نحوه استفاده مجدد از محتوای ایمیل برای رسانه های اجتماعی

کار یکسان را دوبار انجام ندهید – استراتژی رسانه های اجتماعی خود را با محتوای ایمیل خود افزایش دهید ، در عین حال لیست خود را در این روند افزایش دهید.

هنگام ایجاد محتوای روزانه ، ارائه مرتب ایده های جدید و پیاده سازی آنها در هر کانال بازاریابی گاهی اوقات سخت می شود.

اما یک خبر خوب وجود دارد: اکثر مردم ترجیح می دهند از شما در این مورد بشنوند یکی فقط کانال این بدان معناست که شما می توانید محتوا را مجدداً مورد استفاده قرار دهید و برای هزینه محتوا خود ضربه بزرگی دریافت کنید.

بیایید برای مثال ایمیل و رسانه های اجتماعی را در نظر بگیریم. اگر شما یک مدافع هستید که یک لیست ایمیل بزرگ ایجاد کرده است ، ممکن است با توجه به رسانه های اجتماعی نیز خود را در نظر بگیرید. اما آیا این شما را متعجب می کند که چقدر طول می کشد تا محتوای جدید ایجاد شود؟

در این پست وبلاگ ، ما محتوای دوباره کار را پوشش می دهیم: چرا باید و چگونه می توان بازاریابی ایمیلی خود و تلاش های رسانه های اجتماعی را به بهترین نحو ترکیب کرد.

چرا استفاده مجدد از محتوا مهم است؟

مزایای زیادی همراه با حفظ حضور آنلاین در بسیاری از کانال ها وجود دارد. جایگزینی محتوا به شما امکان می دهد با حداقل کار اضافی در سراسر وب حضور داشته باشید.

یک تصویر سازگار در سراسر چشم انداز آنلاین حفظ کنید

کجا با مخاطبان خود صحبت می کنید؟ ایمیل ، یوتیوب ، توییتر ، فیس بوک ، TikTok ، Pinterest و غیره – هر کدام از آنها دارای مخاطب و لحن متفاوتی هستند. حتی اگر طاقچه هدف شما از کانالی به کانال دیگر متفاوت باشد ، هر فردی که از اینترنت آگاه است ، در بیش از یک کانال به دنبال شما خواهد بود.

حفظ یک تصویر سازگار در همه سیستم عامل های انتخابی شما بسیار مهم است ، بنابراین می توانید حضور قابل توجهی ایجاد کرده و مردم را از طریق صدای (آنلاین) صدا و مارک تجاری (شخصی) خود به رسمیت بشناسید.

مخاطبین خود را کشف و آزمایش کنید

رسانه های اجتماعی برای کشف عالی هستند. شما می توانید با مخاطبان بزرگ جهانی تماس بگیرید و اطلاعاتی که شما و مشترکین ارائه می دهید همیشه عمومی است.

ایمیل یک فضای خصوصی تر است ، جایی که می توانید از نزدیک با مخاطبی که بیشتر شما را دوست دارد ارتباط برقرار کنید. برای حفظ روابط با مخاطبان و فروش مفید است.

برای اینکه ببینید چه محتوایی در کدام کانال بهتر کار می کند ، باید تست A/B را شروع کنید. با استفاده مجدد از محتوا ، می توانید محصولات ، موضوعات ، صدا و تصاویر مختلف را در کانال های مختلف امتحان کنید. آزمایش بهترین راه برای کشف این است که برای هر یک از این مخاطبان مختلف مناسب ترین است.

با این حال ، به خاطر داشته باشید که اندازه گیری موفقیت در ایمیل و رسانه های اجتماعی بسیار متفاوت است.

میزان موفقیت باید از طریق ایمیل به پست الکترونیکی یا پست به پست اجتماعی مقایسه شود. با استفاده از ایمیل ، مهمترین معیارهای موفقیت شما نرخ باز و نرخ کلیک است. در رسانه های اجتماعی ، باید دسترسی ، تعامل و آگاهی از نام تجاری را پیگیری کنید.

مرتبط بمانید

جایگزینی محتوا نیز می تواند به شما کمک کند مرتبط بمانید

سایر مارک ها و افراد به صورت شبانه روزی رقبای آنلاین شما هستند. اینترنت نمی خوابد و در هر زمان اطلاعات جدیدی آنلاین وجود دارد.

اگر می خواهید در میان این همه سر و صدا باقی بمانید ، راز این است که کانال های مختلف آنلاین را بپذیرید و ارزش را در همه آنها به اشتراک بگذارید.

