مرد عنکبوتی و خرید پستی لباس آن از فروشگاه خرید تم تولد

یکی از محصولاتی که این روزها به خاطر محبوبیت شخصیت مرد عنکبوتی در میان کودکان توانسته فروش خوبی در بازار را کسب نماید لباس مرد عنکبوتی است.

مرد عنکبوتی و خرید پستی لباس آن از فروشگاه خرید تم تولد

 

مرد عنکبوتی

مرد عنکبوتی یکی از معروف ترین شخصیت‌ها در دنیای ابرقهرمانان کمیک استریپی است. لباس کلاسیک که ترکیبی از دو رنگ آبی و قرمز است از سال 1962  تقریباً تغییری نکرده زیرا به اندازه کافی زیبا و منحصر به فرد هست که نیاز به تغییر چندانی در آن نباشد. به همین دلیل این لباس در اکثر فیلم‌ها، انیمیشن و بازی‌های رایانه‌ای اسپایدرمن مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال  تحت شرایط خاصی، لباس های دیگری را نیز بر تن کرده که در ادامه به معرفی یکی از معروف ترین آن‌ها می‌پردازیم.

 

قیمت لباس مرد عنکبوتی سیاه

این لباس اولین بار در شماره 252 “اسپایدرمن شگفت‌انگیز” مورد استفاده قرار گرفت.  در واقع مرد عنکبوتی به همراه برخی دیگر از ابرقهرمانان معروف مارول به سیاره‌ای دیگر رفته بود تا در مبارزات نیروهای خیر و شر شرکت کند. در هنگام مبارزات، لباس کلاسیک او پاره شد. بنابراین به دنبال دستگاه فضایی که لباس تولید می‌کرد، رفت. این دستگاه لباسی را به اسپایدرمن داد که در حقیقت از جنس یک ماده زنده فضایی بود که سرتا پای او را در بر می‌گرفت.

 لباس سیاه فضایی می‌توانست  تار عنکبوت های بسیاری را تولید کند. اسپایدرمن در شماره 258″ اسپایدرمن شگفت‌انگیز” متوجه شد که این لباس که یک موجود فضایی است و روی ذهنش اثرات مخربی می‌گذارد.

او به کمک گروه چهار شگفت‌انگیز توانست از شر این لباس خلاص شود و لباس سیاه در محفظه‌ای زندانی شد ولی از آنجا فرار کرد و دوباره خودش را به پیتر چسباند که به کمک ناقوس کلیسا دوباره توانست از آن رهایی یابد. در نهایت ادی براک به این لباس دست یافت. براک به همراه لباس سیاه تبدیل به یکی از خطرناک‌ترین دشمنان اسپایدرمن به نام ونوم گردید.

 

خرید لباس مرد عنکبوتی سیاه

از آنجا که مرد عنکبوتی شخصیتی محبوب در میان کودکان است. یکی از محصولاتی که این روزها به خاطر محبوبیت این شخصیت توانسته فروش خوبی در بازار را تجربه نماید لباس آن است. این لباس برای سنین ۳ تا ۱۲ سال و در انواع مختلف ارائه می‌گردد و امکان خرید پستی لباس مرد عنکبوتی سیاه و کلاسیک برای تمام مشتریان در سراسر کشور در سایت های مختلف وجود دارد.