نحوه دریافت بازدیدهای بیشتر در Etsy: استراتژی های آزمایش شده زمان

اگر قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی را داشتید، با دو انتخاب روبرو هستید. یکی، می توانید سعی کنید همه این کارها را از ابتدا انجام دهید. دوم، می‌توانید روی پلتفرمی شروع کنید که در حال حاضر 80 میلیون خریدار فعال دارد.

اگر “80 میلیون” به طرز مشکوکی خاص به نظر می رسد، به این دلیل است که ما چیزی در ذهن داریم. این تقریباً پایه مشتری Etsy است. شرکت تجارت الکترونیک مستقر در ایالات متحده چیزی شبیه به یک فروشگاه صنایع دستی در سراسر جهان است.

در Etsy، می توانید کالاهای دست ساز از جواهرات گرفته تا چاپ های چوبی سفارشی پیدا کنید. مردم از سرتاسر جهان حضور خود در Etsy را به کسب و کار تمام عیار تبدیل کرده اند.

با این حال موفقیت Etsy به سادگی آویزان کردن یک تابلوی “ما باز هستیم” در جلوی فروشگاه دیجیتال شما نیست. شما به یک ماده دیگر نیاز خواهید داشت: کره چشم. در Etsy، همه چیز در مورد جذب مردم است دیدن آنچه شما باید ارائه دهید.

بیایید بررسی کنیم که چگونه می توانید ترافیک بیشتری را به فروشگاه Etsy خود جذب کنید…

چگونه در Etsy بازدید بیشتری داشته باشیم

مانند آمازون یا گوگل، هدف اول ساده است: وقتی کسی دسته شما را جستجو می کند، ظاهر شوید. اینجا لازم نیست کار ابلهانه ای انجام دهید. Etsy حتی یک راهنمای بهینه سازی جستجو را در راهنمای فروشنده خود گنجانده است. این چیزی است که آنها توصیه می کنند:

تطبیق پرس و جو ساده ترین راه برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر Etsy این است که محصولات خود را برای جستارهایی که افراد از قبل وارد می کنند قرار دهید. Etsy “خاص ترین گزینه موجود” را توصیه می کند.

چرا؟ هنگام بازاریابی در Etsy، پلتفرم به طور خودکار شما را در دسته های کلی بزرگتر برچسب گذاری می کند. به عنوان مثال، اگر شابلون ناخن می فروشید، برای “شابلون ناخن” بهینه سازی کنید. اگر به درستی دسته بندی شوند، به طور خودکار در دسته های بزرگتری مانند لوازم صنایع دستی، آرایش و لوازم آرایش قرار می گیرند.

رتبه بندی. بیایید به مثال “استنسیل ناخن” بچسبیم. وقتی شخصی به دنبال شابلون ناخن می‌گردد، چه چیزی تصمیم می‌گیرد که آیا محصولات شما نمایش داده می‌شوند؟

Etsy می‌گوید سعی می‌کند محصولاتی را که به احتمال زیاد فروش داشته باشند، به سمت بالا سوق دهد. این کار را بر اساس چند دسته انجام می دهد:

  • ارتباط: نام محصول، برچسب‌های عنوان، دسته‌ها و ویژگی‌ها همه در اینجا به حساب می‌آیند.
  • “نمره کیفیت لیست”: اساساً این به این بستگی دارد که وقتی مشتری روی صفحه شما کلیک می کند محصول شما چقدر خوب تبدیل می شود.
  • تازگی: اگر محصول شما جدید است، آنچه Etsy آن را «تقویت کوچک و موقت در نتایج جستجو» می‌نامد، دریافت می‌کند. با این حال، Etsy می گوید که تمدید صفحات شما یک استراتژی بهینه سازی موثر نیست. در عوض، آنها به شما توصیه می‌کنند که روی ساخت محصولات جدید و بسیار خاص تمرکز کنید.

اجتناب از مجازات اگر وسوسه شدید که در مورد محصولات خود برای جذب مشتری دروغ بگویید، این کار را نکنید. Etsy برای هر محتوایی که «نادرست، فریبنده یا گمراه‌کننده» بداند، جریمه‌های موتورهای جستجو را در نظر می‌گیرد.

چگونه این نکات را برای یک استراتژی جستجوی موثر Etsy کنار هم قرار می دهید؟ در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

  • در لیست های خود تا حد امکان خاص باشید. برای شروع، این تبدیل را بهبود می بخشد. افرادی که روی یک صفحه محصول بسیار خاص کلیک می کنند، به احتمال زیاد خرید می کنند زیرا می دانند چه می خواهند. اما ویژگی همچنین به این معنی است که شما برچسب ها، عناوین و توضیحات فهرست را برای افزایش ارتباط جستجو بهینه کرده اید.
  • به قیمت خود توجه کنید از آنجایی که نرخ تبدیل برای Etsy بسیار مهم است، به یاد داشته باشید که هر فروشی که انجام می دهید حساب می شود. Etsy می گوید که قیمت یکی از مهم ترین عوامل است [customers] هنگام تصمیم گیری برای خرید به آن نگاه کنید.”
  • لیست های خود را صادقانه نگه دارید. مشتریان دوست ندارند یک چیز را بخوانند و وقتی آماده سفارش هستند چیز دیگری را ببینند. انجام این کار نه تنها نرخ تبدیل شما را کاهش می دهد، بلکه Etsy شما را مجازات می کند. سعی نکنید با کلمات کلیدی نادرست یا گمراه کننده یا با انتخاب دسته بندی های نامرتبط، محصولات خود را “دزدانه” کنید.

