5 نکته اجتماعی برای افزایش نتایج بازاریابی ایمیلی

آیا قبل از خرید ، نظرات را جستجو می کنید؟ اگر چنین است ، شما مانند بیش از 90 درصد افرادی هستید که به دنبال اثبات اجتماعی هستید. امروز از آن در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید!

آیا به دنبال افزایش نتایج بازاریابی ایمیلی خود هستید؟ افزودن مدرک اجتماعی به ایمیل های شما ثابت می کند که خوانندگان بیشتر کلیک می کنند ، تماس می گیرند ، ثبت نام می کنند و خرید می کنند.

بیایید فرض کنیم شما یا برنامه راه اندازی صفحه ثبت نام ، پاسخ خودکار ، مجموعه استقبال و/یا استراتژی ایمیل تبلیغاتی دارید. برای ثبت نام بیشتر ، کلیک و فروش می توانید در هر یک از این موارد مدرک اجتماعی را وارد کنید.

نمونه هایی از اثبات اجتماعی که AWeber استفاده می کند.

به عنوان مثال ، AWeber از این توصیفات از مشتریان موفق استفاده می کند تا ارزش پلتفرم ما و روش های خاصی را که مشتریان با آن موفق شده اند نشان دهد. این توصیفات اثبات آنلاین ارائه می دهد که افراد واقعی با مشاغل واقعی از ابزارهای ما استفاده می کنند و آنها را دوست دارند.

اثبات اجتماعی یک ترفند بازاریابی متخصص است که تلاش بسیار کمی می طلبد. در ادامه بخوانید تا بدانید که این چیست و چگونه می توانید از آن در بازاریابی ایمیلی خود با موفقیت استفاده کنید.

اثبات اجتماعی چیست؟

اثبات اجتماعی یک پدیده روانی است. این در واقع مربوط به ترس از دست دادن یا FOMO است.

نحوه کار این چنین است: وقتی شخصی در مورد تصمیم گیری – چه خرید ، ثبت نام در لیست ایمیل یا هر چیز دیگر – فکر می کند ، مرتباً به دنبال مشاوره دیگران است.

به همین دلیل است که وقتی به دنبال دندانپزشک یا آرایشگر جدید هستید ، احتمالاً از دوستان و خانواده خود می پرسید که به چه کسانی مراجعه می کنند.

اما وقتی صحبت از تصمیماتی می شود که کمتر جهانی هستند ، مانند خرید یک دوره آنلاین ، ثبت نام در خبرنامه یا آزمایش نرم افزار ، ممکن است شخصاً شخصی را نشناسید که تجربه مناسب را داشته باشد.

در عوض ، بسیاری از افراد به متخصصان معتمدی که توصیه می کنند و محصولات و خدمات را توصیه می کنند ، نگاه می کنند. اینها می توانند از مربیان تجاری حرفه ای گرفته تا ستاره های YouTube که محصولات جدید را امتحان می کنند ، باشد.

با این حال ، اگر از یک متخصص یا مخاطب شخصی برخوردار نیستید که می توانید در مورد محصول یا خدمات به شما بازخورد بدهد ، برای مشاوره به اینترنت مراجعه کنید – از نظرات ، توصیفات و غیره. این بازخورد اثبات اجتماعی نامیده می شود و بسیار محبوب.

به عنوان مثال ، در اینجا مروری بر AWeber در Trustpilot است:

یک بررسی Trustpilot که می گوید "ما از طرفداران بزرگ AWeber هستیم."

بیش از 90 درصد مردم قبل از تصمیم گیری برای خرید حداقل به دنبال یک بررسی هستند.

می توانید از نظرات مربوط به کسب و کار خود از TrustPilot ، Yelp ، Google Reviews ، Amazon یا حتی Facebook استفاده کنید. اگر کسب و کار شما مدتی است شروع شده است – حداقل چند ماه – به احتمال زیاد شما در حال حاضر نظرات درخشانی دارید که می توانید از آنها استفاده کنید. اما اگر تازه کار هستید ، ممکن است بخواهید مدرک اجتماعی دیگری را انتخاب کنید.

