ردیاب شخصی آهنربایی – جی پی س مگنتی – GPS آهنربایی

اگر شما یک مؤسسهی اجاره ماشین، دوچرخه، اسکوتر یا موتورهای برقی داشته باشید؛ استفاده از ردیاب برای شما انتخاب مناسب و مقرون به صرفهای است چرا که اکثر اوقات وسایل نقلیهی شما داخل پارکینگ هستند و فقط مواقعی که بیرون برده میشوند نیاز به ردیابی آنها دارید. برای راهاندازی این مکانیاب تنها نیاز به نصب یک سیمکارت درون محصول دارید و خوشبختانه با تمام اپراتورهای داخلی سازگار است. از ردیاب آهنربایی به عنوان ردیاب شخصی آهنربایی و همچنین کنترل و ردیابی وسایل با ارزش خانه که احتمال دزدیده شدن آنها هست هم میتوانید استفاده کنید. همچنین می توان از نمونه های مختلف ردیاب خودرو آهنربایی به عنوان جی پی اس برای انواع موتور سیکلت استفاده کرد.

ردیاب شارژی سیار مدل G903 از ابعاد کوچکتری نسبت به سایر رقبای مگنتی موجود در بازار برخوردار است که موجب استفاده راحت تر مصرف کننده در جهت مخفی نمودن هرچه راحت تر ردیاب شده است همچنین این محصول ضدآب و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, ردیاب آهنربایی جی پی اس ترکر مدل gt07 داخل گلگیرهای جلو و عقب و …

ردیاب آهنربایی خودرو تا حدی باید نسبت به گرد و خاک و آب مقاوم باشد. قیمت انواع ردیاب خودرو آهنربایی متاثر از فاکتور های مختلفی است که از آن میان می توان به کیفیت قطعات و امکانات این تجهیزات اشاره کرد. هماکنون شرکتها و مراکزی هستند که شما میتوانید ردیاب آهنربایی را با قیمت مناسبی از آنها اجاره کنید. ردیابی آفلاین یعنی شما “بدون اتصال به اینترنت” و از طریق ارسال دستور به شماره سیمکارت دستگاه، ماشینتون ردیاب آهنربایی خودرو مدل gt20 رو ردیابی کنید. از این رو قبل از خرید جدید ترین نمونه های ردیاب خودرو آهنربایی باید از طریق منابع معتبر نسبت به قیمت این تجهیزات پرکاربرد اقدام نمود.

یکی از دغدغه های خریداران عمده و خرده ردیاب خودرو آهنربایی اطلاع از قیمت ردیاب خودرو می باشد. برخی از مدل های جی پی اس آهنربایی علاوه بر داشتن باطری داخلی امکان اتصال باطری خارجی رو هم دارند، اینطوری قدرت نگهداری شارژ دو برابر میشه و میتونید مدت خلی طولانی تر از این دستگاه استفاده بکنید.