فروش چیزی چالش: نحوه ورود و پیروزی را بیاموزید

برای شروع فروش آنلاین نیازی به داشتن یک کسب و کار ندارید. و هنگامی که می دانید چگونه ، می تواند به منبع درآمد جدیدی منجر شود!

چیزی دارید که می خواهید بفروشید؟ فقط علاقه مند به یادگیری چگونه هستید؟ با ما پرش کنید 2021 فروش چیزی چالشبه

در AWeber تازه کار هستید یا برنامه ای رایگان دارید؟ اگر فقط می فروشید یک چیز با استفاده از تجارت الکترونیکی AWeber (نگران نباشید ، ما به شما آموزش خواهیم داد) یک ماه AWeber Pro به صورت رایگان (حداکثر تا 500 مشترک) دریافت خواهید کرد.

ما در عصر شلوغی جانبی زندگی می کنیم. جریان درآمد غیرفعال جنبش کسب و کار خود را راه اندازی کنید. و زمان آن رسیده است که آنچه را که برای فروش آنلاین لازم است حذف کنید.

فروش آنلاین راحت تر از فروش حیاط است. و احتمالاً شما حداقل یک مورد دارید که دوست دارید آن را بفروشید. اگر نه ، نگران نباشید ، ما در این پست ایده هایی داریم.

مطمئناً اگر قبلاً آن را ندارید ، اگر چیزی بفروشید یک ماه رایگان AWeber Pro دریافت می کنید. اما نحوه فروش آنلاین را نیز خواهید آموخت!

فروش های آنلاین دنیایی از فرصت ها را از شروع کنفرانس جانبی تا راه اندازی منبع درآمد غیرفعال باز می کند. شما حتی می توانید محصولات فیزیکی خود را به راحتی و بدون پرداخت هزینه های گزاف کمیسیون به فروش برسانید.

بنابراین بخوانید و بیاموزید که چگونه با دانشی که می تواند آینده شما را تغییر دهد ، خود را تقویت کنید!

فروش چیزی چالش

فروش چیزی چالش

خوب ، در اینجا نسخه کوچک وجود دارد: اگر با یک برنامه رایگان AWeber ثبت نام کرده اید یا قبلاً برنامه رایگان دارید ، هنگامی که یک صفحه فرود را با استفاده از عنصر تجارت الکترونیک ما راه اندازی می کنید و یک فروش انجام می دهید ، ما یک کد تبلیغاتی برای شما ارسال می کنیم یک ماه رایگان AWeber Pro.

برای شرکت در چالش ، در زیر ثبت نام کنید. 30 سپتامبر به پایان می رسد (اگرچه ما شما را تشویق می کنیم تا بعد از آن نیز به فروش خود ادامه دهید). کد تبلیغاتی شما در 31 اکتبر منقضی می شود ، بنابراین به محض دریافت آن از آن استفاده کنید.

برای چالش ثبت نام کنید

خوشحال می شویم برنامه های شما را بشنویم و در انجمن فیس بوک خود به شما کمک کنیم! به دوستان خود بگویید که راه اندازی فروشگاه شما چقدر آسان بود. چه کسی می داند ، شما ممکن است به شخص دیگری نیز کمک کنید تا فروش آنلاین خود را آغاز کند.

چرا با AWeber بفروشید؟

سه دلیل عمده وجود دارد که چرا باید با AWeber بفروشید: سادگی ، کنترل و هزینه کم.

ساده برای استفاده

AWeber ده ها الگوی صفحه ، یکپارچه سازی با Stripe (برای پردازش پرداخت آنلاین) و یک سازنده صفحه فرود ارائه می دهد که یک بازاریاب آن را “ساده ترین الگویی که تا به حال با تمام قابلیت های مورد نیاز خود استفاده کرده ام” نامیده است.

به سادگی ، مهم نیست که چقدر در زمینه فناوری اطلاعات دارید ، می توانید در یک روز یک صفحه فروش ایجاد کنید.

شما در کنترل هستید

تبلیغ محصول یا خدمات خود در یک شبکه اجتماعی یا سایت فهرست بندی می تواند برای دید خوب باشد. اما ، در نهایت ، شما تابع قوانین و الگوریتم های هر پلتفرمی هستید که فهرست شما را کنترل می کند. با این حال ، با AWeber ، صفحه ، محصول و تبلیغ است 100٪ در کنترل شماست

کمترین هزینه

با هر برنامه AWeber یک صفحه فروش ایجاد کنید – این بدان معناست که راه اندازی و اجرا کاملاً رایگان است.

