تعامل ایمیل خود را با 8 تکنیک تاثیرگذار کپی‌نویسی افزایش دهید

هر کسی که تا به حال یک ایمیل بازاریابی نوشته است این سوالات را از خود پرسیده است:

  • چگونه می توانم مشترکان خود را وادار کنم این را باز کنند؟
  • چگونه آنها را وادار به اقدام کنم؟
  • آیا آنها حتی مرا در صندوق پستی خود *دیدند*؟

به دست نیاوردن نتایجی که به دنبال آن هستید ممکن است باعث شود بخواهید مشترکین خود را یک به یک ببینید و شخصاً به آنها یادآوری کنید که ایمیل های شما را بخوانند و روی پیوندهای شما کلیک کنند.

خوشبختانه، شما مجبور نیستید کاری به این شدت انجام دهید. با پیروی از برخی از قوانین اساسی کپی‌نویسی بازاریابی ایمیلی، می‌توانید مشارکت ایمیل خود را به طور چشمگیری افزایش دهید و مشترکین را وادار به اقدام کنید.

در اینجا چند روش برتر نوشتن ایمیل وجود دارد که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید.

از لحن مکالمه ای استفاده کنید

هدف شما برقراری ارتباط است. این با زبان روزمره، جملات کوتاه و پاراگراف های کوتاه شروع می شود.

المور لئونارد نویسنده مشهور می گوید:اگر شبیه نوشتن است، آن را بازنویسی کنید.

این یک قانون خوب است. کپی ایمیل شما باید تا حد امکان به انگلیسی گفتاری نزدیک شود. باید به راحتی خوانده شود و اسکن آن آسان باشد. کلمات بزرگ باعث نمی شوند که شما باهوش به نظر برسید – آنها شما را شبیه کسی می کنند که سعی دارد باهوش به نظر برسد.

پس چگونه متوجه می شوید که به صورت محاوره ای می نویسید؟

به گفته Copy Hackers، یک سایت کپی رایتینگ تبدیل، دکتر Seuss مثال خوبی برای استفاده از کلمات کوتاه و جملات کوتاه به گونه ای است که خواننده را مجذوب خود می کند.

اگر برای ساده کردن نوشتار خود به کمک بیشتری نیاز دارید، برنامه همینگوی را بررسی کنید. جملات بیش از حد پیچیده را علامت گذاری می کند و سطح خواندن را به نوشته شما اختصاص می دهد (هرچه پایین تر، بهتر).

ما در واقع هنگام نوشتن وبلاگ خود از آن استفاده می کنیم. این پست، برای مثال، در سطح کلاس ششم خوانده می شود. این همان جایی است که می خواهید بنویسید.

از اصطلاحات صنفی، اصطلاحات و کلمات اختصاری خودداری کنید

وقتی صحبت از کپی‌نویسی برای بازاریابی ایمیلی به میان می‌آید، این روزها اصطلاحات تخصصی، کلمات کلیدی و کلمات اختصاری یک بیماری همه‌گیر هستند – به‌ویژه در دنیای فناوری و استارت‌آپ‌ها.

اصطلاحات و کلمات اختصاری می توانند خوانندگانی را که نمی دانند درباره چه چیزی صحبت می کنید بیگانه کند. شما همچنین ممکن است با آنها چرند صحبت کنید. به جای استفاده از این اصطلاحات یا اختصارات بیش از حد فنی، حتماً از زبانی ساده و قابل فهم استفاده کنید و قبل از استفاده از آنها به صورت مخفف، اصطلاحات را هجی کنید.

در مورد کلمات رایج مرسوم: سعی کنید فراتر از آنها فکر کنید. در عوض، برای یافتن جایگزین های ساده وقت بگذارید.

در اینجا چند کلمه اختصاری و اصطلاح بازاریابی وجود دارد که ممکن است برای خواننده معمولی منطقی نباشد:

گروه گروه مشتریان
بو فو پایین قیف
ویروسی بودن تمایل به انتشار سریع اطلاعات

برای مردم بنویسید (زیرا کسب و کارها نمی توانند بخوانند)

اصطلاح B2B (کسب و کار به تجارت) گمراه کننده است زیرا شما برای کسب و کارها نمی نویسید – شما برای تصمیم گیرندگان در یک تجارت می نویسید. به عبارت دیگر انسان ها.

