خرید ردیاب مغناطیسی NG190 با شنود داخل خودرو

به این معنی که در هر نقطه ای از کیف یا جیب افراد و یا خودرو شخصی خودتان، که این ردیاب را به آن وصل کرده اید ، این ردیاب قابلیت شنود و انعکاس صدای اطراف برای شما به عنوان کاربر فراهم خواهد کرد. این ردیاب به شما این اجازه را می دهد تا در صورت قرار گرفتن ردیاب در محیط یا منطقه آزاد شما به عنوان کاربر نهایی آن از فرصا دید ردیاب هم استفاده کنید.

این مدل از ردیاب نیز به دلیل قابلیت های مختلفی که دارد طرافداران خودش را نیز دارد. جی پی اس خودرو با استفاده از سیستمهای آفلاین و آنلاین اقدام به ارسال موقعیت مسیر حرکت خودرو بر روی نقشه مینمایند. ردیاب مگنتی سیار و بدون سیم پرتابل جی پی اس قابل استفاده برای کودک و سالمند و حیوانات 〽️اگر کودک شما در هنگام سرقت خودرو در اتومبیل باشد یا از موقعیت عزیزانتان در مواقع اضطراری و دور از دسترس بی اطلاع هستید ⭕دیگر نیازی به نگرانی نیست ! جی پی اس مگنتی مخفی خودرو : باید خاطر نشان کرد، این مدل ردیاب به دلیل اولا” حجم کم و اندازه و سایز بسیار کوچک و دوما” مغناطیس قوی در هر نقطه ای از کیف یا فلزی خودرو قابل نصب می باشد و نیازی به سیم کشی ندارد.

در این محصول شما از این امکان برخوردار هستید تا بتوانید در صورت نیاز با استفاده از خاصیت آهنربایی این مدل ردیاب ، آن را در هر نقطه دلخواه از کیف یا جیب افراد یا خودروی شخصی خودتان یا مشترک مورد نظر قرار دهید و از موقعیت جغرافیایی آنان مطلع شوید.

امروزه دیگر برای داشتن ردیاب نیازی به هیچگونه مجوزی ندارید؛ باتوجه به نیاز خود میتوانید یکی از انواع مختلف ردیابهای موجود در فروشگاه ایمن ردیاب را تهیه کنید. مثلا” خانم ها با قرار دادن آن داخل کیف شخصی در امکان عمومی و شلوغ که امکان سرقت بسار است می توانند از وسایل با ارزش خود حفاظت کنند. اگر کمی آینده نگر بوده باشید و روی خودروی خود یک ردیاب نصب کرده باشید، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه می توانید محل دقیق اتومبیل خود را پیدا کرده و در صورت نیاز مکان خودرو را به پلیس اعلام کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی قوی لطفا از صفحه ما بخواهید.