سایتهای فهرست بندی آنلاین هزینه های بسیار بالاتری دریافت می کنند – تا 20 from از فروش شما. این بدان معناست که یا در حال کاهش هزینه هستید یا هزینه را به عهده خریدار خود می گذارید. کمترین هزینه های AWeber در صنعت با 1٪ ، 0.6٪ در صورت داشتن حساب Pro (به علاوه هزینه Stripe 2.9٪ + $ .3).

بنابراین اگر کتاب الکترونیکی را با 15 دلار بفروشید ، با 14.12 دلار راه می روید. همان کتابی که در جاهای دیگر فروخته می شود تنها 12 دلار برای شما باقی می گذارد. همان کتابی که 6 بار فروخته می شود 86.19 دلار در مقابل 72 دلار (تفاوت 14 دلار!) برای شما دریافت می کند. هزینه های بالا شروع به جمع شدن می کند.

ما ریاضی را انجام داده ایم فروش آنلاین با تجارت الکترونیک AWeber بهترین راه برای دور شدن با بیشترین پول در جیب شما است.

چه چیزی بفروشیم

هدف از فروش چیزی چالش نه برای شروع یک کسب و کار و نه حتی برای شرکت در کنگره-هرچند اگر در نهایت این کار را انجام دهید عالی خواهد بود. هدف یادگیری است چگونه فروش آنلاین ، آسان و مقرون به صرفه بدون استفاده از بازارها یا سایت های فهرست بندی.

بنابراین در مورد اولین چیزی که می فروشید زیاد فکر نکنید. ساده شروع کنید. در اینجا ده ایده وجود دارد که ممکن است به شما انگیزه دهد تا چیزی منحصر به فرد خود را بفروشید:

چیزی فیزیکی بفروشید

  1. ابزاری در گاراژ شما که دیگر از آن استفاده نمی کنید
  2. کتابهای مورد استفاده
  3. طرح ، نقاشی ، عکاسی و …
  4. لباس یا اثاثیه مورد استفاده را از یک مغازه صرفه فروشی مجدد بفروشید

توجه: اگر چیزی فیزیکی می فروشید ، به زمان فروش آن بسیار توجه کنید و آن را از صفحه خود حذف کنید. این فرآیند در حال حاضر نمی تواند به صورت خودکار انجام شود.

چیزی دیجیتالی بفروشید

  1. یک دوره آنلاین با مشاوره تخصصی شما
  2. کتاب دیجیتال یا داستان کوتاه
  3. محتوای متخصص از طریق وبلاگ یا ایمیل ارائه می شود

فروش خدمات

  1. کارهای مستقل مانند نوشتن ، ویرایش یا طراحی
  2. مشاوره 1: 1 در زمینه تخصص خود
  3. کار دستی ارائه شده در منطقه شما

هر آنچه که تصمیم به فروش دارید ، نام ، شرح مختصر و تصویر را به آن بدهید – یا از چیزهای فیزیکی که می فروشید یا نشان دهنده آنچه انجام می دهید. به عنوان مثال ، اگر قصد ارائه خدمات مشاوره ای را دارید ، از یک عکس سرصفحه یا جستجوی عکس مربوطه در گالری تصاویر استفاده کنید:

گالری تصاویر داخل AWeber ، شامل یک زمینه جستجو و 10 نتیجه تصویر برای امور مالی.

فراموش نکنید که برای چالش ساده بگذارید. ما می خواهیم شما را به کار اندازیم – و حتی فروش – امروز!

چگونه بفروشیم

فروش آنلاین شامل دو چیز است: ایجاد صفحه فروش و بازاریابی محصول یا خدمات. در اینجا ما به ایجاد صفحه فروش شما می پردازیم. برای راه اندازی یکی در AWeber فقط 5 مرحله ساده طول می کشد (اگر قبلاً یک حساب کاربری رایگان ندارید می توانید راه اندازی کنید).

1 ایجاد یک صفحه فرود

روی “Landing Pages” در پانل کناری و سپس “ایجاد صفحه فرود” کلیک کنید. می توانید الگوها را بر اساس تجارت الکترونیکی فیلتر کنید یا برای انتخاب یکی از آنها پیمایش کنید (برای فروش نیازی به الگوی مخصوص تجارت الکترونیک ندارید).