استفاده از نشانه های بصری برای ویترین فروشگاه Etsy

برای مدتی Etsy را مرور کنید، متوجه چیز جالبی خواهید شد. این است همه در مورد آن ویترین Etsy هدایای محبوب را با نمایش عکس های محصول با نور روشن برجسته می کند.

بله، موتور جستجو مهم است. اما دانستن اینکه چگونه کسی را به خود جلب کند کلیک همه چیز در مورد ظاهر فروشگاه شما است.

کلید: عکس های محصول عالی. بالاخره یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. با توجه به اینکه فروشگاه Etsy شما یک فروشگاه کاملا مجازی است، یک عکاسی حرفه ای می تواند کمک زیادی به جذب کلیک کند.

در اینجا نحوه تبلیغ فروشگاه Etsy با قدرت بصری آورده شده است:

  • از چندین زاویه عکس بگیرید. وقتی مشتری در حال مرور در فروشگاه است و چیزی را می بیند که دوست دارد، اولین کاری که انجام می دهد چیست؟ آن را برمی دارند. قرار دادن ماوس روی محصول از چندین زاویه معادل دیجیتالی است.
  • از بزرگنمایی خودداری کنید. Etsy می‌گوید زوم کردن تمایل به کاهش وضوح و کیفیت تصویر شما دارد. بهتر است دوربین را بیاورید که به بیننده حس کلوزآپ بودن را می دهد.
  • از نور فلاش خودداری کنید. Etsy می‌گوید نور طبیعی بهترین عملکرد را دارد. به همین دلیل است که بسیاری از صاحبان فروشگاه Etsy اغلب در نزدیکی ویترین عکس می گیرند. حتی اگر فروشگاه Etsy شما از زیرزمین شما کار می کند، نباید این کار را انجام دهد نگاه کن به این صورت آنلاین

یک فروشگاه Etsy که به خوبی بهینه شده و به خوبی از آن بهره می‌برد، برای جذب مشتریان بسیار مفید است. اما گاهی اوقات به تقویتی فراتر از آنچه پلتفرم می تواند به شما بدهد نیاز دارید.

به همین دلیل است که برخی از افراد در Etsy به استراتژی های ترافیک خارج از پلت فرم روی می آورند. این البته چالش خودش است. اما اگر بتوانید با #etsyseller – یک هشتگ محبوب – در اینستاگرام دنبال کننده ایجاد کنید، می توانید توجه بیشتری را به حضور Etsy خود جلب کنید.

اگر مخاطب فعلی دارید، نکات برجسته محصول را در YouTube و سایر پلتفرم‌ها در نظر بگیرید. فروشگاه Etsy خود را به پیوند Link-in-bio یا به توضیحات رسانه های اجتماعی اضافه کنید. یا، اگر فورت شما در حال ایجاد یک لیست ایمیل قوی است، ممکن است قبل از اینکه یاد بگیرید چگونه فروش بیشتری داشته باشید، یک چیز دیگر را امتحان کنید.

خبرنامه ایمیل خود را با Etsy وصل کنید

از بازاریابی ایمیلی برای افزایش بازدید و ترافیک استفاده کنید. لیست ایمیل شما فهرستی از افرادی است که به زبان ساده «موارد شما را دوست دارند». به عنوان مثال، هنگام راه اندازی یک محصول، می توانید یک ایمیل جدید برای آنها ارسال کنید. و از آنجایی که می دانیم نرخ تبدیل بالا در Etsy باعث افزایش قرارگیری شما در نتایج جستجوی آنها می شود، یک دایره با فضیلت ایجاد می کند: Etsy نرخ فروش بالاتر شما را می بیند و با قرار دادن برجسته تر به شما پاداش می دهد.

خبرنامه خود را تبلیغ کنید و به روز رسانی محصول را ارسال کنید. هنگامی که نرم افزار ایمیل خود را با Etsy ادغام کردید، ابزارهایی مانند ویژگی خبرنامه خودکار AWeber به شما این امکان را می دهد که مشتریان را پس از اولین خرید خود در فروشگاه Etsy خود دعوت کنید تا در خبرنامه خود شرکت کنند. از آنجا، می‌توانید مشتریان خود را از راه‌اندازی محصولات جدید، انتشار محتوای جدید و موارد دیگر با خبرنامه‌هایی که به‌طور خودکار با اخبار منتشر می‌شوند، مطلع کنید و در وقت و تلاش شما صرفه‌جویی شود.

ایمیل تبلیغ محصول جدید در فروشگاه Etsy

AWeber را با Etsy ادغام کنید. با این ادغام، می توانید مشتریان وفادار را به حساب AWeber اضافه کنید. هدف شما: ایجاد یک حضور منحصر به فرد در وب، اما حضوری که به یک پلتفرم منحصر به فرد مانند Etsy متکی نباشد.

بسیار عالی است که به مشتریان Etsy دسترسی داشته باشید – به غیر از زیرساخت های پلت فرم برای گرفتن سفارش. اما حتی بهتر است که حضور Etsy شما تنها یک بازوی از کل تجربه خرید آنلاین شما باشد.

Etsy را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید

ویترین مغازه عالی است اما به آن می گویند جلو برای دلیلی.

اگر درست انجام شود، فروشگاه Etsy شما می‌تواند بخش ارزشمندی از حضور آنلاین شما باشد. اما لازم نیست تمام حضور شما نیز باشد.
با AWeber یکپارچه شوید تا ویترین فروشگاه Etsy خود را به چیزی بیشتر تبدیل کنید – راهی برای جذب ترافیک پیاده، اما نه 100٪ از تجارت شما.