مشخصات، قیمت و خرید ردیاب شخصی و آهنربایی Gps Tracker مدل GPS102

کافیست با قرار دادن آن در لباس ، کیف و یا سایر وسایل با یک تماس تلفنی از مکان و موقعیت آن آگاه شوید. ردیاب شخصی عموما” در ابعاد کوچک ساخته می شود تا به راحتی در قسمتی از کیف یا بدن قرار گیرد و به سهولت حمل شود. بنابراین دستگاه ردیاب شخصی در حقیقت نوعی وسیله ی الکترونیکی است که دارای ابعاد کوچک و سبک بوده و داخل کیف یا چمدان قرار داده می شوند. انتخاب یک دستگاه مناسب از بین مدل های متنوع ردیاب ممکن است گیج کننده باشد و موجب سردرگمی شما در انتخاب یک نمونه مناسب شود.

کودک ربایی یکی از اتفاقات بدی هست که در جامعه ما هم زیاد رخ میده و خانواده ها رو نگران کرده، اما نگران نباشید استفاده از یه ردیاب میتونه بسیار مفید و کاربردی باشه، شما میتونید هر لحظه که بخواهید موقعیت کودکتون رو مشاهده بکنید و اون رو بصورت زنده ردیابی کرده و حتی میتونید با دستگاه تماس بگیرید تا بصورت کاملا نا محسوس صدای اطراف رو بشنوید و ضبط کنید… میزان دقت ردیاب شخصی بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز ۵ -۱۰ متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان های اطراف خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود.

میزان دقت ردیاب شخصی مدل GF07 بستگی به میزان دید افق داشته و در محیط کاملا باز ۵ -۱۰ متر و در سایر مناطق به نسبت تراکم ساختمان های اطراف خطای نمایش موقعیت بیشتر می شود. دکمه sos تعبیه شده بر روی دستگاه در مواقع ضروری موقعیت دقیق مکانی را به ۵ شماره موبایل از پیش تعریف شده برای دستگاه ارسال می کند. سیستم های مدرن مانند GPS به طرز متفاوتی کار می کنند و به زمان دقیق متکی هستند ، بنابراین از ساعت های اتمی در ماهواره های GPS استفاده می شود. انواع ردیاب شخصی و کاربرد آن : شاید برای شما سوال باشد که ردیاب خودرو چیست و ردیاب شخصی چطور کار می کند و نحوه نصب آن چگونه است؟

باید توجه داشته باشید که ردیاب وسایل نقلیه به باتری خودرو متصل می شوند در صورتی که ردیاب شخصی افراد باید دارای منبع تغذیه داخلی قدرتمند باشند تا بتوانند مدت زمان طولانی کار کنند. وجه مشترک این دستگاه های ردیاب این است که برای خودروهای شخصی طراحی شده اند و سیستم امنیتی به شما اجازه می دهد که تمام خودروهای خود را به راحتی به تلفن همراه متصل و کنترل کنید.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از ردیاب شخصی افراد دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.