اسکرین شات نشان می دهد که در کجا یک صفحه فرود در پلت فرم AWeber ایجاد کنید

من قصد دارم “فروش ساده محصول” را انتخاب کنم. روی “انتخاب” در الگو کلیک کنید تا صفحه را در پیش نویس های خود کپی کنید.

در داشبورد AWeber ، الگوهای فروشگاه آنلاین برای تجارت الکترونیکی شامل پیشنهاد کتاب الکترونیکی و فروش ساده محصول.

2. جزئیات فروش را اضافه کنید

نام ، توضیحات و تصاویری را که نشان دهنده هر چیزی است که تصمیم به فروش آن را دارید ، اضافه کنید. شما همیشه باید یک تصویر را وارد کنید ، به ویژه اگر یک محصول فیزیکی می فروشید.

توضیحات را با اندازه آنچه می فروشید مرتبط نگه دارید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید آنچه را که شخص در طول یک دوره چند هفته ای یاد می گیرد ، بیان کنید. اما اگر چیزی را از خانه خود می فروشید ، یک عکس و یک توضیح کوتاه کافی است.

عنصر تجارت الکترونیک را از سمت چپ به صفحه فروش خود بکشید و رها کنید. با این کار یک دکمه به شما داده می شود (ممکن است قبلا در قالب شما وجود داشته باشد). متن دکمه را به روز کنید. به عنوان مثال ، می توانید بگویید “اکنون خرید کنید – 15 دلار” یا “دوره خود را دریافت کنید”.

3. به Stripe وصل شوید

برای دریافت هزینه برای محصول یا خدمات خود ، باید به یک حساب Stripe متصل شوید. هنگامی که دکمه تجارت الکترونیکی خود را انتخاب کرده اید ، باید یک پیغام برای اتصال Stripe مشاهده کنید. اگر هنوز حساب Stripe ندارید ، نگران نباشید. شما می توانید یکی را در حدود 5 دقیقه تنظیم کنید.

پنجره ای در پلت فرم AWeber نحوه اتصال به Stripe را نشان می دهد

پس از اتصال Stripe ، می توانید محصولات جدید ، اشتراک ها ، برنامه های پرداخت و قیمت ها را مستقیماً در AWeber ایجاد کنید. نیازی به تعویض رفت و برگشت به چندین زبانه نیست.

4. تنظیمات دکمه فروش را پیکربندی کنید

یک “محصول” به دکمه خود اضافه کنید (به محصول یا خدمات دیجیتالی نیز محصول گفته می شود). نام ، قیمت را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که آیا فقط یک بار هزینه دریافت می کنید یا اشتراک یا طرح پرداخت ارائه می دهید.

تنظیمات دکمه فروش را در پلت فرم AWeber پیکربندی کنید

در بخش “اتوماسیون برچسب” ، هرکسی را که با چیزی شبیه به آن خرید می کند ، تگ کنید فروش کتاب الکترونیکیبه سپس می توانید افرادی را که بعداً به آنها فروخته اید ردیابی کرده و به بازار عرضه کنید.

برچسب دکمه اتوماسیون در پلت فرم AWeber

فرم سفارش را بررسی کنید و دوباره بررسی کنید که آیا قیمت و توضیحات با آنچه می فروشید مطابقت دارد یا خیر.

می توانید رسید را پس از فروش نشان دهید یا به صفحه دیگری هدایت کنید. در صورت تغییر مسیر ، می توانید یک صفحه تشکر نشان دهید یا خریداران را به یک صفحه فرود ارسال کنید که حاوی محتوای خریداری شده آنها باشد (مانند کتاب دیجیتال یا دوره آموزشی).

5. مرور و انتشار دهید

عنوان صفحه خود را بررسی کنید و صفحه را پیش نمایش کنید تا مطمئن شوید به نظر می رسد که شما آن را می خواهید. سپس روی “ذخیره و خروج” و سپس “انتشار” کلیک کنید تا صفحه شما در وب فعال شود (بله ، در حال حاضر این صفحه فروش واقعی است!)

اگر می خواهید یک دامنه سفارشی – exampleproduct.com به جای mypage.aweb.com/p/1283… – داشته باشید ، می توانید یک دامنه را مستقیماً از داشبورد خود خریداری کنید. دامنه جدید خود را خریداری کرده و در تنظیمات صفحه فرود خود متصل کنید.

