10 ابزار بازاریابی ایمیلی رایگان برای موفقیت و صرفه جویی در وقت

هرکسی که ایمیل ارسال می کند می تواند از این ابزارهای رایگان که سطح بازاریابی شما را بالا می برد ، بهره مند شود.

برای ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیلی خوب موارد زیادی وجود دارد. شما به یک مخاطب جذاب ، پیامی که برای آنها طنین انداز است و یک طراحی زیبا برای پشتیبان گیری از آن نیاز دارید.

به علاوه ، مهم است که به نتیجه دلخواه خود برسید – خواه نرخ بازتر بهتر باشد ، هم محصولات را بفروشید و هم احساسات مثبت برند را ایجاد کنید.

خوب ، خبر خوب! ایجاد طراحی ، پیام رسانی و ردیابی خوب برای مخاطبان – با این زرادخانه ابزارهای رایگان – راحت تر و ارزان تر از همیشه است.

وقتی اولین ایمیل خود را نوشتید ، آیا فکر می کردید که به مجموعه مهارت های زیادی نیاز دارد؟ ایجاد تیترهای جذاب و تصاویر زیبا آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست.

شغل شما هنگام نوشتن یک ایمیل چیست: به اشتراک گذاشتن تخصص خود. به هر حال ، مخاطبان شما برای دریافت ایمیل های شما ثبت نام کردند شما. آنها می خواهند دانش و تبلیغات خاص شما را بشنوند.

ابزارهای بازاریابی ایمیلی می توانند به شما کمک کنند بین تخصص خود و یک ایمیل موفق و زیبا فاصله ایجاد کنید.

داشتن ابزارهای مناسب در کنار شما می تواند به شما کمک کند:

  • مخاطبان خود را افزایش دهید – شما به افرادی نیاز دارید که ایمیل های شما را برای آنها ارسال کنند. ابزارهای ایجاد لیست می تواند به شما کمک کند تا افراد را به راحتی در هر پلتفرمی برای لیست ایمیل خود ثبت نام کنید.
  • ایمیل ها را سریع ارسال کنید – اتوماسیون ایمیل می تواند ایمیل ها را برای مشترکان بلافاصله پس از ثبت نام ، خرید چیزی یا اقدام دیگری ارسال کند. ایمیل های سریع نرخ باز شدن بهتری را در پی دارند.
  • زیبا طراحی کنید – بدون نیاز به تیم طراحان ، ایمیل های ساده خود را به شاهکارهای زیبا تبدیل کنید.
  • کپی رایتر شوید -عناوین ، دستور زبان و مطالب خود را با ابزارهایی که نوشتار شما را دوبار بررسی می کند ، بهبود بخشید.
  • فقط ایمیل های مربوطه ارسال کنید – مشترکین خود را بر اساس علایق گروه بندی کنید و محتوای ایمیلی ایجاد کنید که فقط آنها مایل به دیدن آن هستند.
  • نتایج بهتری بگیرید – با ابزارهای مناسب استفاده شده در ایمیل های خود ، فروش را انجام دهید ، مشاوره برقرار کنید ، نظر را دریافت کنید و موارد دیگر.
  • به مرور زمان بهبود یابد – با ابزارهای ردیابی مناسب ، می توانید کارکرد خود را ببینید و از بهترین تاکتیک ها برای نرخ های باز ، پاسخ ها و فروش استفاده کنید.

ارسال ایمیل های بهتر لازم نیست گران یا سخت باشد. برخی از این ابزارهای رایگان را امتحان کنید و ببینید آیا می توانند به شما در رسیدن به اهداف شما کمک کنند. چیزی برای از دست دادن ندارید!

AWeber

تصویری از داشبورد AWeber ، با پخش ، لیست ها و نوار کناری ارسال شده.

AWeber یک نرم افزار بازاریابی ایمیلی قدرتمند است که استفاده از آن ساده است. با جمع آوری و افزایش لیست مشترکان خود با استفاده از صفحات فرود ، فرم های وب سایت ، ادغام و افزونه رایگان وردپرس شروع کنید. سپس ، می توانید ایمیل هایی مانند خبرنامه ها ، کمپین های قطره چکان خودکار ، پاسخ دهندگان خودکار و موارد دیگر را پخش کنید. بعلاوه ، می توانید به طور خاص برای گروه خاصی از افراد ایمیل ارسال کنید – مشتریان ، مشتریان ، VIP ها و غیره.

