مراقبت بعد از جراحی زیبایی گوش

اکثر بیماران 4 الی 7 روز پس از جراحی میتوانند به سر کار بازگردند. اکثر افراد بالغ می توانند پس از گذشت ۵ روز از عمل جراحی به سر کار برگردند. کودکان نیز می توانند پس از گذشت ۷ روز یا بیشتر، در صورتی که در فعالیت های ورزشی نداشته باشند، به مدرسه بازگردند. در چنین مواردی، افراد به دلیل عدم توازن و تناسب میان گوش ها و سایر قسمت های صورت خود، اعتماد به نفس خود را از دست می دهند و معمولا سطح می کنند گوش های خود را زیر لباس و یا مو پنهان کنند. مشکلات بخیه: بخیه برای حفاظت از شکل جدید گوش می باشد که ممکن است به سطح پوست برسد، به همین دلیل باید برداشته شود که می تواند باعث التهاب پوست آسیب دیده شود و در نتیجه ممکن است به جراحی بیشتری نیاز شود. تغییر در احساس پوست. جراحی زیبایی گوش یا همان اتوپلاستی، با هدف تغییر شکل، پوزیشن و اندازه گوش ها انجام می شود. عمل جراحی زیبایی گوش را برای خودتان انجام دهید، نه برای برآورده کردن خواسته های شخص دیگری و سعی کنید انتظار واقع گرایانه ای از عمل زیبایی گوش داشته باشید.

تشخیص بیماری های گوش میانی با ارزیابی توسط متخصص گوش و حلق و بینی انجام می شود. پس از آن محبوبیت انواع جراحی زیبایی گوش افزایش یافت و پزشکان بسیاری نیز در این حوزه تحقیقات و فعالیتهای مختلفی را انجام دادند که سبب تغییر بسیار زیادی شد و تمایل افراد به انجام اتوپلاستی نیز بسیار زیاد شد. شستوشوی مرتب زخم و استفاده از کرمهای آنتیبیوتیک که پس از عمل به بیمار داده میشود، از نکات اولیه پس از عمل هستند که رعایت آنها توصیه میشود. نداشتن تقارن در بین گوش ها: این موضوع ممکن است پس از عمل جراحی فرد ایجاد شود زمانیکه جراحی به درستی انجام نشده باشد. اما بیمار می تواند بعد از یک هفته، انجام فعالیت های سبک را از سر بگیرد. عمل اتوپلاستی علاوه بر برطرف کردن نقص های مادرزادی گوش به منظور بازسازی شکل ظاهری گوش نیز انجام می شود . بخیه های فردی که جراحی زیبایی گوش انجام داده بعد از یک هفته کشیده می شود و یا جذب می شوند و فرد مدتی باید از انجام هر گونه فعالیتی که در آن ممکن است گوش خم شود پرهیز کند. اتوپلاستی معمولا برای هر دو گوش انجام می شود که بتواند تقارن بیشتری ایجاد کند.به طور طبیعی لاله گوش و جمجمه باید زاویه ۱۰ تا ۱۵ درجه را تشکیل دهند و در بعضی افراد بدلیل نقص های مادرزادی این زاویه بیش از حد طبیعی است و ظاهری نا میزان را ایجاد می کند .

کودکانی که دارای شرایط زیر باشند کاندیدای مناسبی برای انجام این جراحی محسوب می شوند. بعضی افراد دارای مشکلات ظاهری در دو گوش خود هستند. کدام مشکلات ظاهری را می توان به وسیله اتوپلاستی ( جراحی زیبایی گوش ) برطرف کرد ؟ این جراحی می تواند بر روی هر دو گوش انجام شود تا تقارن بیشتری ایجاد گردد. به همین خاطر، توصیه می شود به مدت حداقل سه ماه از انجام فعالیت های ورزشی تماسی مانند فوتبال خودداری شود. مانند همه ی عمل های جراحی بزرگ، اتوپلاستی هم ریسک خونریزی، عفونت و حساسیت به مواد بیهوشی را خواهد داشت. مانند سایر عمل ها ، روش دکتر حسینی ، مشاوره دقیق قبل از عمل و نیز اجرای تکنیکی جزئیات با حمایت همه جانبه از بیماران ، برای رسیدن به طبیعی ترین حالت ممکن است زیرا این عمل جراحی در واقع یک کار هنری است. چنانپه گوش شما شکل نا مناسبی دارد می توانید عمل اتوپلاستی گوش را انجام دهید، عمل جراحی زیبایی گوش یک روش کاملا منحصربه فرد است که از طریق مشاوره با جراح زیبایی خود می توانید بهترین نتایج را به دست آورید، جراح زیبایی گوش در کرج قادر است بهترین روش جراحی مناسب برای شما را پیشنهاد دهد و اعتماد به نفس شما را بالا ببرد.

مشاوره زمانی است که شما می توانید تمام سؤالات خود را بپرسید. ایشان دوره پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گذرانده است و دارای دانشنامه بورد تخصصی جراحی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان می باشد. به مرور زمان از شدت التهاب و ورم موجود در گوش ها کاسته می شود و نتایج اصلی این روش مشخص خواهد شد. اما اگر این بخیه ها به سطح پوست راه پیدا کنند باید برداشته شوند. تغییرات حسی پوست: این جراحی ممکن است به طور موقت بر احساس پوست فرد یعنی در ناحیه گوش تأثیر گذار باشد البته این تغییرات به ندرت پیش می آید. تغییر مکان گوش ها در حین جراحی می تواند به طور موقت احساس پوست را در آن برجسته شدن گوش نوزاد منطقه تغییر دهد. اتوپلاستی همچنین کوچک کردن لاله ی گوش و جراحی گوش گل کلمی (گوش کشتی گیران) را نیز شامل می شود تا پوست و غضروف اضافه برداشته شود. چون باعث التهاب پوست آسیب دیده می شوند و در نتیجه جراحی دیگری لازم می شود.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از گوش برجسته نوزاد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.