پیستون 0.50 پراید صبا عظام – 3996 – مشخصات، قیمت و خرید از توربویدک

پیستون قطعهای استوانهای شکل و توخالی است که یک سرش بسته و سر دیگرش باز است. قسمت های اصلی پیستون ها در انواع مختلف تفاوتی ندارند، اما شکل آن ها بسته به نوع موتور، نوع سوخت ، سیلندر ها ، سر سیلندر ها و… همه پیستون ها باید هم وزن باشند تا موتور دچار لرزش نشود . استفاده از نردبان باعث افزایش سطح تماس و توزیع وزن وزنه بر روی تمام سطح می شود و در نتیجه باعث کاهش فشار و کاهش احتمال شکستن یخ می شود. همه پیستونهای موجود در سیلندرهای یک موتور باید از نظر اندازه و ابعاد و وزن یکی باشند تا در عملکرد آنها اختلاف کیفیت یا زمان ایجاد نشود. قیمت پمپ تزریق مواد شیمیایی با توجه به فاکتورهای مختلفی از قبیل نوع پمپ، ویژگی های آنها (نحوه تنظیم دبی و فشار و غیره)، جنس و متریال به کار رفته برای هر یک از اجزای پمپ و اندازه آنها تعیین می گردد.

برای استعلام قیمت پمپ تزریق مواد شیمیایی کافیست از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه با گروه صنعتی هفت در ارتباط باشید. در حقیقت نقش رینگ پیستون کنترل اصطکاک بین پیستون و دیواره سیلندر، مدیریت تبادل حرارت بین پیستون و دیواره سیلندر، حفظ تراکم مخلوط بنزین و هوا، حفظ روغن و روغن کاری سطوح در تماس با یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. تکیه گاهها یا سطوح عبارتست از لبههایی که بین شیارهای رینگ قرار گرفتهاند بگونهای که رینگها را در شیارهای خود نگه داشته و حمایت میکنند. که بعنوان سطوح آب بند رینگ فشاری (رینگ پیستون) عمل پیستون کاربراتور می­کنند. مدیرعامل نیروگاه بندرعباس همچنین از ساخت و طراحی دیسشارژ پمپ آب خنککن برای نخستین بار در نیروگاه بندرعباس خبر داد. با بومی سازی ۸۰ درصدی قطعات نیروگاهی تولید برق در نیروگاه بندرعباس نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد افزایش یافته است. نیروگاه بندرعباس به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوبشرق کشور نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان دارد. با بومی سازی قطعات و ماشین آلات در نیروگاه حرارتی بندرعباس، حالا دیگر با خرابی یک قطعه، واحد نیروگاهی از مدار تولید برق خارج نمیشود.

پیستون به وسیله شاتون به میل لنگ متصل می شود و میل لنگ، نیروی لازم جهت حرکت خود را از پیستون piston 3×3 door دریافت می کند. به طوریکه در پمپ های پیستونی میل لنگ، آب بند، شیر خروجی، شیر ورودی، پیستون و سیلندر وجود داشته و در نوع دیافراگمی، محفظه، دیافراگم، شیرهای ورودی و خروجی و میل لنگ و پلانجر کاربرد دارند. میل لنگ خودرو نیز به اندازه تعداد سیلندرهای یک خودرو ، ظرفیت پذیرش شاتون را خواهد داشت ، در شکل زیر ، پیستون ، شاتون و میل لنگ یک خودرو 4 سیلندر را مشاهده می کنید. لازم به ذکر است که تمام محصولات این مجموعه در مراحل طراحی، تولید و ساخت زیر نظر مهندسین و کارشناسان حرفه ای در این حوزه صورت گرفته و مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود. وی میافزاید: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۴۰۰ قطعه بزرگ و کوچک تخصصی در نیروگاه بندرعباس طراحی، ساخت و بازسازی شده است. سالهای گذشته نیروگاه بندرعباس با توان هزار و ۲۳۰ مگاوات کار میکرد. به گفته سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس انرژی تولیدی نیروگاه بندرعباس در نه ماهه امسال از مرز چهارمیلیارد و چهارصد و بیست و پنج میلیون و نهصد و نوزده هزار کیلووات ساعت گذشته است.

سرپرست نگهداری و تعمیرات نیروگاه حرارتی بندرعباس میگوید: با بومی سازی قطعات در نیروگاه بندرعباس تولید برق در این نیروگاه مسمتر و به توان نامی نزدیک شده است. مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان میگوید: بومی سازی قطعات کمپرسور هوای فشار قوی بخار نیروگاه بندرعباس با هدف ساخت داخل قطعات نیروگاهی با صرفه جویی ارزی است. سلیمی میافزاید: بیشتر قطعاتی که در بخش کمپرسور هوای فشار قوی در نیروگاه بندرعباس ساخته شده، شافت پیستون HP، یاتاقان شاتون، افتر کولر و سوپاپها است. تمام قطعات کمپرسور هوای فشار قوی بخار نیروگاه بندرعباس به صورت ۱۰۰ درصدی بومی سازی شد. مهدی مرادی با اشاره به مشارکت این نیروگاه در جذب بار راَکتیو سلفی جنوب شرق کشور و تصحیح ولتاژ منطقه میافزاید: از این میزان انرژی تولیدی حدود چهار میلیارد و ۲۷۳ میلیون و هشتصد و چهل هزار کیلووات ساعت سهم واحدهای بخار و حدود ۱۵۲ میلیون و هفتاد و نه هزار کیلووات سهم واحدهای گازی نیروگاه بوده است. اما در طراحی دیگری از خنک کاری پیستون توسط روغن، روغن از اطراف لوله درون پیستون راد به سمت نازلهایی که درون تاج پیستون قرار دارد هدایت می شود. لولههای سوپرهیتر تولید بخار میکند و بخار تولیدی را به سمت توربین فشار قوی هدایت کرده و منجر به بالا رفتن دما و چرخش توربین فشار قوی میشود.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد پیستون نیسان بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.