خرید و اتصال دامنه سفارشی برای صفحه فرود خود

دامنه سفارشی صفحات فرود شما را حرفه ای می کند. هم اکنون یکی از حساب AWeber خود را خریداری کنید.

راه اندازی صفحه فرود یکی از سریع ترین راه ها برای ایجاد حضور در وب است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک الگوی از پیش طراحی شده انتخاب کنید ، سپس لوگو ، جزئیات کسب و کار و اطلاعات تماس خود را اضافه کنید. روی انتشار کلیک کنید و صفحه شما فعال است!

اما آدرس صفحه شما به این شکل است:

https://yourname.aweb.page/p/4a6e75a4-cb74-4202…

این اشتراک پذیرترین یا حرفه ای ترین پیوند برای استفاده برای کسب و کار شما نیست.

اما خبر خوبی وجود دارد: اکنون می توانید یک دامنه سفارشی – مانند examplebusiness.com – مستقیماً از داشبورد AWeber خود خریداری کنید! سپس ، دامنه بلافاصله در دسترس شما قرار می گیرد تا در یک یا همه صفحات فرود خود استفاده کنید.

آیا از قبل دامنه ای از طریق IONOS ، GoDaddy یا Google Domains دارید؟ آن را در چند ثانیه متصل کرده و صفحه فرود خود را در دامنه یا زیر دامنه خود تنظیم کنید. (اگر دامنه شما در ارائه دهنده دیگری است ، می توانید آن را تنظیم کنید ، فقط کمی بیشتر طول می کشد.)

اما ابتدا ، دامنه چیست؟

دامنه ، گاهی نام دامنه نامیده می شود ، متنی است که برای دسترسی به وب سایت در مرورگر وارد می کنید. به عنوان مثال ، google.com ، yahoo.com ، mcdonalds.com. اگرچه آدرس واقعی این وب سایت ها فنی است ، اما برای دسترسی به وب سایت ها می توانید از دامنه ای که به خاطر سپرده می شود استفاده کنید.

برای شما بسیار آسان است که یک دامنه سفارشی برای وب سایت یا صفحه فرود خود نیز تنظیم کنید! آنها به طور کلی مقرون به صرفه هستند و می توان آنها را از طریق “ثبت کننده دامنه” مانند IONOS ، GoDaddy یا Google Domains خریداری کرد.

اکنون ، در واقع می توانید با استفاده از دامنه های Google مستقیماً در داخل حساب AWeber خود خرید کنید و آن را در حدود 30 ثانیه به صفحه فرود خود وصل کنید.

چرا باید برای تجارت خود دامنه بخرم؟

بسیاری از بازاریابی مربوط به برندسازی است. نام کسب و کار شما دارای شهرتی است که برای آن ایجاد کرده اید – جزئیات حرفه ای ، دوستانه ، قابل اعتماد یا ظریف تر ، مخصوص شما.

درست مانند اینکه نام خود را در درب ورودی (در صورت داشتن) ، کارت های کسب و کار خود و امضای ایمیل خود داشته باشید ، باید یک دامنه به راحتی به خاطر بسپارید که نشان دهنده نام تجاری شما باشد.

خرید و اتصال دامنه ها به وب سایت شما آسان تر و آسان تر شده است. این واقعیت که اکنون می توانید مستقیماً از AWeber خریداری کنید ، این را ثابت می کند! راه اندازی هیچ مانعی ندارد.

نحوه خرید دامنه از طریق AWeber

1 وارد حساب خود شوید و روی نام خود در گوشه پایین سمت چپ ، سپس “حساب من” و “دامنه ها و آدرس ها” کلیک کنید.

سپس داشبورد AWeber نشان می دهد که روی نماد کلیک کنید "حساب من" سپس "دامنه ها و آدرس ها."

2. گزینه ای برای افزودن دامنه یا خرید یک دامنه از Google مشاهده خواهید کرد:

دامنه ندارید؟  اکنون یکی از دامنه های Google را دریافت کنید.