حساب شما شامل صدها قالب ایمیل رایگان ، حرفه ای و بازار با کمپین های ایمیل خودکار از پیش ساخته شده است. بعلاوه اگر وبلاگ (یا پادکست) دارید ، می توانید ایمیل هایی را تنظیم کنید که در صورت فعال شدن پست جدید به صورت خودکار خارج شوند.

در نهایت ، می توانید نتایج ایمیل های خود را پیگیری کنید. با مشاهده آمار ، می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و طراحی ، خطوط موضوعی و دعوت به عمل را در طول زمان بهبود می بخشد.

برنامه رایگان AWeber شامل تمام قابلیت های فوق است. و می توانید با هر ابزار دیگری که در این پست ذکر شده است ، و همچنین صدها سیستم عامل یکپارچه ، از آن استفاده کنید.

Jotform

داشبورد Jotform.

Jotform یک فرم ساز آنلاین آسان برای استفاده با هزاران قالب افزونه و بازی است. این ابزار بازاریابی ایمیلی عالی برای جمع آوری مشترکین در هر پلتفرمی است. همچنین می توانید از Jotform برای ایجاد فرم سفارش ، درخواست بازخورد ، برنامه ها ، نظرسنجی از رضایت مشتری ، درخواست مشاوره و موارد دیگر استفاده کنید.

فرم های خود را برای جمع آوری اسامی و ایمیل های لیست خود تنظیم کنید ، اما همچنین اطلاعات اضافی را که می تواند به شما در ایجاد ایمیل های بهتر برای مخاطبان کمک کند ، تنظیم کنید. ارسالهای Jotform را با نرم افزار ایمیل خود همگام سازی کرده و بلافاصله پس از ارسال ایمیلهای بعدی را ارسال کنید-مشترکین شما را خوشحال می کند.

حساب رایگان Jotform شامل 5 فرم و 100 ارسال ماهانه با چند محدودیت دیگر داده است.

Canva

داشبورد Canva بنر ویژه به مدرسه را نشان می دهد.

Canva شیوه طراحی مشاغل را متحول کرده است. و طراحی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی ایمیلی است. ویرایشگر کشیدن و رها کردن Canva + هزاران الگو ایجاد طرح های با کیفیت بالا را که در ایمیل های شما (و سایر مواد بازاریابی) درج شده است ، بسیار آسان می کند.

به سادگی با ایجاد یک لوگو شروع کنید یا سرصفحه های جذاب را انتخاب کنید. شما از نتایج افزایش کیفیت طراحی خود شگفت زده خواهید شد. به علاوه ، استفاده از آن بسیار آسان است. صدها هزار عکس ، گرافیک و قالب رایگان Canva و بیش از 100 نوع طراحی را امتحان کنید – همه در طرح رایگان آنها گنجانده شده است.

مطالب مرتبط: نحوه طراحی در Canva را مستقیماً از داشبورد AWeber خود بیاموزید.

از نظر گرامری

صفحه اصلی Grammarly ، نشان می دهد که می توانید آن را به صورت رایگان و برخی قالب بندی های موجود به Chrome اضافه کنید.

Grammarly یک افزونه Chrome رایگان است که نوشتن شما را بهتر می کند. مانند داشتن یک معلم که از روی شانه شما نگاه می کند ، در زمان واقعی پیشنهاداتی را برای بهبود املا ، دستور زبان ، نقطه گذاری و جملات اجرا شده ارائه می دهد. علاوه بر نوشتن موارد ضروری ، می تواند به تکمیل سبک و لحن شما نیز کمک کند.

هرکسی که ایمیل نوشته است می داند که ویرایش آثار شما تنها و دشوار است. از راهنمای رایگان Grammarly استفاده کنید و مشترکان خود را برای باز کردن ایمیل بعدی خود هیجان زده کنید.

