مشکل حافظه در گوشی آیفون را چگونه حل کنیم؟

آیفون ۱۳ پرو ظرف ۲۴ ساعت در فروشگاههای آنلاین تهران دو و نیم میلیون تومان رشد قیمت پیدا کرد و نسخه ۱۲۸ گیگابایت این گوشی امروز تقریبا ۴۱ میلیون و ۴۲۵ تومان قیمت گوشی آیفون 8 پلاس دارد. اپل در سال 2020 گوشی SE را معرفی کرد و قصد خود را از تولید این سری از گوشی های خود تولید گوشی میان رده در برند نام آشنای اپل اعلام کرد. ایفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگیهای جدیدی را چون پیشرفتهترین سیستم دوربین حرفهای که تاکنون در آیفون دیدهاید، صفحه نمایش Super Retina XDR با ProMotion، جهش عظیم در عمر باتری، سریعترین تراشه در گوشیهای هوشمند یعنی A15 Bionic، تجربه پیشرفته 5G و موارد دیگری که در نقد و بررسی آیفون ۱۳ پرومکس به آن خواهیم پرداخت، ارائه کرده است.

خوشبختانه میتوانید بدون از دست دادن سایر اطلاعات آیفون خود، تنظیمات آن را ریست کنید. اپلیکیشن تنظیمات را باز کرده و سپس در بالا، نام خود را لمس کنید. هر چند که احتمالش زیاد نیست، اما در هر صورت شاید تنظیمات آیفون شما باعث ریستارت شدن آن شود. با توجه به اینکه گوشی های اپل از جدیدترین تکنولوژی ها و بالاترین کیفیت در تولید برخوردار هستند گوشی آیفون یکی از گران ترین موبایل های موجود در بازار بشمار میرود، که کیفیت بالای ساخت و خاص بودن آن توجیه کننده قیمت آن است. در سالیان اخیر اما همگام با پیشرفت تکنولوژی ساخت پردازنده ها و برخی موارد دیگر که دنیای اندروید را متحول کرده، اپل با نگرانی از بابت از دست رفتن سهم بزرگش از بازار، ناچارا به سیاست های جدیدی در طراحی، ساخت و موارد دیگری رضایت داده است تا دل طرفداران را برای خریدن آیفون راضی کند.

Software Update بروید. اگر این روش نیز کارساز نبود، آنگاه باید گوشی خود را به رایانه متصل کرده و سپس از طریق iTunes و یا Finder اقدام کنید. این مطلب را نیز بخوانید: چگونه از اطلاعات گوشی آیفون بکاپ تهیه کنیم؟ اکثر اوقات، آیفون شما به دلیل یک باگ نرمافزاری ریستارت میشود. اگر اپلیکیشنی بهخوبی طراحی نشده و یا اینکه برای مدت طولانی، آپدیت نشده باشد، آنگاه شاید در هنگام اجرای آن، گوشی شما نیز ریستارت شود.

همچنین مدل مینی خود را نیز با ابعاد 5.4 اینچ معرفی کرده است که طرفداران زیادی دارد. به گزارش فرارو؛ آیفون ۱۳ پرو مکس هم افزایش یک میلیون تومانی را به ثبت رساند و برای خرید نسخه ۱۲۸ گیگابایت این مدل باید حدود ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان بپردازید. یکی از مهمترین سوالهای کاربران به هنگام خرید گوشی موبایل آیفون، این است که چگونه متوجه شویم که محصول مورد نظرمان آکبند و یا دست دوم است؟ اگر اجرای اپلیکیشن خاصی مرتبا باعث این موضوع شود، آنگاه باید آن را حذف کرده و سعی کنید که جایگزینهای آن را استفاده کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت گوشی آیفون هشت.