چگونه این مربی یک دوره آموزشی را در 6 ساعت با تجارت الکترونیک ایجاد کرد

این مربی توسعه اجرایی از یک فرصت استفاده کرد – در حالی که آهن داغ بود، یک دوره هدفمند را به یک گروه بسیار علاقه مند ارائه داد.

لیلا سینها با استفاده از تجارت الکترونیک AWeber توانست در چند ساعت یک صفحه پرداخت دوره راه اندازی کند و در اسرع وقت شروع به پرداخت برای دوره کند.

لیلا سینها (ضمایر ze/zim/zir) آموزش رهبری را برای “Intensives” ارائه می دهد، یک تیپ شخصیتی که با تمایلات ریسک پذیر، نوآوری و هوش بالا همراه است: افراد فشرده اغلب کسب و کار را راه اندازی و رهبری می کنند. لیلا همچنین در مورد روش صحیح برقراری ارتباطات غنی، عمیق و متفکرانه که شامل جنسیت در محل کار می شود، بسیار آگاه است.

یک روز لیلا در فیس بوک در مورد یک مزاحمت در مورد شامل بودن جنسیت پست کرد. مخاطبان – که بسیاری از آنها صاحبان کسب و کار هستند – به موضوع پرداختند.

صاحبان مشاغل در فیس بوک صحبت کردند: آنها آموزش می خواستند

به نظر می رسد، موضوع گنجاندن جنسیت با صاحبان مشاغلی که صفحه لیلا را دنبال می کنند، برخورد کرده است. آنها در مورد این موضوع صحبت کردند: چگونه یک تجارت را فراگیرتر و راحت تر می کنید تا همه در آن کار کنند؟ این یک بحث طولانی و پرطرفدار بود – لیلا این فرصت را دید که تخصص خود را ارائه دهد.

لیلا تصمیم گرفت دوره ای برگزار کند. اما، همانطور که هر بازاریاب باهوشی می‌داند، زمان در موقعیت‌هایی مانند این مهم است. این صاحبان کسب‌وکار اکنون راه‌حلی می‌خواستند – اگر راه‌اندازی لیلا ماه‌ها، هفته‌ها یا حتی روزها طول می‌کشید، آن‌قدرها در مورد یک دوره هیجان‌زده نخواهند بود.

لیلا با استفاده از AWeber یک دوره آموزشی را در 6 ساعت راه اندازی کرد

لیلا از AWeber برای بازاریابی ایمیلی استفاده می کند، و متوجه شد که ما همچنین یک صفحه فرود و ابزار تجارت الکترونیک با قابلیت پیاده سازی آسان داریم.

لیلا چگونه به سرعت یک صفحه فروش راه اندازی کرد (و چگونه می توانید همین کار را انجام دهید)؟

یک صفحه فرود که می گوید برای دوره آموزشی من ثبت نام کنید.

1. یک صفحه فرود ایجاد کنید

لیلا یکی را از ابتدا ساخته است، اما می توانید از هر یک از الگوهای صفحه فرود از پیش ساخته شده ما استفاده کنید.

الگوی صفحه فرود دوره هفتگی ما را کپی کنید.

2. یک دکمه پرداخت اضافه کنید

AWeber Ecommerce تنظیم پرداخت یکباره یا تکراری را آسان می کند.

عنصر تجارت الکترونیک را به صفحه فرود خود بکشید.

3. یک حساب Stripe وصل کنید

اگر Stripe ندارید، می‌توانید در ۵ دقیقه یا بیشتر یک حساب کاربری ایجاد کنید.

دکمه ای برای اتصال به Stripe.

“وقتی متوجه شدم AWeber Ecommerce با Stripe یکپارچه شده است، آن لحظه طلایی بود.” – لیلا سینها

4. پس از پرداخت به صفحه ثبت نام دوره هدایت شوید

شما باید یک صفحه ثبت نام برای رویداد دوره خود در Zoom، GoToMeeting یا نرم افزار وبینار دیگری راه اندازی کنید.

نحوه تغییر مسیر به یک URL سفارشی پس از خرید.

5. صفحه را منتشر کنید

شما پیوندی خواهید داشت که در آن افراد می توانند ثبت نام کنند و هزینه دوره شما را پرداخت کنند. آن را در فیس بوک یا هر جای دیگری به اشتراک بگذارید!

در حال انتشار دوره شما

فروش به دلیل پاسخگویی در زمان واقعی افزایش یافت

کلید موفقیت لیلا زمان بندی بود: Ze به این دوره در تاپیک فعال فیس بوک پیوند داده شده است. زمانی که موضوعی از فید افراد خارج شود، برای همیشه از بین می رود.

“من توانستم در 6 ساعت دوره خود را وارد تاپیک فیس بوک کنم – و این تفاوت را ایجاد کرد.” – لیلا سینها

لیلا این دوره را برگزار کرد و خوشحال است که ze توانست این آموزش را به صاحبان مشاغل در مقیاس ارائه دهد.

به علاوه، یک امتیاز اضافه نیز وجود داشت: از آنجایی که لیلا این صفحه فروش را در AWeber، ابزار بازاریابی ایمیلی zir ساخته بود، همه کسانی که ثبت نام کردند به طور خودکار به لیست ایمیل zir اضافه شدند.

آنها در حال حاضر بالقوه های بسیار واجد شرایط در قیف زیر هستند. هر یک از این چشم‌اندازهای جدید، لیلا را یک شخصیت معتبر می‌دانند: زی آموزش‌های ارزشمندی را در زمان مناسب ارائه کرد.

شما می توانید همین کار را انجام بدید

لیلا سینها در حالی که آهن داغ بود ضربه زد. زی نیازی را دید، دوره ای راه اندازی کرد و توانست در حالی که مردم هنوز علاقه زیادی به آن داشتند، شروع به فروش آن کند. و AWeber با ابزار تجارت الکترونیک ما (رایگان برای استفاده) کار را آسان کرد!

فروش دوره لازم نیست علم موشکی باشد. لیلا می تواند این کار را در یک روز انجام دهد، و شما هم می توانید.