3. روی “Get one now from Google Domains” کلیک کنید و به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید دامنه را انتخاب کنید.

توجه: من یک چیز ساده را پیشنهاد می کنم که شامل نام کسب و کار شما باشد و هیچ چیز دیگری. به عنوان مثال ، اگر من کافی شاپی به نام Coffee Under the Trees داشتم ، کافی نت را جستجو می کردم. دامنه های Google نیز برخی از بینش های دامنه را به شما ارائه می دهد.

با استفاده از AWeber دامنه ای بخرید و به جستجوی دامنه های Google و بینش ها دست پیدا کنید.

4. وقتی دامنه ای را که دوست دارید پیدا کردید ، روی خرید کلیک کنید. همانطور که می بینید ، بیشتر دامنه ها حدود 12 دلار در سال خواهند بود. مراحل خرید را طی کنید و با دامنه از قبل متصل به داشبورد AWeber خود هدایت می شوید!

اکنون باید دامنه متصل شده شما را به صفحه فرود خود وصل کنیم.

5. به صفحه فرود بروید که می خواهید این دامنه را به آن متصل کنید. روی تنظیمات صفحه و سپس آدرس صفحه فرود کلیک کنید. گزینه ای برای دامنه سفارشی مشاهده خواهید کرد که دامنه متصل شده شما در دسترس است. آن را انتخاب کنید ، صفحه را منتشر کنید و صفحه فرود شما آماده وب سایت شدن است.

اتصال دامنه خود به صفحه فرود خود.

نحوه اتصال دامنه موجود در 30 ثانیه

اگر ابتدا دامنه خود را با IONS، GoDaddy، یا دامنه های Google ثبت کنندگان ، شما می توانید دامنه خود را به راحتی در AWeber با استفاده از ویژگی اتصال دامنه ما متصل کنید.

به جای کلیک برای خرید دامنه جدید ، دامنه خود را در قسمت زیر افزودن دامنه جدید اضافه کنید:

با وارد کردن یک دامنه جاری به حساب AWeber خود در فیلد ، دامنه فعلی را اضافه کنید.

صفحه ای را مشاهده می کنید که تأیید می کند می خواهید دامنه خود را متصل کنید:

دامنه های GoDaddy خود را به طور خودکار به AWeber وصل کنید.

برای اتصال دامنه خود روی اتصال خودکار با GoDaddy (یا IONOS یا Google Domains) کلیک کنید. وارد حساب ثبت کننده خود شوید و سپس دوباره روی Connect کلیک کنید.

اتصال دامنه examplebusiness.com به احراز هویت و فرود صفحات ایمیل AWeber از AWeber نیاز به تغییرات DNS دارد.

به طور خلاصه یک صفحه موفقیت را مشاهده خواهید کرد ، سپس به حساب AWeber خود هدایت می شوید. چند ساعت طول می کشد تا دامنه پردازش شود (که در هر پلتفرمی صدق می کند) و سپس دامنه شما آماده کار است!

اگر دامنه ای داشته باشم که از طریق IONOS ، GoDaddy یا Google Domains نیست؟

ما قصد داریم در آینده ثبت کننده دامنه بیشتری اضافه کنیم. در حال حاضر می توانید دامنه خود را “به روش قدیمی خوب” متصل کنید.

این مقاله را بررسی کنید که نحوه پیکربندی دامنه سفارشی شما برای صفحات فرود را توضیح می دهد. و سلام ، هنگام اضافه کردن رکوردهای DNS ، سوابق DKIM و SPF را برای دامنه خود نیز تنظیم کنید.

همین امروز دامنه بخرید

این که آیا شما به دنبال راه اندازی یک وب سایت هستید یا یک سایت جدید برای شلوغی یا پروژه خود ایجاد می کنید ، می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. همین امروز دامنه خود را در AWeber تنظیم کنید یا با یک حساب رایگان شروع کنید.