چگونه سازندگان موفق یک جامعه آنلاین را از پایه ایجاد کردند

از سازندگان موفق بپرسید که اگر می توانستند به گذشته برگردند، چه کاری متفاوت انجام می دادند. یکی از رایج ترین پاسخ ها: زودتر شروع به جمع آوری ایمیل کنید.

چرا؟ زیرا مردم اغلب برای اطلاع رسانی به رسانه های اجتماعی متکی هستند. با این حال داشتن لیست ایمیل خود قدرتمندتر است. این قدرت ارتباط مخاطب را در خود قرار می دهد شما دست ها. یک جامعه آنلاین ایجاد می کند.

و هنگامی که دنبال کنندگان شما برای خبرنامه شما ثبت نام می کنند، برای انتشار پیام خود به الگوریتم های رسانه های اجتماعی وابسته نیستید.

با این حال، حتی با تعداد زیادی از طرفداران، ایجاد یک جامعه آنلاین برای اولین بار می تواند دشوار باشد. چگونه فالوورهای معمولی اجتماعی را به مشترکین ایمیل آبی واقعی تبدیل کنید؟

بیایید به دو سازندگانی که قبلاً این انتقال را انجام داده‌اند نگاهی بیندازیم – و آنچه را که برای ایجاد یک جامعه آنلاین از پایه انجام دادند.

نمونه هایی از سازندگانی که انجمن ها را ایجاد کردند

این دو خالق از یک طاقچه مشابه آمده اند. با این حال رویکردی که آنها برای ایجاد جامعه آنلاین خود در پیش گرفتند همیشه یک خط مستقیم نبود. آن‌ها دکمه‌ای را برای تبدیل یک جامعه فالوور و فوری فشار ندادند.

در عوض، ایجاد یک جامعه آنلاین نیازمند یک رویکرد استراتژیک و گاهی غیرخطی است. در اینجا کاری است که دو سازنده AWeber زمانی که تصمیم گرفتند جوامع آنلاین خود را توسعه دهند، انجام دادند:

اما جانسون، «مامان مجرد ثروتمند»

با اما جانسون با نام مستعار مامان مجرد ثروتمند آشنا شوید. او به مادران مجرد کمک می کند تا در تمام جنبه های مادری مجرد حرکت کنند: تجارت، پول، پدر و مادر شدن، قرار ملاقات، مشاوره روابط و موارد دیگر. توصیه او در مورد زنده ماندن و شکوفایی به عنوان یک مادر مجرد، تا زمانی که در سال 2014 برای AWeber ثبت نام کرد، حدود 2000 مشترک ایمیل به دست آورد.

اما او می دانست که مخاطبانش بسیار بیشتر از این حرف ها هستند.

آهنربای سربی او را وارد کنید، 15 قدم برای شکوفایی به عنوان یک مادر مجرد. این یک کتاب الکترونیکی بود که حاوی مهمترین توصیه هایی بود که او در وبلاگش جمع آوری کرده بود. و هیچ هزینه ای برای خوانندگان نداشت – به جز وارد کردن آدرس ایمیل آنها.

جانسون آهنربای سرب خود را در گوشه تاریک وب سایت خود پنهان نکرد. در عوض، او آن را در جلو و وسط قرار داد و هر زمان که کسی وبلاگ او را می خواند، آن را ظاهر می کرد.

صفحه اصلی اما جانسون با آهنربای سربی

بین پاپ‌آپ‌های وبلاگ، صفحه اصلی وب‌سایت او و یک فصل رایگان برای کسانی که او را در فیس‌بوک دنبال می‌کنند، جامعه او شروع به کار کرد.

او از فرم‌های ثبت‌نام سفارشی AWeber استفاده کرد تا مطمئن شود که هست منتهی شدن با آهنربای سربی در هر جایی که او در وب حضور داشت.

نتایج؟ پس از شروع فروتنانه 2000 ایمیل در سال 2014، او لیست را به بیش از حد افزایش داد. 56000 مشترکین

تریشا نووتنی، 24/7 مادران

تریشا نووتنی بازار مشابهی داشت: مادرانی که می خواستند بهترین والدینی شوند که ممکن است.

اما گرچه این جایگاه مشابه بود، رویکرد نووتنی در طول همه‌گیری COVID-19 زاویه‌ای کاملاً متفاوت به خود گرفت. 24/7 مادران همه چیز در مورد چگونگی عبور مادران از بحران بودند.

نووتنی با کنار گذاشتن تمام محتوای دیگرش، به نویسندگانش گفت که پروژه های فعلی خود را کنار بگذارند. او یک جریان زنده روزانه در فیس بوک، “Mommin’ It Daily” و یک گروه فیس بوک به نام بقای تعطیلی مدرسه برای مادران ایجاد کرد.

صفحه فیسبوک تریشا نووتنی

نووتنی می دانست که بهترین راه برای ایجاد یک جامعه آنلاین تکیه بر یک پلتفرم نیست. فیس بوک یک تقویت کننده بود. اما یک جامعه بزرگ فیس بوک هدف نهایی نبود.

