پرداخت ها را با بیش از 100 ارز با تجارت الکترونیکی AWeber بپذیرید

ما دائماً در جستجوی راه هایی هستیم تا دستیابی به اهداف فروش را برای شما آسان تر کنیم.

در AWeber ، ما مفتخریم که یک شرکت بین المللی هستیم که به مشتریان در ارتباط با مخاطبان خود در سراسر جهان کمک می کند. بنابراین ما با هیجان اعلام می کنیم که اکنون می توانید پرداخت ها را در صفحات فرود خود با بیش از 100 ارز بپذیرید.

چرا 100+ ارز اضافه کردیم؟

این یکی از درخواست شده ترین ویژگی ها از زمانی است که ما در اوایل سال جاری سازنده صفحه فرود تجارت الکترونیک خود را راه اندازی کردیم. ما بسیار خوشحالیم که اکنون می توانیم گزینه های پرداخت کامل را به صاحبان مشاغل در سراسر جهان ارائه دهیم.

برخورد با نرخ تبدیل می تواند منجر به از دست دادن پول و زمان شود. با بیش از 100 ارز در حال حاضر ، مشاغل خارج از ایالات متحده می توانند در زمان صرف شده با ریاضیات تبدیل کمتر صرفه جویی کنند ، در هزینه هایی که ممکن است در نوسانات بازار از بین برود ، صرفه جویی کرده و در تصمیم گیری قیمت با یک عامل کمتر روبرو شوند.

ارزهای جدید می توانند بازار بین المللی شما را باز کنند

فروش محصولات با ارزهای مختلف فرصتی برای هر مشاغل است. فکر کنید: اکنون می توانید محصولات دیجیتالی مانند دوره ها ، کتاب های الکترونیکی یا خبرنامه های پولی را در سطح بین المللی ارائه دهید بدون اینکه از مشتریان بخواهید ریاضیات قیمت را انجام دهند.

به علاوه ، نشان دادن قیمت مشتریان به ارز آنها به آنها این امکان را می دهد که خدمات شما برای آنها در دسترس و مفید باشد.

فروش در خارج از مرزها تعداد مشتریان احتمالی شما را افزایش می دهد. اگر متخصص هستید ، می توانید در سراسر جهان به افرادی که دارای نیازهای تخصصی هستند ، دسترسی پیدا کنید.

چگونه می توانید بازاریابی خود را برای جذب بازار بین المللی گسترش دهید؟ خوب ، شما به سادگی می توانید یک دکمه قیمت گذاری ثانویه را به صفحه فرود فعلی خود اضافه کنید. یا با کپی کردن صفحه فرود موجود و به روزرسانی واحد پول و سایر اطلاعات یا زبانهای مربوط به مکان ، صفحه جدیدی ایجاد کنید.

چگونه می توانم در صفحات فروش ارز خود را تغییر دهم؟

1. وارد حساب خود شوید ، سپس به صفحات فرود بروید.

2. روی صفحه فرود موردنظرتان برای بروزرسانی یا ایجاد یک صفحه جدید کلیک کنید و یک قالب را انتخاب کنید.

3. یک دکمه تجارت الکترونیک را از پنل عنصر در سمت چپ صفحه اضافه کنید و روی آن کلیک کنید تا تنظیمات خود را انتخاب کنید.

4. هنگامی که یک محصول را راه اندازی می کنید ، ممکن است قبلاً محصولات موجود را با ارز خود داشته باشید. اگر نه ، یکی جدید ایجاد کنید.

ارزهای جایگزین را می توانید در داشبورد AWeber تحت نام محصول انتخاب کنید.

5. در زیر نام و نوع پرداخت و در کنار قیمت ، اکنون گزینه Currency را مشاهده خواهید کرد. پیمایش کنید یا جستجوی کد ارز 3 رقمی را شروع کنید. به عنوان مثال ، GBP ، AUD ، CAD ، و غیره خود را انتخاب کنید ، و پرداخت شما به طور خودکار به روز می شود.

خودشه! تنظیم دکمه و صفحه خود را به پایان برسانید ، سپس روی انتشار کلیک کنید و تبلیغ آن را شروع کنید.

لیست کاملی از ارزهای موجود در صفحه Stripe موجود است.

چگونه می خواهید از ارزها در تجارت خود استفاده کنید؟

ما کنجکاو هستیم: آیا این ویژگی است که شما مشتاق شنیدن آن هستید؟ آیا به راه های جدیدی برای پیاده سازی ارزها در استراتژی فروش خود فکر می کنید؟ یک صفحه فرود ایجاد یا به روز کنید و در نظرات به ما اطلاع دهید که چه کاری انجام داده اید.