شناخت درب ضد سرقت افرامهر + لیست قیمت 1401

درب ضد سرقت در این مجموعه در 30 مدل و در روکش های فلز، راش طبیعی، پی وی سی و cnc و لامینوکس تولید و عرضه می شود که در کیفیت های لوکس و ارزان قابل خرید حضوری و انلاین می باشد.

لیست قیمت درب های تولیدی افرامهر به شرح زیر است:

درب ضد سرقت ترک روکش راش: 4 تا 10 میلیون تومان

درب ضد سرقت رویه فلز: 4 تا 8 میلیون تومان

درب ضد سرقت pvc : سه تا 5 میلیون تومان

درب ضد سرقت لوکس و سوپر لوکس: 8 تا 20 میلیون تومان

البته این امر باعث افزایش فراوان وزن این درب ها هم می شود که لازم است در زمان نصب به این موضوع توجه شود. این درب ها عموما دارای قیمت پایین تری نسبت به سایرین می باشند. چشمی های جدید نسبت به انواع قدیمیتر متحول شدهاند. یکی دیگر از آیتم هایی که درب ضد سرقت می بایستی نسبت به درب های معمولی داشته باشد این است که استانداردهای لازمه هنگام وقوع آتش سوزی و زلزله رانیز برخوردار بوده تا مانع کمک رسانی نیروهای امدادی نباشد.هم چنین درب ضد سرقت می بایستی متناسب با مکان مورد نظر انتخاب گردد.بطور مثال درب ضد سرقت مورد نیاز برای اماکنی چون ویلاها ، کارخانه ها و اداراتی که نیاز به امنیت بالاتری نسبت به منازل دارند باید از لحاظ کیفیتی ، کیفیت دو چندان داشته باشند بدین صورت که ضخامت فولاد میانی درب در دو طرف درب ضد سرقت افرامهر به ضخامت 1میلی متر تعبیه شود و از پشم سنگ و دیگر عایق های هوا و صدا و ضد رطوبت و ضد اسید برای بالا بردن کیفیت در مکان های صنعتی یا مرطوب بکار برده شود .

امنیت از شاخصه های اصلی درب ضد سرقت

یک در با امنیت بالا یا به بیان دیگر یک درب ضد سرقت، دری است که ساخته میشود تا جلوی ورود غیر مجاز و سارقان را بگیرد. چون دارای قفل های استاندارد و با امنیت خیلی بالا هستند. باید توجه داشت که این ضد سرقت بودن هم به صورت صد در صدی نیست و نمی توان گفت اگر در محلی درب ضد سرقت وجود داشته باشد دیگر امکان باز کردن اش وجود ندارد اما خب در مقایسه با درب های قدیمی از امنیت خیلی بالاتری برخوردار هستند.

در ضد سرقت استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ درب ضد سرقت به درب هایی گفته می شود که مقاومت بالاتری در مقابل تخریب و دستکاری دارند. در رنگ آمیزی این درب ها از موادی استفاده می شود که درب را از نور آفتاب و ایجاد رنگ پریدگی محافظت می کند. مک لارن معتقد است، پایداری به عنوان توصیف کننده یک حالت مطلوب یا مجموعهای از وضعیت های مقاوم درطول زمان است. یکی از روش های بسیار مناسب برای جلوگیری از ورود و خروج صدا استفاده از درب آکوستیک است.

اشنایی با درب های تولیدی داخل کشور

دسته آخر درب های ضد سرقت تولید داخل است که البته این دسته نیز توانایی جایگزین کردن برخی از قطعات و ابزار یراق و ابعاد را به راحتی دارد.

همان طور که از نام شان برمی آید این درب ها مقاومت بالاتری در برابر ورود سارقین دارند و امنیت را به طرز بهتری فراهم می کنند. در عین حال امنیت و کیفیت این محصولات نیز تضمین شده است. همین عدم سهولت باز شدن درب به دلیل ساختار قفل پیچیده تر سبب شده تا امنیت محل مورد نظر هر چه بیشتر فراهم شود. وجود درزگیر پلاستیکی در این محصولات سبب میشود تا غیرقابل نفوذ بودن درب، به بیشترین مقدار خود برسد. درزگیر پلاستیکی از دیگر اجزایی است که وجود آن فقط به در ضد سرقت تعلق دارد و در نمونههای معمولی درب ساختمان دیده نمیشود.

اما ما خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت چینی را به دلیل استفاده از مصالح با کیفیت پایین به شما پیشنهاد نمی کنیم. در این رابطه باید تکرار کرد که درب ضد سرقت ارزان محصولی ایمن با گارانتی و خدمات پس از فروش بوده که با ساختار مقاوم خود کار حفاظ های فلزی را نیز انجام می دهد . ما در ادامه این مطلب بهخ شما اطلاعاتی را در مورد درب ضد سرقت ارزان را میدهیم تا اطلاعاتی در مورد این نوع درب ها کسب کنید پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید .

این نوع از در با عنوان درب ضد حریق شناخته میشود. در این گونه موارد قاعدتا شما باید از درب های ضد سرقت ایرانی استفاده کنید تا امکان هماهنگی با کارخانه و تولید درب با نیازهای شما فراهم باشد. این محصول در عرض 100 الی 120 سانتیمتر و در ارتفاع 200 الی 215 سانتیمتر تولید می شود. قطر چهارچوب 12 سانتیمتر و قطر فلزی که درون آن 1 میلیمتر است. همان طور که پیش از این گفتیم در بازار نمونه های متفاوتی از درب های ضد سرقت وجود دارد که موجب می شود قیمت مختلفی هم داشته باشند. این درب از اجزای مختلفی شامل استارکچر، چشمی، آلارم، پیچ لولا، رویه چهارچوب ضد سرقت، قفل مخصوص دستگیره، لوله، بتن و فوم پلی یورتان، کناف و ورق میانی تشکیل شده است. درب های ضد سرقت از لایه های فولادی با ضخامت متفاوت ساخته شده اند که لایه های میانی برای عایق کردن آن ها، بین این لایه های فولادی قرار گرفته اند. رنگ روی در از جنس پوشش کورهای است. جنس لایه داخلی از فلز محکمی مانند فولاد انتخاب میشود. با توجه به گسترده بودن محدوده مورد مطالعه، از طریق نمونه گیری تصادفی، محلاتی که به صورت گسترده اقدام به خصوصی سازی فضای عمومی کرده اند، از طرق پرسشنامه و بررسی های میدانی به شناسایی و علل و پیامدهای خصوصی سازی محیط های مسکونی پرداخته شده است.