موراد لازم در هنگام خرید پر فروش ترین لپ تاپ ها

راهنمای خرید لپ تاپ: نکاتی که باید قبل از خرید لپتاپ در نظر بگیرید

آیا به دنبال لپ تاپ / نوت بوک هستید؟ آیا به دنبال خرید یک مورد جدید برای شما هستید؟ یا قصد دارید به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، پس در جای درستی هستید. در اینجا در این مقاله، ما لپ تاپ / نوت بوک پرفروش ترین ها را فهرست می کنیم. فهرست را مرور کنید. امیدواریم بهترین بازی را برای خرید مورد نظر خود پیدا کنید.

این لیست روزانه به روز می شود، بنابراین شما همیشه رتبه و گزارش بازار به روز شده فعلی را دریافت خواهید کرد. هر فهرست، «نام محصول»، «تصویر محصول»، «رتبه‌بندی کنونی»، «متوسط ​​رتبه‌بندی مشتری»، «هم‌اکنون قیمت خرید»، «آخرین زمان به‌روزرسانی» وجود دارد.

پرفروش ترین لپ تاپ ها

هر کسی لپ تاپ های متفاوتی را طلب می کند. آنها ممکن است در هر مقطع زمانی به آن نیاز داشته باشند و خرید لپ تاپ بسیار پیچیده شده است. علاوه بر این، لپ تاپ ها به اندازه کافی جمع و جور هستند و برای اجرای برنامه های کاربردی همه‌کاره نیاز دارند. برخی از شرکت های بزرگ مانند HP، Dell و غیره انواع مختلفی از شرکت ها را می فروشند. در نهایت، از آنجایی که بحث پول است، برای تحقیق وقت بگذارید و کمی زمان بیشتری را صرف تمرکز روی بهترین برندها کنید. علاوه بر این، با خرید محصولی که متناسب با نیاز مردم باشد، در هزینه ها صرفه جویی می شود.

1. جدیدترین لپ تاپ Lenovo Ideapad 3 2022، صفحه لمسی 15.6 اینچی HD
2022 جدیدترین لپ تاپ Lenovo Ideapad 3، 15.6
رتبه اول پرفروش ترین لپ تاپ ها / نوت بوک ها به «جدیدترین لپ تاپ 2022 Lenovo Ideapad 3، صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی HD، پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4، 8 گیگابایت رم DDR4، 256 گیگابایت PCIe NVMe SSD، HDMI، وب کم، و , بلوتوث، ویندوز 11

نام تجاری این محصول “Lenovo” و محصول شرکت “CN” می باشد. نام گروه محصول “رایانه شخصی” است. شماره قطعه محصول “Lenovo IdeaPad 3” است. شماره مدل محصول “Ideapad” است. قیمت اصلی این محصول 095 دلار است.

【سیستم عامل】 Windows 11 Home.
【پردازنده】 نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4 پردازنده دو هسته ای 3.0 گیگاهرتز (6 مگابایت کش هوشمند اینتل، تا 4.10 گیگاهرتز) گرافیک Intel UHD.
【حافظه و حافظه】حافظه رم 8 گیگابایتی با پهنای باند بالا برای اجرای هموار چندین برنامه و برگه های مرورگر به طور همزمان است. هارد درایو 256 گیگابایتی PCIe Solid State درایو است که امکان راه‌اندازی سریع و انتقال داده ها را فراهم می کند.
【پورت】2 x USB 3.2 Gen 1 Type-A، 1 x USB 2.0 Type-A، 1 x HDMI، 1 x جک صوتی ترکیبی، 1 x کارت خوان رسانه SD چند فرمت، Wi-Fi AC بی سیم 5 + بلوتوث ترکیبی.
【صفحه نمایش】15.6 اینچ صفحه نمایش لمسی HD (1366 x 768).

1. کیفیت صفحه نمایش

صفحه نمایش های لمسی بسیار محبوب هستند زیرا برخی از کارها را نسبت به دیگری آسان می کند. به همین ترتیب، انتخاب صفحه نمایش لمسی ظاهری براق تر به نمایشگر می دهد. رزولوشن لپ تاپی که می خواهید خریداری کنید را بررسی کنید. رزولوشن 1920×1080 پیکسل در فول اچ دی حداقل مورد نیاز برای مشاهده همه چیز است. علاوه بر این، اکثر لپ‌تاپ‌های مدرن رزولوشن 4K را ارائه می‌دهند. وقت بگذارید و تصمیمات را برای خودتان در فروشگاه ها بررسی کنید.

