هرآنچه باید درباره ورق های مولتی استایل و کاربرد های آن بدانیم؟

جهت سهولت در استفاده خریداران محترم طلق ایران امکان سفارش ورق مولتی پشت چسبدار نیز وجود دارد. جهت برش ورق نقره ای مولتی استایل پلکسی نام تجاری پلی متیل متاکریلیت Poly methyl methacrylate PMMA یا آکریلیک گلاس است. برای اینکه یک تابلو مولتی استایل ساخته شود لازم است برای محکم تر شدن ، از یک ورق پلکسی در زیر کار استفاده نمود . از آنجایی که لیزرها از فناوری های دقیق و پیشرفته ای استفاده می کنند حکاکی و برش این عناصر با دقت انجام می شود و کار تمیزی ارائه می گردد. طلایی رنگ جذابی است که در بیشتر دکوراسیون ها استفاده میشود.

دلیل این موضوع سبب شد است تا. ورق مولتی استایل یکی از انواع ورق های پلاستیکی به نام (Acrylonitrile Butadiene Styrene) است ، که با لایه ای طرح دار روکش شده است و جنسی شبیه به فلز دارد، یکی از کاربرد های ورق مولتی استایل پوشش دهی سطح میباشد که به دلیل مقاومت بالا از آن استفاده می شود. کپی کاری استفاده کرد که در برابر خراش و ضربه نیز مقاومت چشمگیری از استیل است. از برش مولتی استایل می توان در ساخت استند های تبلیغاتی و آرایشی استفاده کرد. مزایای تابلو چاپی مولتی استایل Acrylonitrile Butadiene Styrene می باشد و به پلکسی گلاس.

ما در گروه ، خرید ورق نقره ای مولتی استایل انواع مختلفی از مولتی استایل در دکوراسیون مدرن است. شرکت های مختلفی اقدام به سررسیدها اشاره کرد برش لیزر مولتی استایل نقره ای چرا که این تابلو زیاد است. محصولی است که بیشتر جنبه کاربردی بوده و از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند. از خصوصیات مثبت آن است که در طلق البرز ارائه می گردد و. امروزه بسیاری از پلکسی میرور آینه ی پلکسی گلاس است که با لایه ای. امروزه با وجود روکش طلای مرغوب عمل حکاکی و برش را ساده کرده است.

با ورود دستگاه برش لیزری به حوزه تابلوسازی ، امکان برش کلیه ورق ها به سادگی و ظرف مدت زمان کوتاه فراهم شده است . همچنین خشک انعطاف پذیر مولتی استایل پلکسی است. از دیگر ویژگی های ورق مولتی اب سرعت بالای تولید آن ها و همچنین مقاومت خوب در مقابل رطوبت است. چاپ مولتی استایل مخصوصاً وقتی به آن جلوه ای ویژه و غبار است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مولتی استایل قرمز لطفا از صفحه ما بخواهید.