تجزیه و تحلیل سرفصل

محلول تجزیه و تحلیل سرفصل

تجزیه و تحلیل سرفصل می تواند به شما در نوشتن خطوط موضوعی قانع کننده که افراد بیشتری می خواهند باز کنند ، کمک کند. اگرچه این تجزیه و تحلیل سرفصل از Coschedule یک پست وبلاگ یا عنوان مقاله را تجزیه و تحلیل می کند ، اما می توانید از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی ایمیل نیز استفاده کنید.

موضوع موضوع خود را تجزیه و تحلیل کنید مشترک، غیر معمول، عاطفی، و قدرت کلمات و پیشنهادات مشابه اصطلاحنامه را دریافت کنید تا ایمیل شما در صندوق ورودی برجسته شود. اما در تلاش برای بدست آوردن بهترین نمره قرار نگیرید-کافی است از این منبع به عنوان منبع استفاده کنید تا نحوه استفاده از کلمات قانع کننده در موضوع خود را بررسی کنید.

برای یافتن یکی ، آنلاین “تجزیه و تحلیل سرفصل رایگان” را جستجو کنید (تعداد زیادی وجود دارد). در اینجا نمونه ای از عنوان این پست وبلاگ است که توسط تحلیلگر عنوان Coschedule تجزیه و تحلیل می شود:

نمونه ای از اینکه چگونه Headline Analyzer به عنوان یک پیشنهاد عنوان می دهد

پابلو توسط بافر

داشبورد Pablo by Buffer با تصویری از قهوه با روکش متن که می گوید "10 مکان شبکه عالی در سیاتل."

Pablo by Buffer روشی فوق العاده ساده و زیبا برای افزودن متن به تصویر است. به عنوان یک ابزار بازاریابی ایمیلی ، می توانید از آن برای ایجاد تصاویر سرفصل استفاده کنید که باعث می شود مخاطبان ایمیل های شما را دوست داشته باشند.

به سادگی یک تصویر را روی پلت فرم جستجو کنید (آنها 600K+ دارند) یا تصویر خود را بارگذاری کنید. متن عنوان را بنویسید و فیلتر ، فونت ، رنگ و اندازه را انتخاب کنید. سپس تصویر را صادر کرده و در خبرنامه بعدی خود از آن استفاده کنید. ایمیل های شما در طراحی طراحی جهش بزرگی خواهند داشت.

Pablo by Buffer رایگان است ، نیازی به ثبت نام نیست. این یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی است که می توانید از آن استفاده کنید.

SurveyMonkey

داشبورد SurveyMonkey ابتدای فرم درخواست بازخورد در مورد دستور العمل ها را نشان می دهد.

همه مخاطبان یکسان نیستند. و ممکن است کمتر از آنچه فکر می کنید درباره مشترکان خود بدانید. به همین دلیل ضروری است که لیست خود را به طور منظم بررسی کنید تا بتوانید ایده بگیرید و ایمیل های مرتبط تری ارسال کنید. بهترین کار برای تعامل این است که از تکرار خارج شوید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

SurveyMonkey یک ابزار نظرسنجی رایگان است که نظرسنجی هایی با استفاده آسان و خوب به نظر می رساند. یک نظرسنجی سریع (10 سوال یا کمتر) تهیه کنید و آن را ارسال کنید. با همگام سازی SurveyMonkey با ابزار بازاریابی ایمیلی خود ، آن را به سطح بعدی برسانید تا اطلاعات را به مشترکان خود اضافه کنید.

راه راه

dahsboard استریپ.

Stripe یک ابزار پردازش پرداخت آنلاین است که احتمالاً قبلاً با سیستم هایی که استفاده می کنید ادغام شده است. با استفاده از Stripe به عنوان راهی برای دریافت حقوق ، می توانید صفحات فرود را برای فروش محصولات یا خدمات خود تنظیم کنید. سپس آن صفحات را در ایمیل های خود تبلیغ کنید.