2. کیفیت صفحه کلید

برای همراهی با لپ تاپ به یک صفحه کلید راحت نیاز خواهید داشت. ثانیا، صفحه کلیدی را انتخاب کنید که دارای کلیدهای اندازه کامل با فاصله در اطراف کلیدهای جهت دار باشد. همچنین، یک صفحه کلید با نور پس زمینه انتخاب کنید. کلیدهای دارای نور پس زمینه به بررسی آنچه که تایپ می کنید حتی در محیط های کم نور کمک می کنند. مردم برای تایپ صفحه کلید می خرند و باید راحت باشد.

3. اندازه لپ تاپ

مردم ترجیحا لپ تاپ هایی با صفحه نمایش 15.6 اینچی پیدا می کنند اما لپ تاپ های زیادی وجود دارند که صفحه نمایش 14 اینچی دارند. علاوه بر این، اگر مسافرت بخشی از کار شماست، باید لپ تاپ کوچکتری را در نظر بگیرید. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌ها برای افرادی که از آن‌ها برای سرگرمی استفاده می‌کنند و نیازی به سفر روزانه ندارند، فضای نمایش بزرگ‌تری دارند.

4. ظرفیت ذخیره‌سازی

هرچه ظرفیت ذخیره‌سازی لپ تاپ بیشتر باشد، برای کاربر بهتر است. دوم اینکه لپ تاپ های مدرن دارای هارد دیسک 500 گیگابایتی یا 1 ترابایتی هستند. با لپ‌تاپ‌های سبک‌تر کوچک‌تر، درایو حالت جامد بسیار محبوب است. SDD بسیار سریع است اما فضای ذخیره‌سازی کمتری دارد.

5. CPU

هیچ کس نمی تواند هنگام خرید یک لپ تاپ جدید از CPU های مبتنی بر هسته اینتل عبور کند. علاوه بر این، پردازنده Core اینتل بهترین عملکرد را برای ارائه چند وظیفه ای ارائه می دهد. Core i7 اگر به دنبال یک CPU با عملکرد بهتر هستید، بهترین است. اما تمام لپ‌تاپ‌هایی که بر روی پردازنده‌های i9 Core کار می‌کنند، قدرتمندتر از بقیه هستند. اگر لپ‌تاپ بازی را ترجیح می‌دهید، فروشندگانی را که لپ‌تاپ‌هایی با پردازنده‌های Ryzen Mobile AMD می‌فروشند، ترجیح دهید.

6. عمر باتری

لپ تاپ تنها در صورتی یک صفحه نمایش دسکتاپ خوب است که عمر باتری عالی نداشته باشد. به همین ترتیب، شما نباید تنها چند ساعت پس از گرفتن لپ تاپ برای شارژ کردن آن عجله کنید. لپ تاپ باید به اندازه کافی قادر باشد 4 تا 6 ساعت عمر باتری داشته باشد. هشت ساعت عمر باتری بهترین باتری است که در بازار پیدا می کنید. باتری 6 سلولی لپ تاپ حدود 4 ساعت حداقل نسخه پشتیبان را ارائه می دهد.

7. بودجه را در نظر بگیرید

بودجه یکی از فاکتورهای ضروری هنگام خرید لپ تاپ است. علاوه بر این، لپ‌تاپ‌های مناسب از حدود 300 دلار شروع می‌شوند و تا 1500 دلار نیز می‌رسد. لپ تاپ ها را در هر سطل قیمتی کاوش کنید. گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین، بودجه نباید انتخاب های شما را محدود کند.

8. پردازنده گرافیکی

اگر عاشق تماشای فیلم با کیفیت فول اچ دی هستید و یک گیمر هستید، واحد پردازش گرافیک نقش آشکاری را ایفا می کند. GPU تمام پردازش های گرافیکی را مستقیماً به آن خواهد برد. اگر به دنبال عملکرد گرافیکی نهایی هستید، گرافیک های مجزا مانند Nvidia و AMD بهترین عملکرد را دارند.

9. رم

برای اجرای راحت وظایف، یک لپ تاپ باید حداقل 4 گیگابایت رم داشته باشد. علاوه بر این، اگر لپ تاپ برای کارهای سنگین مانند ویرایش مورد نیاز است، بیش از 4 گیگابایت رم مورد نیاز است. نوع رم نیز سرعت لپ تاپ را مشخص می کند. به دنبال یک لپ تاپ با رم DDR3 باشید که جدیدترین است.

10. برندهای موجود در بازار

برند لپ تاپ ها اهمیت زیادی دارد. خرید لپ‌تاپ/نوت‌بوک از مدل‌های برتر مانند HP، DELL، Lenovo و غیره را ترجیح می‌دهید. مارک‌های برتر را با نظرات خوب آنلاین بررسی کنید و بهترین معامله را خواهید دانست.

ما در این سایت تعدادی از لپ تاپ های ارزان قیمت که جزو پر فروش ترین لپ تاپ های ما بودند را برای شما آورده این تا در بین این لپ تاپ های با کیفیت بتوانید انتخاب کنید.