نحوه استفاده مجدد از محتوای ایمیل برای رسانه های اجتماعی

بیایید نحوه دریافت ایمیلی که قبلاً نوشته اید را بررسی کرده و محتوای آن را برای رسانه های اجتماعی مجدداً مورد استفاده قرار دهیم.

محتوای ایمیل خود را به “فصل” تقسیم کنید

ایمیل ها طولانی تر از پست های رسانه های اجتماعی هستند. مطمئناً ، رسانه های اجتماعی گاهی اوقات می توانند پست های طولانی و شبیه به داستان داشته باشند ، اما آنچه لایک می گیرد پست های جذاب است که می توانند موضوع اصلی خود را به طور مختصر بیان کنند. برخی به این پست های کوتاه یا ریزمحتوا می گویند.

به منظور بازسازی محتوای خود از این طریق ، می توانید ایمیل خود را مطالعه کرده و به این سوالات پاسخ دهید:

  • موضوع اصلی ایمیل شما چیست؟ (به عنوان مثال ارسال LinkedIn)
  • آیا می توانید آن را به چند فصل تقسیم کنید؟

در اینجا چند نمونه کوچک وجود دارد که می توانید از یک ایمیل در مورد ارسال در LinkedIn دریافت کنید:

– موضوعات موفق LinkedIn

– چند بار پست کردن در LinkedIn

– چه تصاویری و کپی در LinkedIn محبوب ترین است

اکنون که موضوعاتی را که قبلاً مورد تحقیق قرار گرفته اید ، دریافت کرده اید ، اجازه دهید آنها را به یک پست اجتماعی جذاب تبدیل کنیم.

راه بهتر انتقال این اطلاعات چیست؟ آیا می توانید آن را به یک ویدئو تبدیل کنید؟

چگونه می توانید نسخه را با کلمات کمتر بازسازی کنید؟ برای الهام گرفتن ، این فرمول های کپی نویسی را امتحان کنید.

بدنه ایمیل را به بخشهایی از اطلاعات با اندازه کوچک تقسیم کنید. سپس آنها را به پست های برنده خود در رسانه های اجتماعی تبدیل کنید.

محتوای نوشته شده را به تصاویری جذاب تبدیل کنید

آیا می دانستید محتوای بصری 60000 سریعتر از متن به مغز می رسد؟ به همین دلیل است که 52 درصد از بازاریابان محتوای بصری را در استراتژی خود بسیار مهم می دانند.

نیازی به شروع از ابتدا نیست. با تبدیل محتوا به تصاویری جذاب برای رسانه های اجتماعی ، ایمیل های خود را مجدداً هدف قرار دهید. این نه تنها فرصتی برای ارتباط با مخاطبان گسترده تر است ، بلکه فرصتی برای خلاقیت است.

علاوه بر فیلم ها ، می توانید موارد زیر را نیز امتحان کنید:

  • اینفوگرافیک
  • جذابیت بصری
  • ویدئوهای توضیحی
  • الگوهای رفتاری

مشخص کنید که کدام بخش از محتوای شما دارای پتانسیل بصری است و خلاق شوید.

اگر قصد دارید استراتژی ایمیل خود را با رسانه های اجتماعی ترکیب کنید ، چرا با استفاده از بینش خود در سایر انواع محتوا ، از آن بهترین استفاده را نکنید؟

کاربران رسانه های اجتماعی معمولاً به یک آمار بصری به خوبی پاسخ می دهند. بنابراین آمار ایمیل خود را برای به دست آوردن لایک بیشتر به اشتراک بگذارید!

در اینجا برخی از آمارهای برنده برای افرادی که عموماً دوست دارند آنها را ببینند آورده شده است:

  • زمان اوج زمانی که افراد ایمیل های خود را باز می کنند
  • انواع محتوای ترجیحی
  • شرح وفادارترین مشترکین شما
  • Calls to action (CTA) که بیشتر روی آن کلیک می شود

یا حتی نکاتی در مورد نحوه کار شما:

  • از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید
  • لیست خود را بسازید
  • محتوای ایمیل خود را ایجاد کنید

اگر مخاطبان رسانه های اجتماعی شما به بازاریابی علاقه مند هستند ، می توان از این آمار به عنوان اطلاعات ارزشمندی برای ارائه آنلاین استفاده کرد. همچنین ، این آمار می تواند هنگام ارسال پست در کانال ها نیز اطلاع رسانی کند.