بیایید با آن روبرو شویم: دلیل ابزارهای بازاریابی ایمیلی این است که کسب و کار خود را توسعه دهید – بعلاوه ، بیشتر بفروشید. با یک صفحه واحد که محصول خاصی را می فروشد (که صفحه فرود نامیده می شود) و ایمیل هایی با پیام هایی که با آن مطابقت دارد ، در واقع می توانید بیشتر از یک محصول یا خدمات بیشتر فروش کنید. به علاوه ، هرچه تمرکز پیام های شما در ایمیل ها و صفحات فرود بیشتر باشد ، مشترکان شما تجربه بهتری خواهند داشت.

راه اندازی Stripe هیچ هزینه ای ندارد ، اما بابت هزینه هایی که از طریق پلت فرم آنها انجام می شود ، هزینه ای را پرداخت خواهید کرد ، که برای هر پلت فرم پرداخت مشابهی استاندارد است.

به صورت تقویم

داشبورد Calendly جلسه های 15 ، 30 و 60 دقیقه ای را نشان می دهد.

Calendly یک برنامه زمان بندی آنلاین است که رزرو قرارها را آسان می کند-بسیار راحت تر از یافتن زمان مورد توافق با ارسال ایمیل های رفت و برگشت. با تقویم (های) موجود شما ارتباط برقرار می کند و محل قرار ملاقات ایجاد می کند که مشتریان و مشتریان احتمالی می توانند در آن ثبت نام کنند.

بسترهای زمان بندی در واقع ابزارهای مفید بازاریابی ایمیلی هستند. اگر مشاغل شما مشاوره ارائه می دهند ، می توانید دکمه ای را برای ثبت نام در ایمیل خود قرار دهید. یا با ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان VIP ایمیل ارسال کنید. حتی می توانید از طریق چت تصویری بازخورد درخواست کنید. برای ثبت نام افراد از پیوند Calendly خود استفاده کنید.

Calendly برای یک صفحه رزرو رایگان با هزاران ویژگی رایگان است.

نشانی وب کمپین و Google Analytics

URL ایجاد کننده کمپین Google ، جایی که می توانید آدرس وب سایت و اطلاعات کمپین را برای ایجاد کد UTM خود اضافه کنید.

ابزار اصلی بازاریابی ایمیل شما (مانند AWeber) عموماً شامل اطلاعاتی در ایمیل های شما می شود. این گزارش نرخهای باز ، نرخ کلیک و درآمد را در طول زمان به علاوه اطلاعات مربوط به مشترکین شما گزارش می دهد. با این حال ، برای ردیابی حتی بیشتر در ایمیل های ارسال شده خاص ، از کدهای UTM استفاده کنید.

کدهای UTM آنقدرها هم پیچیده نیستند که به نظر می رسند – شما فقط اطلاعات اضافی را به انتهای URL خود اضافه کنید. بعداً می توانید از آن برای ردیابی عملکرد ایمیل های خود استفاده کنید. در اینجا ممکن است شخصی به نظر برسد:

https://yourbusiness.com؟utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=spring_sale

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعامل مشتریان با ایمیل های شما ، می توانید نتایج را در Google Analytics مشاهده کنید. حتی اگر هنوز با Google Analytics راحت نیستید ، همیشه خوب است که به هر حال ردیابی را به ایمیل های خود اضافه کنید – هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید ، ایمیل های شما بهتر خواهند بود.

همین حالا یک ابزار بازاریابی ایمیلی را امتحان کنید

همه این ابزارها رایگان هستند و استفاده از آنها لذت بخش است. این که آیا شما هر هفته یک خبرنامه برای کل مخاطبان خود ارسال می کنید یا یک پاسخگوی خودکار ایمیل تنظیم می کنید ، امروز یک ابزار جدید را امتحان کنید و مراحل بازاریابی ایمیل خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.

شما در یک زمان احساس خواهید کرد که متخصص هستید!

شروع رایگان با AWeber

شما می توانید از AWeber در کنار این و بسیاری دیگر از ابزارهای بازاریابی ایمیلی مشابه استفاده کنید – بسیاری از آنها حتی مستقیماً یکپارچه شده اند. همچنین می توانید صفحات فرود را برای جمع آوری مشترکین ، نمایش کسب و کار خود و حتی فروش محصولات ، خدمات ، اشتراک ها و برنامه های پرداخت تنظیم کنید. همین امروز با یک حساب رایگان شروع کنید.