کرم مرطوب کننده و آبرسان دست و صورت مای

همواره اصلیترین فاکتور برای انتخاب مرطوبکننده مناسب، توجه به تیپ پوستی میباشد. از این خانواده می توان به روغن های معدنی یا همان پارافین و وازلین اشاره کرد که کاملا بی بو و بی رنگ می باشند و معمولا حساسیت ایجاد نمی کنند و با توجه به قیمت پایین این مواد, معمولا از آنها در فرمولاسیون کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده استفاده می شود. وازلین متداولترین ماده پوشاننده در ساخت کرم مرطوب کننده می باشد چون قابلیت نفوذ خوبی در لایه شاخی پوست داشته و بطور چشمگیری موجب بهبود بافت پوست می شود اما تنها نقطه ضعف وازلین این است که حس چربی روی پوست ایجاد می کند که حس ناخوشایندی است از اینرو امروزه از سیلیکون هایی مانند دایمتیکون و سیکلومتیکون به عنوان ماده جایگزین وازلین استفاده می شود چون دیگر حس چربی ایجاد نمی کند و برای استفاده افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است.

در ساخت کرم های سبک از مخلوط وازلین و سیلیکون استفاده می شود. ابتدا آب را در ظرف ریخته و تا دمای ۷۵ درجه سانتیگراد گرم می کنیم. این دسته از پوست ها در کنار نیاز به کرم آبرسان ها، به خرید کرم مرطوب کننده نیز نیاز دارند تا عملکرد آبرسان را تقویت و تشدید کند. در این بخش به معرفی کرم مرطوب کننده مای و آبرسان دست و صورت این برند میپردازیم. این مرطوب کننده چرب و محافظ موجب غنی شدن پوست با مواد مغذی و ترمیم قسمت های خشک می شود .کرم کیو وی سرشار از اسکوالن ( ماده طبیعی موجود در پوست ) بوده که باعث ریکاوری و رطوبت رسانی به بخش های خیلی خشک مانند آرنج ، زانو ، دست و گردن می شود.

پس از استحمام یا لایه برداری از پوست، مقداری از رطوبت آن از دست خواهد رفت. آب موجود در کرم ها و لوسیون های مرطوب کننده چون نمی توانند به لایه های زیرین پوست نفوذ کنند در نتیجه به تنهایی قادر به مرطوب کردن پوست نمی باشند و وظیفه اصلی آب در این محصولات پخش کردن مواد تشکیل دهنده کرم پصورت نازک بر روی پوست است و خود آب سپس از سطح پوست تبخیر می شود. کرم های مرطوب کننده پایه اصلی کلیه محصولات ضد چروک, ضد پیری و لیفتینگ است. هدف اصلی کرم های مرطوب کننده درمـان پوسـت خـشک اسـت.

وقتی تصمیم به خرید کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان دارید، می بینید که محصولات بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. بعد از خروج از حمام زمانی که پوست هنوز رطوبت دارد کرم آبرسان را به پوست خود بزنید. اما مرطوب کننده و آبرسان دو محصول متفاوت با عملکردی مخصوص خود هستند. علاوه بر این موارد، شما باید وخامت شرایط پوستی خود را نیز بسنجید تا بتوانید از انواع مختلف کرم های آبرسان و مرطوب کننده با دوز های مناسب پوست خودتان استفاده کنید تا بتوانید روند درمان خود را سریع تر کنید و در مدتزمان کمتری به نقطهای که میخواهید برسید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم مرطوب کننده جانسون نی نی سایت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.