ظاهر زنده داشته باشید

ویدئو در حال حاضر در رسانه های اجتماعی پادشاه است و اگر از ضبط خود شانه خالی نکنید ، این یک فرصت عالی برای پرورش یک جامعه است. ویدئو نه تنها توجه بینندگان را به خود جلب می کند ، بلکه ارائه اطلاعات نیز آسان تر است.

شروع به ارسال ویدیوهای زنده یا از قبل ضبط شده با ارائه اطلاعات خود کنید. اینها را می توان در استوری ها یا پست ها به اشتراک گذاشت. هنگامی که زنده هستید ، سعی کنید با:

  • پاسخ به نظرسنجی ها
  • پیام مستقیم
  • نظرات زنده

جامعه خود را بیابید و به آنها پاسخ دهید

اجتماعات آنلاین یکی از روش های اثبات شده رسانه های اجتماعی برای تأثیرگذاری ارزشمند است. علاوه بر اشتراک گذاری اطلاعات در اینترنت ، افراد در اجتماعات رسانه های اجتماعی گرد هم می آیند که می توانند آنها را از طریق علایق مشترک به هم متصل کنند.

جوامع س peopleالات را برای مردم آسان می کنند ، زیرا فضایی ایمن از همسالان همفکر برای آنها فراهم شده است.

بازاریابان ایمیلی که می خواهند از این رسانه جدید استقبال کنند باید درباره جوامع مربوط به رسانه های اجتماعی تحقیق کنند و بیشترین سوالات متداول را کشف کنند. ممکن است تعجب آور باشد ، اما ممکن است پاسخها از قبل در مطالب ایمیل شما وجود داشته باشد و بنابراین می توانید بینش های با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهید.

با مشترکین ایمیل به صورت کامل حلقه کنید

اکنون که از طریق آن عبور کرده ایم چرا و چگونه است در مورد استفاده مجدد از محتوای ایمیل برای رسانه های اجتماعی ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه لیست ایمیل خود را در این فرآیند افزایش دهید. این ما را به هدف باز می گرداند. آره، به منظور استفاده مجددبه

اگر هدف اصلی استراتژیک شما برای بازیافت محتوا این است که لیست ایمیل خود را افزایش دهید ، باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • نوع مخاطبی را که می خواهید در لیست ایمیل خود تعیین کنید و در رسانه های اجتماعی هدف قرار دهید.
  • لحن صدا و نام تجاری خود را برای رسانه های اجتماعی به وضوح تعریف کنید. اما فراموش نکنید که برای ایجاد یک حضور قابل تشخیص ، آن را با شخصیت ایمیل خود هماهنگ کنید.
  • حتی اگر محتوای یکسانی باشد ، همیشه آن را متفاوت ارائه دهید تا مشترکان خود را از دست ندهید.
نکته حرفه ای: بیشتر به مشترکان ایمیل خود بدهید. این بهترین قلابی است که می توانید در رسانه های اجتماعی برای دسترسی به صندوق ورودی آنها استفاده کنید – وعده اطلاعات منحصر به فرد به مشترکان ایمیل را بدهید.

ادامه مطلب را بخوانید: 9 بهترین روش برای نوشتن ایمیل: مسافت پیموده شده را از ایمیل های خود خارج کنید

جایگزینی محتوا: نتیجه نهایی

جایگزینی محتوا می تواند به اشکال مختلف باشد: محتوای طولانی تا فصل های کوچک، متن به تصویری، متن به ویدئو ، و غیره شناسایی بهترین کانال برای هر پیام می تواند یک فرایند سرگرم کننده و خلاقانه باشد که نام تجاری شخصی شما را تقویت می کند.

ممکن است زمان لازم باشد تا مشخص شود چه زمانی از پلتفرم های مختلف آنلاین استفاده می کنید ، اما آزمایش ضروری است ، به ویژه در مورد رسانه های اجتماعی. عوامل زیادی را باید در نظر داشت ، از جمله بندی واقعی تا ساعاتی که پست می کنید.

یک دستور مخفی برای موفقیت وجود ندارد. آنچه وجود دارد ، مخاطبان زیادی است که به محتوای با کیفیت و شخصیت های منحصر به فرد آنلاین اهمیت می دهند. آنها را بیابید و به وضوح با آنها ارتباط برقرار کنید. اوه ، و فراموش نکنید که این انگیزه را برای هدایت آنها به صندوق ورودی خود اضافه کنید!

روش شما برای استفاده مجدد از محتوا چیست؟ در نظرات به ما بگویید که چگونه مخاطبان خود را در چندین کانال درگیر می کنیدبه