به همین دلیل است که ما برای ارائه شخصیت های خریدار که منعکس کننده نیازهای منحصر به فرد مشتریان ما هستند، وقت می گذاریم. این افراد دارای احساسات هستند، پس فقط به آنها آمار نزنید. فقط از منطق برای جذب ذهن آنها استفاده نکنید. قلب را هدف بگیرید و در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید.

در نوشتن ایمیل خود، از اصول مبتنی بر احساسات مانند رفتار متقابل، تعهد، و اثبات اجتماعی (به نام چند مورد) استفاده کنید تا خواهش احساسی به خوانندگان خود داشته باشید.

مشکلات را تحریک کنید، سپس آنها را حل کنید

فرقی نمی‌کند که یک ایمیل یا کل کمپین را مشخص کنید، فرمول شما این است:

1- یک مشکل را شناسایی کنید (P)
مثال: برای باز کردن قوطی‌ها به راه آسان‌تری نیاز دارید.

2 – آن مشکل را تحریک کنید (A)
مثال: آیا استفاده از بازکن کنسرو دستی خسته کننده نیست؟ این کار کند و سخت است.

3- راه حل خود را ارائه دهید (S)
مثال: با درب بازکن برقی، می توانید قوطی های آلومینیومی را در چند ثانیه بدون هیچ تلاشی باز کنید.

تبلیغات تلویزیونی کاملاً PAS را میخکوب می کند. صداگذاری یک مشکل را شناسایی می کند:آیا همیشه در نهایت مقدار زیادی پاستا درست می کنید؟سپس یک مونتاژ سیاه و سفید این مشکل را با مردمی که روی انباشته‌های بزرگ اسپاگتی در آشپزخانه می‌چرخند برمی‌انگیزد. در نهایت، ما راه حل را دریافتیم: یک خانواده شاد که به لطف پاستا-ماتیک، فقط به اندازه کافی پاستا می خورند.

بدیهی است که دلایل دیگری برای کپی نکردن کارهایی که اطلاعات تجاری انجام می دهند وجود دارد، اما آنها نمونه ای بزرگتر از این فرمول را در عمل ارائه می دهند. نکته کلیدی مرتبط بودن است. میلیون ها مشکل وجود دارد و اکثر آنها برای خواننده شما مهم نیستند.

مشکل باید واقعی باشد، نه فقط بهانه ای برای صحبت در مورد محصول شما. در یک ایمیل، نسخه شما باید درک واقعی از معنای این مشکل برای مشتریان بالقوه شما را بیان کند – و سپس با یک راه حل ساده وارد آن شوید.

زیاد اهل فروش نباشید

لازم نیست فقط به این دلیل که چیزی را می فروشید، فروشنده باشید.

ایمیل‌خوان‌ها حس خوبی برای تاکتیک‌های «فروش» دارند (مانند زمانی که سعی می‌کنید آن‌ها را وادار کنید روی یک CTA با کپی گمراه‌کننده کلیک کنند)، و ۹ بار از ۱۰ بار، مخاطبان شما را از خود دور می‌کند.

این روزها، مردم تحمل وقفه، فشار، ترفند و دستکاری را ندارند.

دلیل: تحقیقات نشان می‌دهد که بازه‌های توجه آنلاین کوتاه‌تر از همیشه است، و بنابراین اکثر مردم یک آشکارساز قوی برای این تاکتیک‌های اتلاف وقت ساخته‌اند.

اما شما همچنان می خواهید به آنها بفروشید. چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید؟

ساده: در عوض داستان بگویید.

داستان سرایی برعکس فروشندگی است. هنوز هم می‌توانید ترافیک را هدایت کنید، تبدیل کنید، ببندید، و همه آن چیزهای خوب را بدون استفاده از تاکتیک‌های cheeseball. نکته مهم در مورد داستان سرایی این است که در واقع کار کمتری نسبت به فروشندگی دارد. شما مجبور نیستید به ترفندها و هک ها متوسل شوید. شما به سادگی به روشی واضح و جالب ارتباط برقرار می کنید.

داستان ها (چه شخصی، چه تخیلی و غیره) نحوه تکامل مغز ما برای یادگیری اطلاعات جدید است. طبق علم، ما به سختی می‌توانیم داستان‌ها را بپذیریم. با استفاده از این شکل قدرتمند ارتباط، ده ها هزار سال تکامل را در کنار خود قرار می دهید.

