لیست فروشگاه های اینترنتی ایران 2021

فروشگاه اینترنتی میثم عطر، زیر مجموعه فروشگاه های زنجیره ای میثم عطر می باشد که نزدیک به ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد و با بیش از ۱۵۰ برند معتبر در زمینه عطر و محصولات آرایشی بهداشتی همکاری می کند. تنوع بی نظیر محصولات در بازار ابزار، همچنین سرعت بسیار زیاد عرضه محصولات جدید، گاها امکان دسترسی مشتریان به مناسب ترین گزینه را محدود می سازد. تیمچه به منظور جلب رضایت مشتریان خود به صورت دوره ای و در مناسبت های گوناگون طرح ها و جشنواره های تخفیفی ویژه ای را در نظر می گیرد که طی آن ها کدهای تخفیف تیمچه برای خرید ارزان تر به مشتریان و خریداران تعلق می گیرد.

بخشی به نام تصاویر ارسالی از مشتریان در سایت وجود دارد که به نوعی اعتماد کاربران به این سایت را نمایش می دهد و قطعا در جلب اعتماد بازدیدکنندگان سایت موثر است. جذب اطمینان و جلب رضایت مشتریان از اصلی ترین اهداف زیربیست بوده، از این سو مشتریان می توانند تا 7 روز پس از خرید برای بازگشت یا تعویض کالای خود اقدام نمایند، همچنین تیم پشتیبانی زیربیست در تمام مراحل خرید و پس از آن، جهت پاسخ به سوالات و مشاوره و راهنمایی همواره در کنار مشتریان عزیز خواهند بود. فروشگاه اینترنتی نسل آهن از آن فروشگاه هایی است که روی گروه خاصی از مشتریان تمرکز کرده، آقایانی که بدن ساز هستند و به باشگاه بدن سازی می روند.

نسل آهن به فروش تی شرت ها و رکابی های جذاب و برخی دیگر از لوازم بدن سازی ویژه آقایان بدن ساز مشغول است. فروشگاه مجازی شهروند با پشتوانه مجموعه فروشگاههای زنجیرهای شهروند توانست با خدمات رسانی سریع و همچنین ارائه تنوع بالایی از بارکدهای کالایی در مدت زمان کوتاهی جایگاه ویژه ای در میان شهروندان در زمینه فروش اینترنتی به دست آورد. فودلی، فروشگاه اینترنتی مواد غذایی سالم است. این فروشگاه در سال ۱۳۹۴ و با هدف فروش محصولات غذایی سالم ایرانی و خارجی راه اندازی شد. فروشگاه هایی که پیشتر تنها به فروش حضوری مشغول بودند اما در حال حاضر به فروش آنلاین هم رو آورده چه فروشگاه اینترنتی بزنیم اند.

این فروشگاه متعلق به آقای علیرضا غفاری می باشد که علاوه بر فروش اینترنتی امکان فروش حضوری را نیز فراهم کرده اند. این فروشگاه اینترنتی به فروش انواع قاب های موبایل و تبلت مشغول است. کافه کادو تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست، بلکه پلتفرمی است که امکان فروش آنلاین محصولات را برای هنرمندان ایرانی فراهم کرده است. زعفران.نت در زمینه فروش آنلاین زعفران فعالیت دارد، آنطور که در بخش درباره ما سایت آمده، یک شرکت است که در زمینه صادرات نیز فعالیت دارد. در کنار قاب به فروش لوازم جانبی دیگری مانند کیف هندزفری و . این سوپر مارکت اینترنتی در مشهد فعالیت می کنه و به گفته خودشون در بخش نظرات، تحویل دوساعته رو برای مشهد دارند که سرعت تحویل خوبی محسوب می شود.