چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم؟

بنابراین با توجه به طول آن و پشتیبانی این کابل از کیفیت 4K میتوان گفت که کابل HDMI کی نت پلاس یک لوازم جانبی بسیار مفید برای کامل کردن سینمای خانگی شما به شمار می آید. این کابل یونیتک 12 متری که در بازار لوازم جانبی کامپیوتر و صوت و تصویر به فروش می رسد دارای سوکت نری با روکش طلا از نوع HDMI 1.4 بوده و مناسب برای تمامی دستگاه هایی که از این سوکت پشتیبانی می کنند، می باشد. در واقع HDMI رابط جدیدی برای انتقال تصویر و صوت با کیفیت بسیار بالا، بین دستگاه خواننده و پخش کننده است. روش استفاده از دستگاه تبدیل HDMI به AV خیلی ساده هست. شما میتوانید به صورت آنی با گوشی موبایل خود بازی کنید و بجای صفحه نمایش گوشی از تلویزیون استفاده کنید یا اینکه به تماشای فیلم مورد علاقه خود از صفحه بزرگ بجای صفحه کوچک موبایل استفاده کنید، اگر از کسانی هستید که میخواهید گوشی خود را به تلویزیون متصل کنید در ادامه با نکست همراه باشید. 1080 پیکسل را به همراه هشت کانال صدا با فرکانس 192 کیلوهرتزی دارد.

این یعنی که پخش رزولوشن کامل ۴K 3D به همراه فریم ریت بالاتر محتوای دو بعدی مانند، فیلم های خانگی و بازی های رایانه ای (مانند بازی های کامپیوتری،به غیر از بازی هایی مانند PS4/Xbox One) را پشتیبانی می نماید. شما می توانید برای خرید کابل های HDMI به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کنید و یا اینکه به صورت آنلاین از فروشگاه های تخصصی در رابطه با انواع کابل های ارتباطی کامپیوتر مانند فروشگاه کامپیوتر و مبدل | کابل آسارایان خرید خود را با اطمینان انجام دهید. کابل HDMI بافو مدلی است که با اطمینان از ورژن 2 آن می توان به دستگاه های 3D ساپورت مانند پخش BLUE-RAY و LCD & LED های 3D ساپورت متصل کرد و از تصاویر 3 بعدی بدون قطعی و با انتقال با سرعت بالا لذت برد. تمامی این مراحل فقط توسط یک کابل HDMI و درگاه آن انجام شده تا شما را از کابل کشیهای متعدد بی نیاز کند. فرستنده بی سیم از طریق پورت HDMI به کامپیوتر یا لپ تاپ شما متصل میشود و گیرنده بی سیم هم از طریق پورت HDMI به تلویزیون یا ویدئو پروژکتور شما متصل می شود.

کانکتورهای آن با روکش طلا پوشیده شده است که هم چنان کیفیت سیگنالهای منتقلشده را حفظ میکنند. برای درک تفاوت این کانکتورهای استانداد و Mini کافیست به تصویر زیر دقت داشته باشید. کابل HDMI طول 30 متری نوعی پورت ارتباطی است که امکان انتقال صدا و تصویر با کیفیت بالا را فراهم می کند؛ این کابل با سرعت انتقال بالا و تصاویر HD، عنوان رابط چند رسانه ای با کیفیت عالی را به خود اختصاص داده است. این کابل HDMI با طول 20 متر دارای کانکتورهایی با پوشش طلاست که باعث استحکام و مقاومت آن در مقابل اکسید شدن می شود . با این همه هنوز زمان زیادی را تا منسوخ شدن 1.4 HDMIفاصله داریم. اما هنوز می توانید تلویزیون های جدیدتر را به اجزای AV قدیمی و بلعکس متصل کنید. یک سیم کوچک برای اتصال به انتهای کاری که هنوز کار می کردم استفاده کردم، جلوی اتصال هدی دارای سوراخ های کوچکی است که می توانید سیم سیم تست را فشار دهید.(عکس را ببینید) راه رسیدن به آن هدف است.

اگر می خواهید یک نمایشگر در یک محیط عمومی نیز نصب کنید ، می توانید از اکستندر برای اتصال به یک مکان محلی و همچنین یک نمایشگر از راه دور استفاده کنید تا به راحتی آن چه را که در صفحه اصلی پخش می شود در اتاق فرمان ماهده کنید. توجه : اگر نمی توانید دستگاه HDMI را در اینجا پیدا کنید ، باید در قسمت خالی کلیک راست کنید. وقتی که دستگاه HDMI به کامپیوتر متصل است، تنظیمات صدا ( Sound Settings ) به دستگاه HDMI عوض می شود. در حال حاضر مدلهای مختلفی در بازار موجود است که با آنها میتوان تا 120 متر طول کابل HDMI را افزایش داد.قابل استفاده بر روی تمام دستگاه هایی که خروجیHdmi دارند.بدون نیاز به نرم افزار و قابلیت نصب آسان. این کابل 30 متر طول دارد و رشتههای بهکاررفته در آن مقاومت بالایی دارند. از آن جایی که تقریبا همه فیلم ها در ۲۴ فریم بر ثانیه، فیلم برداری می شوند، این افزایش رزولوشن برای فیلم های بلند و یا برنامه های تلویزیونی اهمیت کمتری پیدا می کند.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد کابل hdmi سونی لطفا از صفحه ما بخواهید.