11 خبرنامه ایمیل بهترین روش ها

بنابراین می خواهید خبرنامه ارسال کنید؟ در اینجا 11 شیوه نامه خبرنامه ایمیلی که باید دنبال کنید اگر می خواهید دنبال کننده ای وفادار داشته باشید باید رعایت کنید.

راه اندازی یک خبرنامه ایمیل می تواند یک استراتژی بازاریابی عالی برای تجارت در حال رشد شما باشد. یک خبرنامه ایمیل نه تنها یک فرصت منحصر به فرد برای ارتباط با مشتریان به شما می دهد ، بلکه یک خبرنامه خوش ساخت حتی می تواند فروش را افزایش داده و ترافیک وب سایت را افزایش دهد. در همین حال ، یک خبرنامه ایمیل همچنین می تواند به ایجاد شرکت شما به عنوان یک قدرت در صنعت شما کمک کند.

با این حال ، راه اندازی یک خبرنامه ایمیل آسان تر از انجام آن است – به خصوص اگر شما تجربه زیادی در مورد این نوع نوشتن و ایده پردازی ندارید. خوشبختانه ، با رعایت چند نکته و بهترین شیوه ، می توانید یک خبرنامه ایمیلی موفق راه اندازی کنید که به کسب و کار شما کمک می کند تا به سطوح جدیدی از موفقیت برسد.

در مورد نوع خبرنامه تصمیم بگیرید

با تعیین نوع خبرنامه بازاریابی ایمیلی که می خواهید راه اندازی کنید ، شروع کنید. بسیاری از “سبک” های مختلف روزنامه وجود دارد که باید در نظر بگیرید. یکی از فرمت های رایج ، ارائه اخبار با مقاله هایی است که شما و تیم بازاریابی خود خودتان تهیه می کنید. این سبک یک راه عالی برای ایجاد کسب و کار شما به عنوان یک صنعت صاحب نظر است ، هرچند که تهیه موضوعات مقاله و انجام آنها زمان بر و زمان بر است.

گزینه دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد ، خبرنامه ای است که حاوی مقالاتی از منابع دیگر است. این قالب بسیار ساده تر و زمان بر است (زیرا شما خودتان مقاله نمی نویسید) ، اما ممکن است تأثیر چندانی بر شهرت برند شما نداشته باشد.

انتظارات را از قبل تعیین کنید

زیبایی خبرنامه ایمیل این است که افرادی که برای آنها ارسال می کنید افرادی هستند که منحصراً برای آن ثبت نام کرده اند. این بدان معناست که افرادی که به آنها دسترسی خواهید داشت از قبل به آنچه شما باید بگویید علاقه مند هستند. با این وجود ، ایجاد و حفظ اعتماد بین نام تجاری و مخاطبان با ایجاد پیش بینی های واضح از روزنامه برای شما بسیار مهم است.

این بدان معناست که در صفحه ثبت نام خبرنامه خود ، باید با جزئیات توضیح دهید که خوانندگان شما باید از چه نوع محتوایی انتظار دیدن داشته باشند. اگر خبرنامه تا حدی تبلیغاتی خواهد بود ، حتماً به مخاطبان خود اطلاع دهید که گهگاه معاملات ویژه یا سایر زبان های تبلیغاتی را مشاهده خواهند کرد.

از الگوی سازگار و مارک دار استفاده کنید

مهم نیست که چند وقت یکبار خبرنامه شرکت خود را ارسال می کنید ، مهم این است که الگو و طرح سازگار باشد. این بدان معناست که شما باید مدتی را صرف ایجاد یک قالب ساده و مارک دار کنید اکنون که به راحتی می توانید با هر خبرنامه ای که ارسال می کنید از آن استفاده کنید.

هنگام ایجاد الگو ، سادگی مهم است. برای خوانایی آسان ، برای مثال ، سعی کنید از یک طرح رنگی استفاده کنید که بیش از دو یا سه رنگ را شامل نمی شود.

مطمئن نیستید که در مورد قالب خبرنامه ایمیل خود از کجا شروع کنید؟ ابزارهایی مانند AWeber Smart Designer و Canova مکان های خوبی برای شروع هستند. در اینجا می توانید انواع الگوهای چشم نواز را پیدا کنید که استفاده از آنها آسان است.

ارسال در یک روز/ساعت ثابت

وقتی به خبرنامه ایمیل شما می آید ، زمان بندی همه چیز مهم است. احتمالاً برای تعیین بهترین زمان و فرکانس برای ارسال خبرنامه بر اساس عادات مخاطبان ، کمی آزمایش و خطا طول خواهد کشید. به طور کلی ، اگر شما اولین خبرنامه خود را در صبح ارسال کنید ، بهترین نرخ کلیک را دریافت خواهید کرد.

هنگامی که بهترین روز و زمان برای ارسال خبرنامه خود را تعیین کردید ، با آن مطابقت داشته باشید. حتی ممکن است از برنامه زمانبندی برای ارسال خودکار خبرنامه در روز و زمان دقیق با هر نشریه جدید استفاده کنید.

خطوط موضوعی تند بنویسید

در حالی که محتوای خبرنامه شما بدون شک مهم است ، شما همچنین نمی خواهید از اهمیت عنوان موضوع ایمیل کوتاه چشم پوشی کنید. به هر حال ، موضوع موضوعی شما اولین چیزی است که مخاطبان شما می بینند – و این نقش عمده ای در تعیین اینکه آیا خواننده شما ایمیل را باز می کند یا آن را نادیده می گیرد ، ایفا می کند.

