راهنمای نهایی برای برنامه ریزی ایمیل های تعطیلات شما

با محدودیت های زنجیره تامین و فروش پیش بینی شده بالاتر از همیشه، اکنون زمان آن است که کمپین های بازاریابی ایمیلی تعطیلات 2021 خود را ترتیب دهید. در حالی که تبلیغات زیاد است، فروش اولیه را به دست آورید.

اکنون زمان آن است که بازاریابی ایمیلی تعطیلات خود را شروع کنید! در اینجا دلیل آن است:

پیش بینی می شود که از نوامبر تا ژانویه 2021 بیشترین فروش تا به امروز را داشته باشد که در مجموع تا 1.3 تریلیون دلار می رسد. با تدارکات محدود و زمان حمل طولانی از خارج از کشور، این فرصت عالی برای کسب و کارهای محلی است تا فروش بیشتری داشته باشند.

و مردم در اوایل امسال خرید می کنند. بنابراین اگر به فکر دریافت ایمیل های تعطیلات در اواخر نوامبر بودید، می توانید هفته ها فروش آسان را از دست بدهید.

علاوه بر این، انتظار می‌رود فروش تعطیلات تجارت الکترونیک در مقایسه با سال 2020، که قبلاً سال بزرگی برای تجارت الکترونیک بود، 35 درصد رشد کند. بنابراین اگر در حال فروش زودهنگام، محلی و آنلاین هستید، در اسرع وقت شروع به ارسال ایمیل کنید تا فروش تعطیلات خود را به حداکثر برسانید.

ما نکات مهمی را برای کمک به شما در تهیه و ارسال ایمیل های تعطیلات مبتنی بر فروش ارائه کرده ایم.

1. برنامه ریزی ایمیل تعطیلات خود را زودتر شروع کنید

صحنه باب برگر با درخت کریسمس برپا شده و متنی که می‌خواند "روز بعد از هالووین است، لین."

دلیلی وجود دارد که می بینید فروشگاه های اسباب بازی، سوپرمارکت ها و سایر خرده فروشان شروع به عرضه تزئینات و بروشورهای تعطیلات قبل از هالووین امسال کرده اند. مردم به محض اولین سرماخوردگی شروع به تهیه لیست آرزوها و خرید هدایا می کنند.

خریداران را تشویق کنید تا زودتر هدیه ای را از شما دریافت کنند، تا تا آخرین لحظه منتظر نمانند – احتمالاً مهلت کریسمس یا هانوکا را از دست بدهند. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که آنها قبل از تمام شدن بودجه هزینه تعطیلات از شما خرید می کنند.

فصل تعطیلات باید شلوغ ترین زمان سال شما باشد. با برنامه ریزی و بازاریابی ایمیلی زودهنگام خود را برای موفقیت آماده کنید.

2. یک تقویم ایمیل تعطیلات ایجاد کنید

پیگیری تمام تعطیلات – روز شکرگزاری، جمعه سیاه، دوشنبه سایبری، کریسمس، هانوکا و سال نو – می تواند به سرعت بسیار دشوار شود. با یک تقویم تحریریه ایمیل تعطیلات، آشفتگی را سازماندهی کنید. نیازی به فکر کردن بیش از حد نیست – می توانید یک تقویم را روی صفحه گسترده یا قالب Canva مانند این تنظیم کنید:

یک تقویم ایمیل تعطیلات با چندین تاریخ دایره ای و لیستی از تعطیلات از هالووین تا کریسمس.

یک تقویم همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا بقیه زمان تیمتان را بپذیرید، که اگر در کارهایی مانند طراحی، نوشتن، یا برنامه‌ریزی پیام به شما کمک کند، مفید است.

مطمئن شوید که تقویم تحریریه ایمیل شما با کمپین های تعطیلات شما به روز باشد. در این زمان از سال ایمیل های زیادی ارسال خواهید کرد، بنابراین برنامه ریزی همه چیز از قبل به شما کمک می کند تا ضرب الاجل های خود را رعایت کنید و محتوایی را ایجاد کنید که مشترکان شما دوست دارند.

در عین حال، مطمئن شوید که بیش از حد به مخاطبان خود ایمیل ارسال نکنید. اگر متوجه لغو اشتراک بیشتر از حد معمول می‌شوید، تعداد ایمیل‌های خود را در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است بخواهید در ایمیل‌های خود دکمه یا پیوند «بی‌صدا» اضافه کنید. این امر لغو اشتراک شما را در دوره‌های افزایش ارسال کاهش می‌دهد. مخاطبان شما ممکن است بخواهند در لیست شما باقی بمانند و از شما بشنوند … فقط در حال حاضر یا نه در مورد این موضوع / تبلیغ خاص.

به مخاطبان خود آزادی انتخاب بدهید.

