راهنمای خرید هارد سرور

البته توجه داشته باشید که در یک Logical Array امکان ترکیب SSD و HDD وجود ندارد اما میتوانید در سیستم آنها را ترکیب کنید تا کارایی بهتری از استفاده از هر دو تکنولوژی داشته باشید. در تقاطع هر ستون و ردیف، دو ترانزیستور در قالب یک سلول ترکیب میشوند، در واقع این سلول همان جایی است که داده ها به عنوان جریان الکتریکی ذخیره می شوند. در صورت ضرورت استفاده از فضای ذخیره سازی بالا ، می توان از یك هارد با ظرفیت بالا و یا دو هارد دیسك ،استفاده نمود. این درگاه کمک میکند تا هارد از نهایت پتانسیل خود استفاده کند. این موضوع باعث میشود SSDها نتوانند از تمام توانایی و پتانسیل خود استفاده کنند. دیتا در هاردهای HDD روی پلاترها ذخیره میشود و از هد برای خواندن و نوشتن اطلاعات روی پلاتر هارد، استفاده میشود. هاردهای اکسترنال – External Hard Disk Drive، مستقل هستند و امکان ذخیره اطلاعات را در خارج از کامپیوتر و سرور فراهم میکنند.

البته از نسل جدید حافظه های ذخیره سازی مانند NVMe نمی توان گذشت که البته قیمت بسیار بالاتری دارند اما در عین حال بهره وری و سرعت را دو چندان میکنند. هاردهایی که سرعتی بسیار بیشتر از هاردهای نسل قبل (SATA) دارند. قبل از اینکه سراغ تاریخچه این نوع هاردها برویم، این نکته را در نظر بگیرید: در تکنولوژی نسل قبلی، به دلیل عدم امکان پایاپایی هارد با رم و پردازنده، شاهد پدیده وقفه تکنولوژیکی بودیم. SSDها در مقایسه با HDDها به لحاظ قیمت و حجمهای کمتر از یک ترابایت، کاملاً کارایی بالای خود را آشکار میکنند. به همین خاطر توصیه میکنیم از خدمات ایران سرور که روی هاردهای SSD NVMe ارائه میشوند استفاده کنید. به خاطر سرعت بسیار بالای پاسخدهی در هاردهای SSD NVMe، حتی کارهای سنگین هم بهراحتی و خیلی سریع انجام میشوند. برای این مورد می توانید بعد از خرید و ارسال یک تیکت به بخش پشتیبانی همکاران بخش فنی این کار را برای شما انجام خواهند داد. برای جابه جایی بین گزینه ها از دکمههای بالا و پایین و Tab و Space استفاده کنید و با دکمه اینتر انتخاب را انجام دهید. Power Supply برای تبدیل برق AC به برق DC استفاده میشود تا بین تجهیزات سرور و شبکه توزیع شود.

تمام قطعات سرور اچ پی در نهایت روی مادر برد قرار خواهد گرفت درواقع این مادر برد است که واسط بین تمام قطعات است و ارتباط بین آنها را برقرار میکند .یکی دیگر از نکات مهم در مورد شاسی این است که مدل سرور اشاره به شاسی یا همان مادر برد دارد و همچنین تمام قابلیت های سرور وابسته به مادربرد است چراکه این قطعه است که در نهایت این امکانات وقابلیت هارو برای شما ایجاد میکند. اگر هم سایت شما در هاست یا سرور دیگری قرار دارد با ارسال یک بک اپ، میتوانیم اطلاعات شما را به سرور جدیدتان منتقل کنیم پس با خیال راحت میتوانید از یک هاستینگ دیگر به آذردیتا مهاجرت کنید. خرید هارد سرور HP میتواند این مهم را برای شما تبدیل به حقیقت کند. به همین دلیل سرعت کاهش پیدا میکرد و هم رم و هم CPU با مشکل و اختلال روبهرو میشدند. شرکت INTEL با درک این ایراد و با کمک ۹۰ شرکت دیگر، برای پیدا کردن راهحل مناسب شروع به کار کرد. باید توجه داشته باشید که در انواع مختلف هارد دیسک ممکن است محدودیت هایی به علت های مختلف روی ظرفیت هارد ها اعمال شود.

دوره آموزشی تعمیرات هارد دیسک بر مبنای تعمیر برد هارد و مکانیک هارد بصورت سخت افزاری و کاربردی تشریح میشود. دیسک سخت رابط SATA به عنوان دیسک سخت سریال شناخته میشود. مکان فیزیکی سرور شما به هیچ عنوان تاثیری بر روی درگاه بانکی و نماد الکترونیکی سایت شما ندارند. این مزایا مخصوصاً زمانی به کار میآیند که قصد راهاندازی وبسایتتان روی سرورهایی با هارد NVMe را داشته باشید! سعی داشته ایم که قدرت میزبانی شبکه و سخت افزار را در بالاترین سطح ممکن نگه داریم و اطمینان حاصل نماییم که کیفیت در هر دو محل میزبانی در بالاترین سطح می باشد. در هر سازمان یا عملیات کامپیوتری اگر نیازمند فضای ذخیره سازی مطمئن با سرعت بالا و رابط SAS هستید ما به شما هاردهای سروری اچ پی را پیشنهاد می کنیم. در آزمایشی دیگر، از هرکدام از این هاردها، فایل یکسانی را استخراج کردیم. البته باید در بحرانی ترین و سخت ترین شرایط کاری از نظر مخدوش شدن اطلاعات هارد سرور ها یا استوریج ها قرار بگیری و عملکرد شون رو دیده باشی تا بتوانی با اطمینان چنین جمله ای رو برای یک مجموعه بازیابی نسبت داد که بنده با اطمینان کامل این شناخت رو از مهندس زاهدی عزیز و تیم شون رو بدست آورده ام و چندین مورد ارجاع کاری که بهشون صورت گرفته بهترین نتیجه ممکن حاصل شده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بهترین هارد برای سرور لطفا به بازدید از وب سایت ما.