نحوه دریافت نظرات گوگل: راهنمای گام به گام برای افزایش فروش شما

یک روز خنک مارس بود و من پشت میزم نشسته بودم و می نوشتم که مطمئناً پست وبلاگ عالی بعدی من خواهد بود، که شنیدم فن بخاری من شروع به کار کرد. چند ثانیه بعد صدای ساییدن بلند باعث شد سرم را بالا ببرم، سپس ناگهان از کار افتاد.

حالا بخاری من تقریبا 20 ساله شده بود، بنابراین می دانستم که این روز در راه است.

اما حالا باید کسی را پیدا می کردم که بخاری جدید نصب کند.

هر زمان که خریدی انجام می دهم، مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک، همیشه تحقیقاتم را انجام می دهم. و من تنها نیستم، 53 درصد از خریداران می گویند که قبل از خرید، تحقیق آنلاین انجام می دهند.

من تحقیقات اولیه خود را در زمینه تهویه مطبوع با پرسیدن از خانواده، دوستان و حتی در صفحه اجتماعی فیس بوک انجام دادم. این امر جستجوی من را به 4 شرکت محدود کرد، هر کدام به من پیشنهاد داده بودند.

هر شرکتی به نظر می رسید که کار خوبی انجام می دهد، پس چگونه تصمیم گرفتم؟

به بررسی های گوگل رسید.

مقایسه امتیاز بررسی گوگل

شرکتی که من با آن رفتم فقط یک مرد است، پت، یک مالک واقعی کسب و کار کوچک. او ارزان ترین گزینه نبود، در واقع او دومین نقل قول بالاتر را داد. اما امتیاز بررسی گوگل و توصیفات او برجسته بود، بنابراین او انتخاب من بود.

وقتی برای نصب تهویه مطبوع جدید به خانه من رسید، دو چیز از من پرسید:

  • “قیمت من در مقایسه با قیمت های دیگر چگونه بود؟”
  • “چرا تصمیم گرفتی با من بروی؟”

دو سوالی که هر صاحب کسب و کار یا بازاریاب دوست دارد بداند. بنابراین به او گفتم – این به بررسی های گوگل او برمی گردد.

آنچه او بعداً به من گفت، این است که چرا این داستان را به اشتراک می‌گذارم. او گفت:

“من مقداری تبلیغات انجام می دهم، اما می خواهم متوقف شوم. من دیگر نیازی به تبلیغات ندارم، نظرات گوگل و تبلیغات دهان به دهان جایی است که بیشتر کسب و کارم را به دست می‌آورم. و من خیلی سرم شلوغ است، به کسب و کار تبلیغاتی نیازی ندارم.»

وای!!!

آیا اگر آنقدر غرق در کسب و کار بودید که نیازی به تبلیغ نداشتید عالی نیست.

فرقی نمی‌کند قیمت شما یک تهویه مطبوع 12000 دلاری، یک کاردستی 25 دلاری در Etsy باشد یا فقط محتوا را به اشتراک بگذارید. نظرات مهم هستند، به خصوص نظرات گوگل.

بررسی ها تفاوت بین کسب و کاری است که در وضعیت موجود است و کسب و کاری که در حال رشد است.

مزایای بررسی قوی گوگل

حضور قوی در نظرات مثبت گوگل مزایای متعددی دارد، از جمله

1- افزایش دید

نظرات مثبت می تواند رتبه کسب و کار شما را در Google بهبود بخشد و احتمال اینکه مشتریان بالقوه کسب و کار شما را پیدا کرده و انتخاب کنند، بیشتر می شود.

2- افزایش اعتبار:

بررسی‌های مثبت می‌تواند به ایجاد اعتماد و بهبود شهرت کسب‌وکار شما کمک کند، و باعث می‌شود مشتریان بیشتر کسب‌وکار شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند.

3- بازخورد ارزشمند:

بررسی‌های Google بازخورد ارزشمندی از مشتریان ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما در شناسایی زمینه‌های بهبود کمک کند.

4- بازاریابی رایگان:

نظرات مثبت می توانند به عنوان بازاریابی رایگان برای کسب و کار شما عمل کنند. فقط به پت نگاه کنید که چگونه او دیگر نیازی به تبلیغات ندارد به لطف بررسی های قوی گوگل.

5- افزایش فروش:

بررسی‌های مثبت گوگل می‌تواند منجر به افزایش فروش شود، زیرا مشتریان به احتمال زیاد کسب‌وکاری را انتخاب می‌کنند که تعداد نقدهای مثبت بالایی نسبت به یک مورد داشته باشد، بدون اینکه نقد یا بررسی منفی داشته باشد.

بررسی های گوگل بیشترین تاثیر را دارند

بررسی های گوگل بیشتر از سایر سایت های بررسی اهمیت دارند زیرا گوگل پرکاربردترین موتور جستجو است و بیش از 85 درصد از مردم از آن برای جستجو استفاده می کنند.

نمودار برترین موتورهای جستجو

و بررسی های آن به طور برجسته در نتایج جستجو نمایش داده می شود و آنها را بسیار قابل مشاهده و تاثیرگذار می کند.

نمونه Google Review در جستجوی AWeber

آنها با سایر سرویس های Google مانند Google Maps ادغام می شوند که دسترسی و تأثیر آنها را بیشتر می کند.