مثال کپی رایتینگ ایمیل – داستان بگویید

در اینجا یک مثال عالی از من است. من از این ایمیل برای آموزش به مشترکان خود در مورد اهمیت داشتن مخاطبان خود (انتقال آن از کانال های اجتماعی به لیست ایمیل) استفاده می کردم. به جای صحبت در مورد اینکه چرا مهم است، و یک داستان شخصی را به اشتراک گذاشت که به طور غیرمستقیم این موضوع را برجسته کرد.

مثال ایمیل داستان سرایی از AWeber

منبعی که در حال ارتباط با آن هستید را بشناسید

یکی از دلایلی که ایمیل به عنوان کانال شماره یک بازاریابی باقی می ماند این است که به شما این قدرت را می دهد که مستقیماً با مخاطبان خود صحبت کنید. اگر نسخه شما این را منعکس نکند، پول روی میز می گذارید.

وقتی ایمیل به شما قدرت شخصی‌سازی، بخش‌بندی و خودکارسازی را می‌دهد، چرا «بچ و انفجار» با پیام عمومی یکسان به همه؟ از این گذشته، اتوماسیون می‌تواند منجر به افزایش مشتریان، تبدیل‌ها و درآمد شود… و می‌تواند در وقت شما صرفه‌جویی کند.

آمار این را ثابت می کند: طبق موسسه Epsilon Email، پیام های ایمیل خودکار به طور متوسط ​​70.5٪ نرخ باز و 152٪ نرخ کلیک بالاتر نسبت به سایر پیام های بازاریابی دارند.

و در اینجا در AWeber، با تقسیم بندی مخاطبان خود شاهد افزایش 118 درصدی در نرخ باز بودیم. ما به‌جای ارسال کل فهرست خود با همان محتوای دقیق، اطلاعات دقیق مورد علاقه‌شان را برای گروه‌های کوچک‌تری از مشترکین ارسال کردیم.

ایمیل های خودکاری را تنظیم کنید که به هر ایمیلی که ارسال می کنید، مرتبط، جالب و به موقع باشد.

یک خط موضوع قاتل بنویسید

سرفصل ها همیشه پایه و اساس یک کپی خوب بوده اند. در بازاریابی ایمیلی، موضوع شما چیزی است که شما را باز کرده و بخوانید. بدون یک خوب، چیزی نخواهید داشت.

هنگام نوشتن موضوع ایمیل خود به این موارد فکر کنید:

  • شخصی سازی: با شخصی‌سازی خط موضوع خود، می‌توانید نرخ باز را تا 50 درصد افزایش دهید. این ممکن است به این معنی باشد که نام مشترک یک مشترک را در خط موضوع خود بگنجانید تا پیام سفارشی به نظر برسد.
  • کنجکاوی: برانگیختن حس کنجکاوی در خواننده می تواند آن شخص را وادار کند که روی آن کلیک کرده و ایمیل شما را باز کند. مثال: شانسی برای برنده شدن 100 دلار می خواهید؟
  • کمبود: تبلیغ اقلام با زمان یا تعداد محدود می‌تواند احساس فوریت را در ایمیل شما ایجاد کند که علاقه را برانگیخته و تبدیل‌ها را افزایش می‌دهد.

اگر برای پیدا کردن یک خط موضوع خانگی به کمک بیشتری نیاز دارید، در اینجا 14 بهترین روش برای دریافت مطالب باز بیشتر وجود دارد.

خرد فراق: یادگیری را متوقف نکنید

آخرین نکته مهم: هرگز یادگیری را متوقف نکنید. کپی رایتینگ برای بازاریابی ایمیلی مهارتی است که برای تسلط بر آن نیاز به زمان و تمرین دارد.

و به خواندن مطالب نویسندگان بزرگ ادامه دهید. ما خبرنامه Ann Handley را توصیه می کنیم. او نویسنده‌ای است که داستان‌های جالب، هوشمندانه و زیبا نوشته‌ای را در خبرنامه Total Annarchy ارسال می‌کند.

برای مبانی دستور زبان و ترکیب با کتاب هایی مانند می خورد، شلیک می کند و برگ می زند و کلاسیک (اما همیشه مرتبط) عناصر سبک.

آیا می خواهید نکات بیشتری در زمینه ایمیل و نوشتن به صندوق ورودی شما ارائه شود؟ برای خبرنامه وبلاگ AWeber ثبت نام کنید و هفته به هفته مشاوره های کاربردی ویژه ایمیل دریافت کنید!