به طور کلی ، باید سعی کنید خطوط موضوعی خود را کوتاه نگه دارید (بر اساس مقاله Fool.com 41 کاراکتر یا کمتر). همچنین ، مراقب باشید از علامت تعجب یا CAPSLOCK در خط موضوع خود بیش از حد استفاده نکنید ، زیرا این می تواند به عنوان اسپم ظاهر شود.

از نام آشنا و دوستانه “from” استفاده کنید

باور کنید یا نه ، نام فرستنده ای که برای خبرنامه ایمیل خود استفاده می کنید ، می تواند در نرخ باز شدن آن نیز تفاوت ایجاد کند. به جای استفاده از نام عمومی “از” ، در نظر بگیرید که خبرنامه خود را مستقیماً از صاحب شرکت خود یا نام آشنا دیگری خطاب کنید.

گفتگوی دو طرفه را تشویق کنید

خبرنامه شما همیشه باید در حال پیشرفت باشد و یکی از بهترین راه ها برای بهبود خبرنامه ایمیل شما تشویق گفتگوی دو طرفه است. این بدان معناست که برای درخواست بازخورد در مورد محتوایی که ارسال می کنید وقت بگذارید. می توانید این کار را با گنجاندن نظرسنجی گاه به گاه یا حتی استفاده از نظرسنجی ها برای ردیابی پاسخ ها از طریق ردیابی کلیک انجام دهید.

بهینه سازی با تست های تقسیم شده

یکی دیگر از راه های عالی برای بهینه سازی خبرنامه ، استفاده از آزمون های تقسیم شده است که معمولاً به آنها تست های A/B نیز گفته می شود. به طور خاص ، یک آزمایش جداگانه ممکن است شامل ارسال دو نسخه مختلف از خبرنامه شما و ردیابی اینکه کدام یک بیشترین نرخ باز شدن را دریافت می کند ، باشد. حتی ممکن است یک خبرنامه یکسان اما با موضوعات مختلف ارسال کنید تا ببینید کدام یک موفق تر است.

هنگام آزمایش A/B ، همچنین می توانید خبرنامه خود را در ساعات مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف هفته ارسال کنید. با پیگیری اینکه کدام نسخه بیشتر موفق است ، می توانید احساس بهتری برای نوع برنامه ای که برای خبرنامه ایمیل خود تنظیم کنید ، داشته باشید.

گزینه های لغو اشتراک آسان را ارائه دهید

در پایان روز ، شما فقط افرادی را می خواهید که واقعاً به لیست خبرنامه شما علاقه مند هستند. با در نظر گرفتن این موضوع ، مهم است که گزینه های لغو اشتراک آسان را به مخاطبان خود ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که در هر خبرنامه یک دکمه یا پیوند “لغو اشتراک” روشن وجود دارد. این امر باعث تحویل ایمیل شما نیز می شود ، زیرا بسیاری از سیستم عامل های ایمیل در صورت عدم پیوند لغو اشتراک ، به طور خودکار برخی از مطالب خبرنامه را به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند.

مخاطبان خود را تقسیم بندی کنید

شناختن مخاطبان شما نیز می تواند در موفقیت خبرنامه ایمیل شما تفاوت ایجاد کند. علاوه بر این ، تقسیم بندی لیست می تواند به شما کمک کند تا مخاطبین خود را با محتوایی که بیشتر برای آنها مفید و مفید است ، هدف گیری کنید.

روشهای مختلفی برای تقسیم بندی مخاطبان وجود دارد. برای مثال ، تقسیم بندی بر اساس مکان را در نظر بگیرید. اگر مشتریانی در ایالت های مختلف دارید ، ارسال یک خبرنامه منحصر به فرد برای اعضای هر ایالت می تواند به شما کمک کند تا در عین ارسال محتوای مفیدتر و مفیدتر ، هر مخاطبی را هدف قرار دهید. همچنین ممکن است تقسیم بندی را بر اساس علایق یا حتی مراحل خاصی در فرایند خرید در نظر بگیرید.

از طراحی پاسخگو برای موبایل استفاده کنید

این روزها بیشتر ایمیل ها در تلفن های هوشمند خوانده می شوند. با در نظر گرفتن این نکته ، مهم است که نه تنها یک خبرنامه طراحی کنید که در رایانه/لپ تاپ قابل خواندن باشد ، بلکه در هر کدام دستگاه تلفن همراه نیز اگر نمی توانید خبرنامه خود را به راحتی در دستگاه تلفن همراه مشاهده کنید ، با از دست دادن بیش از نیمی از خوانندگان خود روبرو هستید. برای آزمایش خبرنامه ایمیل خود در طیف وسیعی از دستگاه ها وقت بگذارید – و این راهنمای مفید را برای بهینه سازی ایمیل ها برای تلفن همراه بررسی کنید.

نکته پایانی در خبرنامه های ایمیل

ایجاد یک خبرنامه ایمیلی موفق چیزی است که به زمان ، تحقیق و پالایش زیادی نیاز دارد. با شناختن مخاطبان خود ، انتخاب نوع مناسب قالب خبرنامه و اطمینان از بهینه سازی نشریه خود در همه دستگاه ها – شروع خوبی خواهید داشت. با در نظر گرفتن همه این بهترین شیوه ها ، می توانید از مزایای یک خبرنامه ایمیلی موفق ، از جمله جذب مخاطبان بیشتر و افزایش ترافیک وب سایت استفاده کنید.