بنابراین چگونه می توانید به همان مکان پت بروید؟

الزامات دریافت نظرات گوگل

برای دریافت نظرات Google، باید نمایه «Google برای کسب‌وکار من» را برای کسب‌وکارتان تنظیم کنید. این به یک مکان فیزیکی یا منطقه خدماتی نیاز دارد که دستورالعمل‌های Google را رعایت کند.

اگر نمایه «Google برای کسب‌وکار من» ندارید، در اینجا دستورالعمل‌های گام به گام برای تنظیم آن آمده است:

1 – به www.google.com/business بروید. روی دکمه «شروع کن» در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

2 – وارد حساب کاربری گوگل خود شوید: اگر قبلا وارد حساب گوگل خود نشده اید، از شما خواسته می شود این کار را انجام دهید. اگر حساب Google ندارید، روی دکمه “ایجاد حساب” کلیک کنید تا یک حساب ایجاد کنید.

3 – اطلاعات کسب و کار خود از جمله نام، آدرس و شماره تلفن را وارد کنید. اگر کسب‌وکار شما مکان فیزیکی ندارد، می‌توانید گزینه «به‌جای آن افزودن یک منطقه خدماتی» را انتخاب کنید و شهرها یا مناطقی را که به آنها خدمات می‌دهید وارد کنید.

4 – دسته ای را انتخاب کنید که بهترین توصیف کننده کسب و کار شما باشد. این به مشتریان کمک می کند تا هنگام جستجو در Google، کسب و کار شما را پیدا کنند.

5 – قبل از اینکه نمایه شما منتشر شود، گوگل باید تأیید کند که شما مالک کسب و کار هستید. می توانید انتخاب کنید که کسب و کار خود را از طریق ایمیل، تلفن یا ایمیل تأیید کنید.

6 – هنگامی که کسب و کار شما تأیید شد، می توانید اطلاعات اضافی مانند وب سایت، ساعات کار و عکس ها را به نمایه خود اضافه کنید.

7 – اکنون آماده دریافت نظرات هستید.

نحوه دریافت نظرات گوگل

پرسیدن:

به همین راحتی است. اگر به تازگی خدمات عالی ارائه کرده اید، محصولی را تحویل داده اید، هر چه که باشد – فقط بپرسید.

می توانید از طریق ایمیل یا پیامک بعدی بپرسید. پت چند روز بعد از نصب تهویه مطبوع برای من پیامک فرستاد، پرسید که آیا راضی هستم، سپس پرسید که آیا به او نظر می دهم.

پت بسیار حرفه ای بود و با نصب کار شگفت انگیزی انجام داد، بنابراین البته من یک بررسی گذاشتم.

پیام متنی PSD Heating & Cooling با درخواست بررسی Google

آسون بگیر:

اگر این کار را آسان نکنید، از این فرصت استفاده می کنید که مخاطبان شما نظری را ترک نکنند. پیوندی به سایت بررسی با یک فراخوان واضح برای اقدام اضافه کنید.

درخواست بررسی خود را خودکار کنید

راه اندازی یک کمپین ایمیل خودکار برای درخواست بررسی می تواند یک راه قدرتمند برای انجام این کار باشد.

با استفاده از اتوماسیون ایمیل، می توانید در زمان صرفه جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما درخواستی به موقع و شخصی برای بازخورد دریافت می کنند.

در اینجا نمونه ای از ایمیل خودکاری است که پس از سفارش آنلاین از یک رستوران محلی دریافت کردم.

نمونه ایمیل بررسی گوگل از Peppe's Pizza & Grill

دستورالعمل های واضح ارائه کنید:

اگر مشتریان با نوشتن نظرات در Google آشنا نیستند، دستورالعمل‌های واضحی در مورد نحوه انجام این کار ارائه دهید. این می تواند شامل یک راهنمای گام به گام یا یک آموزش ویدیویی باشد.

زمان سنجی:

زمان بندی کلیدی است. مدت کوتاهی پس از خرید یا دریافت خدمات توسط مشتری، درخواست بررسی کنید، در حالی که این تجربه هنوز در ذهن او باقی مانده است.

سوال خود را شخصی سازی کنید:

درخواست خود را با خطاب به نام مشتری و ذکر جزئیات خاص در مورد تجربه آنها شخصی کنید.

پاسخ دادن

در نهایت، همیشه به نظرات، چه مثبت و چه منفی پاسخ دهید. این نشان می دهد که شما برای بازخورد مشتریان خود ارزش قائل هستید و متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن هستید.

پس از پایان کار، پت چیز دیگری گفت که واقعاً برای من جالب بود و خوشحالم کرد که تجارتم را به او دادم. “از شما برای حمایت از یک کسب و کار کوچک متشکریم.”

داستان های موفقیت را به اشتراک بگذارید

آیا امتیاز نقد قوی گوگل دارید؟ آیا برخی از این استراتژی ها را به کار گرفتید و موفق شدید؟ من عاشق دانستنم. امتیازات خود و کارهایی که برای رسیدن به آن امتیاز انجام دادید را در زیر اضافه کنید. یا اینکه قصد دارید چه کاری انجام دهید تا نمرات مرور گوگل خود را بهبود ببخشید.