همراه اول یا رایتل و

بنابراین سیستم های ردیاب به طور بالقوه قابلیت ارائه اطلاعات در لحظه (زمان واقعی) و سفرهای گذشته را دارا هستند. ردیاب خودرو: در گذشته وقتی چند خانواده می خواستند باهم به نقطه ای سفر کنند، هر یک در اتومبیل جداگانه خود پشت سر هم باید حرکت می کردند تا همدیگر را گم نکنند، اما امروزه دستگاه ردیاب باعث شده موقعیت ماشین هم سفرمان را در جاده روی دستگاه ببینیم و دیگر نگران گم کردن یکدیگر نباشیم.

شما میتوانید از هر اپراتور جهت سیم کارت داخل جی چی اس خودرو استفاده کنید و هیچ تفاوتی ندارد ایرانسل. به طور کلی سیستم (جی پی اس) GPS خودرو از شبکه جهانی ماهواره ای ناوبری GNSS بهره می برد. سیستم موقعیت یابی جهانی GPS یک سیستم ناوبری رادیویی در سراسر جهان است که از صورت فلکی 24 ماهواره و ایستگاه های زمینی آنها تشکیل شده است و در هر لحظه و هر ساعت قادر به نشان داد موقعیت هر وسیله ای است که مجهز به سیستم ردیاب باشد. این شبکه شامل طیف وسیعی از ماهواره ها می باشد که از سیگنال های مایکروویو جهت انتقال اطلاعات به دستگاه های GPS استفاده می کند و اطلاعات مربوط به موقعیت مکان، سرعت خودرو، زمان و جهت حرکت را ارائه می دهد.

در واقع مکان یاب های GPS از فرآیندی به نام trilateration جهت ارسال موقعیت فیزیکی خود بهره می برند؛ فرآیندی که طی آن، موقعیت مکانی دستگاه با فاصله آن از سه ماهواره تعیین می شود. پس میتوانید با نصب ردیاب توسط تیم کاملا حرفه ای رایان جی پی اس امنیت محل ردیاب در وسیله نقلیه خود را تضمین کنید.همچنین قیمت ردیاب خودرو متنوع بوده و اصلی ترین بخش تعیین کننده آن مربوط به نوع خودرو و وسیله نقلیه شما و سیستم برق آن می باشد . جی پی اس ها به دو شکل شارژی و سیمی وجود دارند.

کارخانه های مختلفی در حال تولید جی پی اس ردیاب ( GPS Tracker ) میباشند . استفاده قانونی از ردیاب GPS خودرو می بایست فاصله زیادی از مقاصدی نظیر جاسوسی و ردیابی غیر قانونی افراد داشته باشد و هدف اصلی بهره مندی از چنین سیستمی می بایست در گرو اطمینان خاطر از ایمنی وسیله نقلیه و سرنشینان آن باشد. باید دقت داشته باشید اگر شما صاحب حقیقی و حقوقی خودرویی که نزد شما است نیستید، مجاز به نصب ردیاب بر روی آن نخواهید بود و این عمل شما پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت. این اطلاعات در پنل ردیابی قابل دسترس است و توسط موبایل و یا کامپیوتر می توانید آن ها را مشاهده کنید.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با %link1% وب سایت خود باشید.