راه های زیادی برای ارائه اثبات اجتماعی به مشتریان احتمالی شما وجود دارد. هر یک از این موارد را در نظر بگیرید:

  • بازخورد در رسانه های اجتماعی ارسال شده است
  • شهادت ها و مطالعات موردی
  • نشان های جایزه یا اعتماد
  • اطلاعات مشتری
  • بررسی های عمومی یا تجاری خاص

اکنون که فهمیده ایم اثبات اجتماعی چیست ، چگونه می توانیم از آن در بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنیم؟

6 راه برای افزایش نتایج بازاریابی ایمیلی خود با اثبات اجتماعی

1. با FOMO ثبت نام بیشتری کنید

56 درصد از افراد از FOMO رنج می برند یا می ترسند از دست بروند. آنها ممکن است از از دست دادن یک معامله خوب ، یک محصول جالب یا محتوای فوق العاده – مانند ایمیل های شما – بترسند!

در اینجا نحوه کار این FOMO برای شما آورده شده است: یک نظر آنلاین از شخصی که کسب و کار شما را دوست دارد پیدا کنید. خواه در یک سایت مرور یا در رسانه های اجتماعی باشد ، می توانید کد جاسازی را کپی کرده و آن را بالای فرم ثبت نام خود اضافه کنید. این در یک وبلاگ ، صفحه فرود یا وب سایت کار می کند – واقعاً در هر کجا!

با یک توصیف که به طور خاص در مورد مزایای دریافت ایمیل های شما صحبت می کند ، آن را به سطح بعدی برسانید. می توانید از یکی از بزرگترین طرفداران خود بخواهید چیزی مرتبط با آن بگوید. یا از مشترکان فعلی خود بازخورد بخواهید و نظرات مثبت را در کنار فرم ثبت نام خود قرار دهید.

همیشه یک تصویر ، نام و عنوان را با نظر یا توصیف خود وارد کنید. این به دیگران اطمینان بیشتری می بخشد و به آنچه آن شخص می گوید اعتماد می کند.

2. بلافاصله از مشترکین خود اعتماد کسب کنید

بلافاصله پس از ثبت نام شخصی در لیست شما ، یک ایمیل خوش آمدید برای او ارسال کنید – با یک بررسی یا توصیف دیگر.

کار شما به پایان نرسیده و توجه و اعتماد مشترکان خود را هنگام مشترک شدن جلب کرده اید. شما باید به ارائه اطلاعاتی که آنها ارزشمند و جالب می دانند ادامه دهید.

اولین ایمیلی که بعد از عضویت ارسال می کنید بهترین شانس شما برای متقاعد کردن آنها برای بازکردن همه ایمیل های شما ، ذخیره آنها ، حذف آنها از برگه تبلیغات و درگیر شدن با محتوای شما است.

افزودن مدرک اجتماعی به این اولین ایمیل کمک می کند. داشتن پشتیبان از شخص ثالث از ادعاهای شما در مورد کیفیت ، خوانندگان شما را از نظر روانی متقاعد می کند.

بنابراین یک نظرسنجی یا توصیف (که با فرم بعدی ثبت نام شما متفاوت است) بگیرید و آن را در ایمیل خوشامدگویی خود وارد کنید – یا به عنوان یک بخش جداگانه در وسط یا انتهای ایمیل یا حتی در متن قرار دهید.

3. فروش بیشتری انجام دهید

83 درصد مردم به نقد نسبت به تبلیغات اعتماد دارند. اگر از اثبات اجتماعی در زمینه فروش خود استفاده کنید ، موفقیت های بسیار بیشتری در ایمیل های تبلیغاتی و فروش خواهید داشت.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما دوره ای را در زمینه ثبات مالی و خوشبختی می فروشید. ارسال ایمیل برای مشترکین خود که دوره شما را ارتقا می دهند ، بیهوده نیست.

توضیح دهید که این دوره درباره چیست ، چه مدت طول می کشد ، برای چه کسانی است ، اما همچنین یک نظر شخصی را که قبلاً این دوره را گذرانده است ، قرار دهید. سعی کنید نظری را پیدا کنید که به طور خاص در مورد نحوه بهره مندی آنها از پیشنهاد شما صحبت کند.

با نوشتن یک مطالعه موردی در مورد شخصی که از گذراندن دوره شما موفق بوده است ، آن را به سطح بعدی برسانید. داستان آنها را بگویید ، با مشکلاتی که آنها قبل از آنچه شما ارائه می دهید داشتند و سپس چگونه آنها را از مسیر مالی شگفت انگیز شما حل کرد ، شروع کنید. شاید این شخص با وام های دانشجویی دست و پنجه نرم می کرد اما با مشاوره ای که دادید توانست همه چیز را تحت کنترل درآورد.