هنگامی که او توجه را از طریق فیس بوک جلب کرد، استراتژی اما جانسون را تکرار کرد. او آهن‌رباهای سربی را ایجاد کرد تا بیشتر این توجه را به خود جلب کند و مردم را وارد جامعه مادران 24 ساعته کند.

در اینجا مواردی که او با ما به اشتراک گذاشته است:

  • ارزش آهنرباهای سربی: او آنها را روشی “عالی” برای تعامل با مخاطبان شما نامید. آنها نه تنها ارزش (رایگان) ارائه می دهند، بلکه می توانند اولین گام در گرفتن ایمیل های کافی برای ساختن ایمیل های شما باشند. خود انجمن.
  • هدایای محصول: به گفته Novotny، یکی از بزرگترین پشیمانی های مادران 24 ساعته این بود که سال ها قبل از COVID-19 ایمیل جمع آوری نکردند. او معتقد است که اجرای هدایای محصولات حتی قبل از همه‌گیری می‌تواند سال‌ها جامعه او را تقویت کند.
  • خروج از شبکه های اجتماعی: نووتنی خاطرنشان می کند: «ما صاحب دنبال کنندگان در فیس بوک، توییتر و پینترست نیستیم. اما تبدیل آن فالوورها به اعضای یک لیست ایمیل، بذرهای یک جامعه آنلاین واقعی را کاشت. و تبدیل به یکی از پلتفرم‌های دیگر شد.

یادگیری نحوه ایجاد یک جامعه آنلاین به یک مهارت خلاصه می شود: تعامل. اگر بتوانید ارزش کافی برای جذب فالوورهای خود ایجاد کنید، می توانید شروع به جمع آوری ایمیل کنید. در اینجا نحوه انجام این کار توسط دو سازنده بالا آمده است:

نکته 1: تفاوت بین تقویت و ضبط را بیاموزید.

برای Novotny و 24/7 Moms، تقویت هرگز مشکلی نبود. یک گروه فیس بوک و جریان های زنده روزانه فیس بوک مورد توجه جامعه مادرانشان بود.

اما نووتنی همچنین می‌دانست که این کار را نمی‌کند خود این مخاطب او باید روی ارزش‌های افزوده مانند آهنرباهای سرب و هدایای محصول تمرکز می‌کرد تا علاقه کافی برای جذب ایمیل‌ها به جامعه خبرنامه AWeber خود ایجاد کند.

نکته 2: با ارزش پیش بروید.

در هر دو مثال بالا، فالوورها خوشحال بودند که آدرس ایمیل را به دلیل ارزش آهنربای سرب ارسال کنند.

برای جانسون، آهنربای سربی او یک کتاب الکترونیکی بود که احتمالاً اگر می‌خواست می‌توانست آن را بفروشد. در عوض، او آن را مجانی داد. و نووتنی منابعی مانند برگه های شکار تخم مرغ عید پاک قابل چاپ را ایجاد کرد که به صورت رایگان در دسترس است.

چگونه شما سرب با ارزش؟ ایجاد منابع را مانند جانسون و نووتنی در نظر بگیرید:

  • هدایای محصول
  • کتابهای الکترونیکی/راهنماهای آهنربایی سرب
  • کاربرگ های قابل چاپ
  • خلاصه بهترین نصیحتی که کردی

نکته 3: مخاطب را در اولویت قرار دهید.

در هر دو مورد بالا، سازندگان مورد نظر محتوای خود را مطابق با نیازهای مخاطبان خود تنظیم کردند.

اما جانسون می دانست که کدام پست های وبلاگ بیشترین طنین انداز را دارند و از آن اطلاعات برای ساخت آهنربای اصلی خود استفاده کرد. نووتنی در ثانیه ای که بازارش تغییر کرد، چرخشی جسورانه انجام داد. در نهایت، بازار او برای این کار به او پاداش داد.

یادگیری نحوه ایجاد یک جامعه آنلاین فقط به معنای افزودن دنبال کننده به پلتفرم های توییتر، پینترست یا فیس بوک شما نیست. این در مورد ایجاد ارزش کافی است که مردم شروع به رسیدن به آن کنند شما. هنگامی که فهرست ایمیل خود را کنترل کردید، هیچ پلتفرمی وجود ندارد که بتواند حضور آنلاین شما را به طور کامل کنترل کند.

یکی از بهترین ابزارها برای جلب علاقه در جامعه شما آهنربای سربی مانند جانسون یا نووتنی است. برای شروع به تنهایی، پست ما را در مورد نحوه ایجاد آهنربای سربی که کار می کند را بررسی کنید.

هنگامی که توجه یک آهنربای سربی را به خود جلب کردید، وقت آن است که افراد را ثبت نام کنید. با یک الگوی صفحه ثبت نام از AWeber شروع کنید – و دیگر هرگز مجبور نخواهید بود به رسانه های اجتماعی به عنوان تنها منبع انجمن خود تکیه کنید.

و همه چیز با یک جامعه آنلاین از طریق ایمیل شروع می شود. اولین صفحه ثبت نام خود را برای دریافت ایجاد کنید شما انجمن برای شرکت در لیست ایمیل شما. با یک الگوی صفحه ثبت نام از AWeber شروع کنید—و هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد.