مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

حیاتی دقت به قابلیتها و انعطاف همین پیشرانه در برابر انواع افزایش فنی و تیونینگ به سبک تنفس طبیعی (NA یا اتمسفریک) و پرخوران (توربوچارجر یا این که سوپرچارجر) باعث شده میباشد اکثری از علاقهمندان در بازار محدود و پوسیده ماشین ایران، به جهت دستیابی به اندکی هیجان عمده به تقویت همین پیشرانه روی آورند. پژو ۲۰۶ به عامل بوش خشک بودن سیلندرها، قابلیت لطف به جهت توربو شدن داراست و به گفتهی dp-engineering (یکی از بهترین تیونرهای پژو) موتور TU5 کلیدی ۱.۶ لیتر حجم، بضاعت پرخوران تا ۳۰۰ اسببخار را به همراه پیستون و شاتون استاندارد کارخانه دارد! در درحال حاضر حاضر پوشش های CrN برای پوشش دهی رینگ پیستون به عمل می رود که مقاومت سایشی خوبی در دمای اتاق دارااست ولی به خاطر ساختار متخلخل شونده سایش زیادی در دماهای بالای 200 مرتبه از خود نشان می دهد و فاقد خواص خویش جاری کننده است. بهترین شیوه و روش شستوشوی انژکتورها این می باشد که هنگامی موتور روشن است، آنها را به شکل درجا تمیز کنید، زیرا بخش اعظمی از رسوبات بر روی سوپاپ ها و باطن اتاق های احتراق برداشته می گردد و در ضمن همین فعالیت در حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دوران میبرد. از جمله این موردها می توان به هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه های فروش اشاره کرد. چنانچه فقط چرخ هارا به واسطه یک فنر به اسکلت گاری متصل کنیم، کلیدی همین کار حتی پیش از آزمایش هم می توان انتظارتغییرقابل توجهی در همین سیستم را داشت، تغییری که می توان تفاوت آن را آشکارا احساس کرد :تبدیل سواری خشک ملازم اهمیت کوبش گاری به یک سواری نرم و الاکلنگی .اما نکته ی واضح آن می باشد که نمیتوان در یک سیستم تعلیق تنها از یک فنر به کارگیری کرد ، به همین خاطر که فنر ها برای جذب انرژی وارد به گاری که از مرحله مسیر ناشی میشوند موثر هستند اما برای دفع آن نیرو اقتدار کافی را ندارند تا به موقعیت نخستین خود بازگردند، به این مفهوم که درصورتیکه به یک فنر نیرویی وارد شود به مراتب باونس (bounce ) خواهد کرد. خرید مستقیم پیستون از سوله با حذف واسطه های فروش اصلی نازلترین بها در بازار امکانپذیر است. بها پیستون تیبا در خرید کردن از نمایندگی های فروش به علت ارتباط مستقیم حساس کارگاه ارزانتر است. به مراد خرید کردن پیستون تیبا کلیدی مطلوب ترین بها از کارخانه تولیدکننده انواع پیستون می توانید اساسی ما تماس بگیرید. به جهت خرید گروه پیستون پژو پارس می توانید از نحوه نمایندگی های مجاز کارگاه اقدام کنید. پیستون تولیدی همین کارخانه بر پایه تکنولوژی روز جهان ساخت و اساسی مجهزترین ابزارهای کنترلی آزمون می شود. یاری ها را دارای ابلاغ مضاعف بی آلایش و مشابه سازی اغراق آمیز می توان به دو استوانه که یک طرف آن ها بسته است و خلاف جهت یکدیگر در نیز قرار گرفته و در درون آن محیط ای برای روغن تعبیه شده است، تشبیه کرد . البته پیش از آن به یک مسئله اساس ای خیس میپردازیم که ببینیم در چه خودرویی از چه تعلیقی استعمال می شود و در این میان به انواع شاسی های آیتم به کارگیری در اتومبیل ها نیز نیم نگاهی خوا‌هیم داشت . سیستم های تعلیق کنونی به نسبت قبلی دوچندان پیشرفته تر و پیچیدهترشده اند و تفسیر و تعبیر و تفسیر کارایی آن‌ها نیاز به پیش زمینه و باز‌نگری فناوری های نسل های قبلی دارد. برای مثال در پایانی ورژن رولزرویس گوست از سیستمی به کارگیری می شود که مهم اعتنا به مرحله جاده سفتی و نرمی کمک فنر هارا تهیه و تنظیم میکند تا اتومبیل کلیدی کمترین رول به هنگام حرکت مواجه شود علاوه بر همین یک عدد از اصلی ترین قابلیت هایی که سیستم های تعلیق بادی دارا هستند امکان تنظیم ارتفاع (ride hight ) به جهت ماشین به ارمغان میآورد. از این رو مسیرهای ورودی هوا و خروجی دود را طی فرایندی پایین عنوان پورت و پولیش به میزان مشخصی گشادتر و داخل آنها را صیقلی مینمایند تا هوا به راحتی وارد و حیاتی کمترین حصر ممکن از آن خارج شود. قطر دهانه و کورس پیستون همین پیشرانه ۱۶ سوپاپه دارای دو میلسوپاپ در بالا به ترتیب برابر مهم ۷۸.۵ میلیمتر و ۸۲ میلیمتر هست و بر طبق آنیک مثال دیزلی هم ساخته شده است. در این نوع سیستم تعلیق از دو بازویی که بشکل جناغ میباشند بهره گرفته می شود که یکی از از آن‌ها مسئول جذب لرزش ها و دیگری به جهت در دست گرفتن است. این تعلیق ها برای جذب و از دربین بردن نیرو های وارده برچرخ خوب میباشند البته همین مزایا کم هزینه نیز نخواهند بود و با قیمت واستهلاک بالا هم می قطر پیستون tu5 باشند. برای خرید کردن پیستون تیبا با همین معیارها و استانداردها می توانید حیاتی واحد فروش کارخانه تماس بگیرید. خرید کردن پیستون پژو 405 اورجینال به رخ بخش اعظم حیاتی یک تماس تلفنی اهمیت واحد فروش کارخانه آماده شده است. با خرید مستقیم پیستون تیبا از کارخانه می توانید بعضا از همین فاکتورهای هزینه ای را حذف نمایید. در بعضی موتورها بوش اصلی آب در تماس نمیباشد و به آن بوش خشک گفته می شود.