در اینجا نمونه ای از ایمیل حاوی توصیفات مشتری است. آن را بخوانید – آیا تمایل بیشتری برای استفاده از این محصول بعد از آن دارید؟

نظرات مشتریان در این مثال ایمیل.
منبع: ReallyGoodEmails

این نه تنها راهی عالی برای فروش بیشتر است ، بلکه ایده محتوا خوبی برای هر کسی است که در فکر این است که چه بنویسد. یک ایمیل می تواند کاملاً توصیفی باشد – اجازه دهید مشتریان شما به جای شما صحبت کنند.

4. از نشان های اعتماد برای دریافت مراجع استفاده کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش ثبت نام از طریق مراجعه است. آن توصیه های دوستانی را که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم به خاطر دارید؟ آنها می توانند برای لیست ایمیل شما نیز کار کنند.

بخشی را در یک یا همه ایمیل های خود قرار دهید که از مشترکین خود می خواهد ایمیل را به دوستان و همکاران خود که ممکن است به محتوای شما علاقه مند باشند ارسال کنند.

این مکان فوق العاده ای برای استفاده از نشان های اعتماد است. آیا برنده جوایزی شده اید که ثابت می کند شما در موضوع خود معتبر هستید؟ حتی جوایز کوچک غالباً دارای “نشان” هستند که می توانید شامل آن شوید.

مردم توصیه ها را جدی می گیرند. اگر شما متخصص موضوعی هستید یا برای محصولات ، خدمات یا محتوای خود برنده جایزه شده اید ، مشترکان فعلی شما تمایل بیشتری برای به اشتراک گذاشتن ایمیل شما خواهند داشت.

5. چرخ دستی های رها شده را با طنز به فروش تبدیل کنید

خبر عالی! شخصی به اندازه کافی هیجان زده بود تا پیشنهاد شما را به سبد خرید دیجیتال خود اضافه کند. اما ، آنها قبل از نهایی شدن فروش رفتند.

ارسال ایمیل سبد خرید رها شده راهی عالی برای یادآوری مشتریان احتمالی در مورد خرید آنها است – مخصوصاً اگر آنها به دلیل مشکلاتی مانند عدم پیدا کردن کارت اعتباری خرید نکرده باشند.

این ایمیل ها باید بسیار کوتاه و دقیق باشند. اما آنها می توانند از اثبات و طنز اجتماعی بسیار سود ببرند ، که هر دو را می توان از یک پست در رسانه های اجتماعی گرفت.

یک پست در رسانه های اجتماعی پیدا کنید که محصول یا خدمات شما را به طنزی خنده دار فریاد می زند. سپس ، آن را در ایمیل سبد خرید خود رها کنید – توجه خریدار احتمالی شما را به خود جلب می کند و به احتمال زیاد در کل فروش بیشتری را در پی خواهد داشت.

این که آیا شما به سادگی یک توصیف به ایمیل های فروش خود اضافه می کنید یا یک مطالعه موردی کامل می نویسید ، سعی کنید از بازاریابی اجتماعی امروز در بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید. در کامنت ها به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کند!

برای جمع بندی پست وبلاگ ما ثبت نام کنید

نظری از دیو گیمج که می گوید "مثل همیشه مطالب عالی!"

آیا برای پست های وبلاگ ما ، که دیو گیمج آن را “محتوای عالی ، مثل همیشه” می نامید ، یادآوری می خواهید؟ آیا به دنبال مشاوره بیشتر در زمینه بازاریابی ایمیلی هستید؟ برای FWD ما ثبت نام کنید: هر دو هفته یک خبرنامه برای جمع بندی پست وبلاگ فکر کنید.

با AWeber به صورت رایگان شروع کنید

هنگام ثبت نام در AWeber ، فرم های ثبت نام ، صفحات فرود ، پاسخ دهندگان خودکار ، قالب های خبرنامه و همه چیزهایی را که برای بازاریابی ایمیلی شگفت انگیز نیاز دارید دریافت کنید. برنامه رایگان ما شما را راه اندازی می کند و برنامه Pro ما به سرعت بخشیدن به رشد مشترکان و شرکت شما کمک می کند.