لیفت شقیقه بدون جراحی – زیبامون

۳- زمان استراحت طاق باز بخوابید و چند بالش زیر سرتان بگذارید تا سر بالا تر قرار بگیرد. از آن جایی که در این نوع جراحی فقط دو برش کوچک در هر طرف سر صورت میگیرد، نیاز به بیهوشی عمومی ندارد و در عوض بیحسی هزینه ی لیفت شقیقه در شیراز موضعی اعمال میشود. بنابراین پزشک جراح با توجه به شرایط مراجعین یکی از این دو روش را انتخاب می کنند تا بهترین نتیجه برای آن ها حاصل شود. نتیجه لیفت ماندگارتر و همچنین حالت پوست و کشیدگی پوست صورت نیز طبیعیتر خواهد شد. بنابراین برای آنکه نتیجه لیفت شقیقه به این روش در دو طرف صورت شما قرینه باشد، باید حتما به یک پزشک ماهر و متخصص مراجعه کنید. ۴- حداقل دو هفته قبل از لیفت شقیقه از استعمال دخانیات بپرهیزید زیرا سیگار باعث کم شدن جریان خون میشود. می توانید در زیر همین مقاله و در بخش کامنت ها سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنید زیرا که این بخش یکی از راه های ارتباطی ما با شما مخاطبین عزیز است. زیرا که در اثر این جراحی ابروها به سمت بالا کشیده می شوند و نیز آنکه فرم چشم ها نیز تغییر می کنند. این جراحی نیز همچون بسیاری از جراحی های زیبایی ای که در ناحیه چشم ها انجام می شود متقاضیان زیادی دارد.

رعایت نکاتی قبل از انجام لیفت شقیقه میتواند به روند بهتر جراحی کمک کند. حداقل از دو هفته قبل از لیفت شقیقه از مصرف سیگار و قلیان دوری کنید. ۳- قبل از جراحی از شما خواسته میشود که به مراکز تصویر برداری معتبر رفته و عکس هایی را از صورت و چشمانتان تهیه کنید و این عکس ها را در روز جراحی با خود همراه داشته باشید. خوشبختانه به دلیل اینکه این شاخه توسط لایه های محکم فاشیای سطحی پوشیده شده است، خطر آسیب دائمی بسیار کم است ولی گاهی به دلیل کشیدگی هایی که در حین جراحی اتفاق می افتد، به صورت گذرا عملکرد این عصب کاهش یابد. لیفت ناحیه شقیقه باعث کمتر شدن چین های اطراف چشم و پف پلک بالا می گردد و به همین دلیل چشمانی که خسته و خواب آلود به نظر می رسد را به چشمان باز و جوانتر تبدیل می کند. تاثیری که لیفت شقیقه بر روی چشمان دارد، اغلب به صورت غیر مستقیم است ولی بسیار مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد. در صورت مشاهده هریک از این علائم بهتر است در اسرع وقت با پزشک خود تماس بگیرید. عمل لیفت شقیقه را میتوانیم یکی از ماندگارترین جراحیهای زیبایی بدانیم که که معمولا نتایج آن تا سالها قابل مشاهده هستند.

امروزه هزینه های عمل زیبایی و درمانی متغییر هستند و نمی توان قیمت دقیقی برای عمل زیبایی لیفت شقیقه ارائه داد و این دسته از عمل ها اغلب تحت پوشش بیمه تکمیلی نخواهند بود، اما اگر تصمیم به انجام عمل لیفت شقیقه و کشیدن چشم هستید، باید از هزینه دقیق آن اطلاع داشته باشید برای کسب اطلاعات کامل و به روز با شماره های ۲۲۷۸۳۵۷۴-۲۲۷۸۳۵۹۱ (۰۲۱) تماس بگیرید. به زبان ساده تر از طریق این برش کوچک پوست و لایه های زیرین پوست انقدر کشیده می شود تا چین و چروک گوشه چشم از بین رود این عمل بدون درد و خونریزی انجام می شود ، لیفت شقیقه برای افراد مسن که چین و چروک های عمیق دارند بسیار مناسب است . ✅ لیفت گوشه چشم و شقیقه همراه با درد است؟ برای انجام عمل لیفت شقیقه، ابتدا خراشی در نزدیکی محل رویش موها و انتهای گوش ایجاد میشود، سپس از محل آن، پوست یا لایههای زیرین پوست را تا حدی میکشند کهد چین و چروک قسمت شقیق از بین رفته و گوشه ابرو بالاتر بیاید. عوارض مواد بیهوشی: در مواردی که افراد با روش بیهوشی این جراحی را انجام داده اند تا مدت زمان کوتاهی حالت گیجی، حالت تهوع و سردرد دارند که در کوتاه ترین زمان بهبود پیدا می کنند.

در جراحی شقیقه، ابروها بالاتر می روند و چشم ها حالت کشیده پیدا خواهند کرد. از طریق این برش، بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید تا قسمت خارجی ابرو و اطرف چشم کشیده تر شوند. در عمل لیفت شقیقه، با کمک تکنیکهایی تخصصی شقیقه فرد را به آرامی لیفت کرده و بالاتر میکشند و سپس خطوط پنجه کلاغی را از بین میبرند. در این مقاله عمده مباحثی که یک متقاضی جراحی لیفت شقیقه و ابرو باید بداند را در بخش های مختلفی آورده ایم. خیر همانطور که در بخش های قبلی ذکر کردیم این جراحی تحت دو روش قابل انجام است. توصیه می کنیم در صورتی که راغب و علاقه مند به انجام این جراحی هستید در ابتدا نزد یکی از بهترین جراحان معاینه شوید و با تکمیل اطلاعات خود در زمینه این جراحی نسبت به انجام آن اقدام کنید. ۲- افرادی که دور چشمشان چین و چروک دارند و این چین ها آن ها را پیر نشان میدهد. ۵- در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و کرم های ضد آفتابی که پزشک نجویز کرده است را استفاده کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه در قزوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.