمونی شما گذشته است کم کم به فکرتان رسیده که «این وسایل دیگه تکراری شده» و…