به علاوه، این به شما امکان می‌دهد پیام‌هایی را به بخشی از مشترکین ارسال کنید که واقعاً می‌خواهند آنها را دریافت کنند. احتمالاً نرخ تبدیل بالاتر، بازها و کلیک‌های بالاتر و درآمد بالاتری را خواهید دید که از این مخاطبان هدف ایجاد می‌شود.

مرتبط: 7 گام ساده برای شروع بخش‌بندی ایمیل.

یک گیف که می خواند "من یک کوپن گرفتم!"

یک خط موضوع “50% تخفیف” یکی از ایمیل های شما را با بیشترین باز شدن راه اندازی می کند – به علاوه، منجر به فروش بیشتر می شود. با فروش کمتر در سال جاری، معامله شما می تواند نزدیک به 20٪ یا 30٪ تخفیف داشته باشد. اما برای همگام شدن با رقابت، باید تبلیغات تعطیلات را به مخاطبان خود ارائه دهید.

آیا محصول فیزیکی برای ارائه ندارید؟ این زمان عالی برای ارائه تخفیف در هدایای دیجیتال مانند دوره های آنلاین، کتاب های الکترونیکی، چک لیست ها، الگوها و موارد دیگر است.

4. لیست (ایمیل) خود را بررسی کنید و آن را دو بار بررسی کنید

اکنون زمان بسیار خوبی برای تلاش برای جذب مجدد مشترکینی است که به مرور زمان با پیام های ایمیل شما ارتباط برقرار نکرده اند. اگر نمی توانید، ممکن است وقت آن رسیده باشد که لیست خود را پاک کنید.

این فرصتی است که قبل از تحویل ایمیل‌های تبلیغاتی تعطیلات، برند خود را در ذهن خود قرار دهید. در داخل AWeber، می توانید به راحتی مشترکینی را جستجو کنید که در طول یک دوره زمانی با ایمیل های شما درگیر نشده اند.

سپس، پیامی ارسال کنید تا از آنها دعوت کنید تا در لیست باقی بمانند. این ممکن است شامل انگیزه ای برای ماندن در اطراف یا محتوای مفید اضافی باشد.

در اینجا مثالی است که تیم AWeber قبلا ارسال کرده است:

نمونه ایمیل تعامل مجدد از AWeber

اگر باز هم درگیر نشدند (باز یا کلیک کنید)، لغو اشتراک این مشترکین به نفع شماست. مشترکین غیرمجاز می توانند بر نرخ باز بودن و قابلیت تحویل شما تأثیر منفی بگذارند، یا حتی ممکن است وقتی محتوای شما به صندوق ورودی خود می رسد، دکمه SPAM را فشار دهند.

5. خطوط موضوع بازاریابی ایمیلی تعطیلات جشن را بنویسید

موضوع شما یکی از مهم ترین بخش های باز کردن و خواندن ایمیل های تعطیلات شما است. مطمئن شوید که پیشنهادات ویژه و جزئیات مربوط به تبلیغات تعطیلات خود را در موضوع خود ذکر کرده اید تا توجه مشترکین خود را به خود جلب کنید.

اگر قصد دارید 50 درصد تخفیف در دوره آنلاین داشته باشید، حتما دوره و تخفیف را در موضوع خود ذکر کنید.

این خطوط موضوع عالی را بررسی کنید که به مشترکین در صورت باز کردن ایمیل تعطیلات اشاره می کند.

  • 60٪ تخفیف (بله!) موارد ضروری تعطیلات
  • Cue the Cozy با 20% تخفیف! خرید تعطیلات از اینجا شروع می شود – شمارش معکوس شروع شده است!
  • ایده های هدیه 25 دلاری – فروش تعطیلات 25٪ تخفیف در سراسر سایت

مطالب مرتبط: ایمیل های تعطیلات خود را با بیش از 200 خط موضوع آماده شروع کنید

6. احساس فوریت را در ایمیل های تعطیلات خود ایجاد کنید

گیف با یک سگ در لباس بابانوئل که می خواند "کریسمس داره میاد"

هرچه بیشتر بتوانید بر فوریت یا اهمیت خرید در حال حاضر تأکید کنید، بیشتر می توانید روی مشترکین تأثیر بگذارید تا اقدام کنند.

بنابراین چگونه می توانید مخاطبان خود را به این احساس وادار کنید؟

با ارجاع به اخبار، تاریخ ها، زمان ها، فصل ها یا پیشنهادات زمان محدود.

بررسی کنید که Talbots چگونه به مشتریانی که قبل از نیمه‌شب خرید کرده‌اند، تخفیف زمانی محدود ارائه می‌دهد.

ایمیل تعطیلات تخفیف زمان محدود

7. با طراحی ایمیل تعطیلات خود جشن بگیرید

استفاده از یک الگوی ایمیل تعطیلات را در نظر بگیرید یا از عناصر طراحی استفاده کنید که حال و هوای جشن را منتقل می کند.

رنگ‌هایی با تم تعطیلات یا زمستان بیاورید تا حس جشنی را به محتوای ایمیل اضافه کنید.