خودشه! اکنون یک صفحه فروش کاملاً فعال دارید که می توانید بصورت آنلاین یا آفلاین به اشتراک بگذارید. وقت آن است که “طراح وب” را در لیست مجموعه های مهارت خود قرار دهید.

قالب های صفحه فروش

آیا می خواهید چند گزینه برای قالب ها مشاهده کنید که می تواند شما را در حال حاضر فعال کند؟ برای الهام گرفتن این 5 را اسکن کنید و روی هر کدام کلیک کنید تا مستقیماً در حساب خود کپی شود.

دوره آنلاین

قالب صفحه دوره آنلاین برای یک فروشگاه آنلاین.  شامل قیمت ، دکمه اکنون خرید ، و حقایق دوره با تصاویر است.

پیشنهاد کتاب الکترونیکی

قالب صفحه ارائه کتاب الکترونیکی برای یک فروشگاه آنلاین.  شامل قیمت ، دکمه خرید در حال حاضر ، و پیشنهادات محصول اضافی است.

فروش محصول

قالب صفحه فروش محصولات جداگانه برای یک فروشگاه آنلاین.  شامل قیمت ، دکمه خرید در حال حاضر ، و تصاویر محصول اضافی است.

تأمین سرمایه جمعی

قالب صفحه جمع آوری سرمایه برای یک فروشگاه آنلاین.  شامل دکمه اهدا ، درخواست توصیف و تصویر است.

اشتراک، ابونمان

قالب صفحه اشتراک برای یک فروشگاه آنلاین.  شامل سه طبقه اشتراک ، دکمه های پیوستن و قیمت ها است.

هنگام انتخاب الگو برای مشاهده همه گزینه ها ، روی “تجارت الکترونیک” در سمت چپ کلیک کنید یا گالری قالب عمومی ما را بررسی کنید.

انجام فروش

اکنون که صفحه فروش خود را راه اندازی کرده اید ، زمان بازاریابی فرا رسیده است. به این ترتیب در واقع فروش را به پایان خواهید رساند. ما سه روش رایگان و آسان برای بازاریابی صفحه جدید شما را پوشش می دهیم.

به دوستان و خانواده خود بگویید

همانطور که سفر فروش خود را آغاز می کنید ، احتمالاً افرادی که شما را دوست دارند در کمک هستند. از نزدیکترین ارتباطات خود بپرسید که آیا آنها با خرید کالای شما از شما حمایت خواهند کرد یا خیر.

به جامعه رسانه های اجتماعی خود اطلاع دهید

بلافاصله پس از انتشار ، پیوندهایی را مشاهده خواهید کرد تا به راحتی صفحه خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. آیا در فیس بوک هستید؟ توییتر؟ لینکدین؟ به مردم اطلاع دهید که در حال فروش آنلاین هستید. چه کسی می داند – یک اتصال تصادفی واقعاً می تواند از آنچه ارائه می دهید سود ببرد.

ارسال یک ایمیل

چه لیستی از هزاران نفر از مشاغل دیگر داشته باشید یا فقط لیست مخاطبین خود را داشته باشید ، می توانید از بازاریابی ایمیلی برای ارسال افراد به صفحه فروش خود استفاده کنید. مشخص کنید که چه کسی در لیست شما به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند است و یک ایمیل تبلیغاتی کوتاه ارسال کنید تا به آنها اطلاع دهد که چه چیزی می فروشید.

به اولین فروش خود ادامه دهید و آنچه را که در طول راه یاد می گیرید پیگیری کنید. هنگامی که زمان فروش شماره 2 – 2000 فرا می رسد ، اطلاعاتی را که در این چالش آموخته اید برای کمک به شما در اختیار خواهید داشت.

منابع اضافی

نحوه فروش آنلاین با صفحات فرود تجارت الکترونیک

درآمد خود را با اشتراک ها و برنامه های پرداخت افزایش دهید

5 مرحله برای ارتقاء و فروش دوره های آنلاین

گالری قالب صفحه فرود

10 بهترین ابزار تجارت الکترونیک برای فروش بیشتر با بازاریابی ایمیلی

در حال حاضر آغاز شده است

بهترین زمان برای یادگیری فروش آنلاین امروز است. اکنون با یک حساب AWeber رایگان شروع کنید. Stripe را وصل کنید ، یک الگو انتخاب کنید و همین امروز فروش کنید! فراموش نکنید که به ما بگویید که چگونه در انجمن فیس بوک پیش رفت.