۶ روش متداول از بین بردن جای جوش صورت

درمارولر نیز همین کار را انجام میدهد، وقتی این وسیله را روی پوست خود حرکت میدهید سوراخهای ریزی در لایه اپیدرم به وجود میآید و لایه درمیس تحریک میشود تا کلاژن و الاستین بیشتری تولید کند، به این ترتیب پوست جوانسازی میشود، رگهای خونی جدیدی در لایههای آن به وجود میآید و خونرسانی و اکسیژن رسانی به سطح پوست بسیار بهتر انجام میشود. ابزار را روی پوست حرکت دهید و مجددا آن را برداشته و این حرکت را شش تا هشت بار تکرار کنید.

درمارولری که برای استفاده انتخاب میکنید قبل از هر چیزی باید استاندارد باشد، از خرید درمارولرهایی که بینام و نشان هستند جدا خودداری کنید چون استفاده از آنها نه تنها اثر مثبتی روی پوست نخواهد داشت بلکه میتواند باعث آسیب به پوست هم بشود. لایه بعدی درم یا درمیس نام دارد که دارای دو نوع فیبر الاستین و کلاژن است و لایه زیرین آن هم که در بحث ما نمیگنجد هیپودرمیس نامیده میشود. میکرونیدلینگ نوعی درمان کلینیکی است که توسط متخصصان انجام میشود و تاثیر و نتیجه آن بیشتر و سریعتر است البته ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد اما درمارولینگ با ابزارهای مناسب عارضهای به دنبال نخواهد داشت اما نتیجه گرفتن از آن نیز به صبر و زمان نیاز درمارولر اورجینال دارد.

حال اگر به روشی بتوان تولید این پروتئینها را افزایش داد سرعت بازسازی پوست افزایش یافته و قابلیت ارتجاعی آن نیز بیشتر خواهد شد. در این روش یک درام کوچک استوانه ای که دارای سوزن کوچکی است به پوست وارد می شود. درمارولر به ابزاری گفته میشود که شبیه به یک غلتک کوچک دستهدار است و سطح این غلتک از سوزنهای ریزی پوشیده شده است. بسیاری از افرادی که میکرونیدلینگ انجام داده اند این پوسته ریزی ها را تجربه کرده اند.

این وسیله از دهه 90 میلادی وارد دنیای مراقبت پوست و زیبایی شد اما به لطف شبکههای اجتماعی در سالهای اخیر شهرت و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پس اگر دچار مشکلات جدی مثل جای جوش عمیق و چروکهای قدیمی هستید و میخواهید سریعتر نتیجه بگیرید بهتر است درمان میکرونیدلینگ را طی چند جلسه در کلینیکها انجام دهید. اما تاثیر درمارولینگ تنها برای جوانسازی و درمان چروک نیست بلکه جای جوش و زخم و لک را نیز میتوان با این وسیله کمرنگتر کرد و حتی به طور کامل از بین برد، گودی و پف زیر چشم نیز با استفاده مکرر از این وسیله درمان میشود.