ببینید چگونه Code School تصاویر جشن را به ایمیل فصلی خود آورده است.

طراحی ایمیل فصلی

یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت ایمیل‌های تعطیلات، استفاده از تصاویر مضمون است. و برای این کار به یک طراح گرافیک یا بودجه عکس سفارشی نیاز ندارید. می‌توانید از Canva، یک ابزار طراحی رایگان و آسان با هزاران الگو، تصویر و گرافیک استفاده کنید. به علاوه، می‌توانید با استفاده از Canva مستقیماً در داخل AWeber تصاویر ایمیل ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید عکس‌های استوک رایگان (تصاویری که هر کسی می‌تواند خلاقانه استفاده کند) را در unsplash.com و pexels.com پیدا کنید.

هنگامی که تصویر عالی را پیدا کردید، به روش هایی فکر کنید که می توانید آن را مطابق با برند خود سفارشی کنید. اگر به نکاتی نیاز دارید، این پست راه های آسانی برای برندسازی رایگان تصاویر شما دارد.

هنگامی که به دنبال تصاویر یا الهام از طراحی هستید، کلمات کلیدی طوفان فکری را امتحان کنید که باعث می شود به فصل تعطیلات فکر کنید، مانند زمستان، بسته بندی هدیه، سبزی، شکلات داغ یا کوکی ها. این می تواند به شما کمک کند در دریایی از قرمز و سبز متمایز شوید و همچنین ایمیل تعطیلات خود را “در مارک” و قابل تشخیص نگه دارید.

همچنین می‌توانید فایل‌های GIF را در ایمیل‌های خود بگنجانید تا احساس تعطیلات را بهتر کنید.

منبع: گیف های رایگان تعطیلات برای تقویت ایمیل های شما.

8. خریداران لحظه آخری خود را به خاطر بسپارید

یک گیف جارو سوپرمارکت با شخصی که با سبد خرید مسابقه می‌دهد.

همیشه خریدارانی خواهند بود که تا آخرین لحظه منتظر بمانند تا خرید تعطیلات خود را انجام دهند. ما آنها را به اندازه پرندگان اولیه دوست داریم. هنگام برنامه ریزی ایمیل های تعطیلات، مطمئن شوید که این خریداران را در نظر داشته باشید.

به معاملات لحظه آخری، ارائه کارت‌های هدیه یا گواهینامه‌ها، یا ارسال تضمینی و تحویل در فروشگاه قبل از روز بزرگ فکر کنید تا به آسان‌تر کردن زندگی این مشتریان کمک کنید.

تعطیلات می تواند به اندازه کافی استرس زا باشد، بنابراین اگر بتوانید کاری انجام دهید که به کاهش استرس خرید لحظه آخری کمک کند، مشتریان شما در آینده برند شما را به خوبی به یاد خواهند آورد.

9. تقسیم تست و سنجش موفقیت خود را

چگونه می دانید چه محصول یا خدماتی بیشترین فروش را در جمعه سیاه یا دوشنبه سایبری داشته باشد؟ چگونه می‌دانید که در یک صندوق ورودی شلوغ چه موضوعی برجسته می‌شود؟

حقیقت این است که شما این کار را نمی کنید.

تست تقسیم (یا تست A/B) یک ایمیل به درصد کمی از لیست ایمیل شما به شما این فرصت را می دهد که کشف کنید چه چیزی کار می کند.

با استفاده از ویژگی تست تقسیم AWeber، می توانید دو پیشنهاد را آزمایش کنید: 20٪ تخفیف در مقابل 30٪ تخفیف. سپس، دو ایمیل ارسال کنید. هر کدام به یک بخش کوچک و تصادفی از لیست می روند – مثلاً 10٪. سپس موفقیت ایمیل‌ها را دنبال کنید تا ببینید کدام پیشنهاد محبوب‌تر بوده و باعث فروش بیشتر شده است.

اسپلیت تست بازاریابی ایمیلی 20 درصد تخفیف ارائه می دهد
اسپلیت تست بازاریابی ایمیلی 30 درصد تخفیف ارائه می دهد

امروز به AWeber Pro ارتقا دهید تا تست تقسیم ایمیل های خود را شروع کنید.

کمی شادی ایمیل تعطیلات را پخش کنید

در حالی که ممکن است از قبل یک کمپین ایمیل تعطیلات در حال حرکت داشته باشید، هیچ وقت برای ایجاد تغییرات در این مسیر دیر نیست. هر چه بیشتر بتوانید ایمیل های خود را در این فصل از سال متمایز کنید، فصل برای شما و کسب و کارتان بهتر خواهد بود.

برای ارسال ایمیل های تعطیلات خود آماده اید؟ همین امروز با یک حساب رایگان AWeber شروع کنید و همین الان برای شادی ایمیل تعطیلات خود برنامه ریزی کنید.