7 بهترین روش برای کمپین ایمیلی روز یادبود شما

روز یادبود یک تعطیلات فدرال در ایالات متحده است که هر سال در یک روز برگزار می شود – آخرین دوشنبه ماه می. همچنین یکی از محبوب ترین ها در ایالات متحده، همراه با روز شکرگزاری و کهنه سربازان است: طبق آمار Statista، روز یادبود دارای رتبه محبوبیت 80٪ است.

اما سوال اینجاست: چرا روز یادبود برای بازاریابان مهم است؟

خوب، نکته اینجاست: روز یادبود همچنین نقطه شروع غیررسمی برای تابستان در نظر گرفته می شود و با گذشت زمان، این روز برای برخی از بزرگترین فروش های سال شناخته شد. علاوه بر این، مصرف کنندگان تمایل دارند در طول تعطیلات، به ویژه آنلاین، خرید بیشتری انجام دهند.

اگر به دنبال راه هایی برای تقویت کمپین های بازاریابی ایمیلی روز یادبود خود هستید، این پست برای شما مناسب است. ما بهترین شیوه‌ها، ایده‌ها و نمونه‌هایی را از شرکت‌های برتر به اشتراک می‌گذاریم که می‌توانید از آنها به عنوان طرحی برای ایجاد کمپین ایمیل بعدی خود در روز یادبود استفاده کنید.

7 بهترین روش برای ایمیل روز یادبود

پس از تسلط بر اصول نوشتن ایمیل های فروش غیرقابل مقاومت برای افزایش سود خود، زمان آن رسیده است که بهترین روش ها را دنبال کنید که به شما کمک می کند تا یک کمپین ایمیلی با عملکرد خوب در روز یادبود ایجاد کنید و نتایج را به حداکثر برسانید. بیایید به آن برسیم.

1- از داستان سرایی برای اضافه کردن زمینه استفاده کنید

ایجاد یک داستان در مورد کمپین روز یادبود به مشتریان زمینه می دهد. ترسیم تصویری که به مشتریان امکان می دهد بفهمند محصول شما چگونه با موضوع کمپین مرتبط است، ارتباط آنها با کل داستان را آسان می کند. نتیجه نهایی: کلیک های بیشتر.

برای مثال، برند سبک زندگی هاکبری از یک کمپین ایمیل روز یادبود برای تبلیغ وسایل تابستانی خود استفاده کرد (از آنجایی که این تعطیلات مقدمه فصل تابستان است.) هاکبری با تصویری تابستانی و فراخوانی واضح، داستانی را تعریف کرد که باعث شد کلیک برای یافتن پیدا شود. غیر قابل مقاومت تر

نمونه ایمیل روز یادبود از هاکبری

2 – خطوط موضوع را تست کنید

موضوع اولین چیزی است که مشتریان هنگام دریافت ایمیل شما می بینند، بنابراین جای تعجب نیست که یکی از ارکان کلیدی یک کمپین ایمیل موفق است. بازی با نسخه های مختلف، تست A/B و بهینه سازی عاقلانه است.

چرا؟ این واقعیت که 47 درصد از گیرندگان ایمیل اذعان می‌کنند که ایمیل‌ها را تنها بر اساس موضوع باز می‌کنند، باعث می‌شود که برای درک بهترین شیوه‌های اصلی موضوع موضوع، زمان صرف کنند.

یکی از برندهای پیشرو مبلمان، اتان آلن، در طول کمپین روز یادبود خود چندین ایمیل ارسال می کند و هر بار از یک موضوع متفاوت استفاده می کند. همه آنها کوتاه، جلب توجه، و به نقطه هستند.

مثال خط موضوع از اتان آلن

3- احساس فوریت ایجاد کنید

به مشتریان اطلاع دهید که کمپین شما فقط برای مدت محدودی دوام می‌آورد، آنها را ترغیب می‌کند تا قبل از تمام شدن زمان، سریع‌تر عمل کنند. برندهایی مانند MeUndies حتی از تایمرهای شمارش معکوس و کپی استفاده می کنند که احساس فوریت را ایجاد می کند.

ایجاد یک کمپین با زمان محدود به مشتریان آخرین تکان‌هایی را می‌دهد که برای تصمیم‌گیری و کلیک کردن روی دکمه فراخوان نیاز دارند.

مثال ایمیل از MeUndies ایجاد احساس فوریت

4- بر فراخوان اصلی تمرکز کنید

افزودن بسیاری از پیام‌ها و فراخوان برای اقدام (CTA) ممکن است مشتریان شما را گیج کند. هدف شما باید واضح و سرراست باشد – اینکه مشتریان را وادار به کلیک بر روی دکمه CTA کنید. مقاله برند مبلمان کانادایی DTC تصویری ساده برای یکی از کمپین های ایمیل روز یادبود خود ایجاد کرد. این برند با استفاده از یک کپی کوتاه، مشتریان را تشویق می کند تا با یک CTA ساده و واضح خرید کنند.

مثال ایمیل روز یادبود از مقاله با استفاده از یک فراخوان برای اقدام واضح

5- یک کد تخفیف اختصاصی ایجاد کنید

اگر یکی از استراتژی‌های شما برای فروش روز یادبود تخفیف ارائه می‌کند، مطمئن شوید که یک کد اختصاصی ایجاد کنید که مشتریان می‌توانند از آن استفاده کنند. علاوه بر این واقعیت که فروش را به تعطیلات متصل می کند، همچنین به شما کمک می کند نتایج را پیگیری کنید و ببینید چه تعداد از مشتریان از کد استفاده کرده اند. بر اساس این اطلاعات، می توانید کمپین های ایمیل روز یادبود خود را در آینده بهینه کنید.

برند لباس زنانه Easy Standard از طرح ایمیل ساده Memorial Day با فراخوانی واضح استفاده کرد که در صورت استفاده از کد اختصاصی به مشتریان 10 درصد تخفیف می دهد. ردیابی ساده، سرراست و آسان.

Easy Standard با استفاده از طراحی ساده ایمیل روز یادبود

6 – مشتریان را با مسابقه درگیر کنید

دادن تخفیف به مشتریان در سراسر سایت برای فروش روز یادبود می تواند منجر به فلج انتخاب شود. داشتن انتخاب های زیاد می تواند به سرعت طاقت فرسا شود و بر نتایج کمپین شما تأثیر منفی بگذارد. برای جلوگیری از این اتفاق، همیشه باید به دنبال راه‌هایی باشید که به مشتریان کمک کنید در وب‌سایت شما حرکت کنند و فرآیند تصمیم‌گیری آن‌ها را تسهیل کنند.

یکی از شرکت هایی که در طول کمپین یادبود خود موفق به انجام این کار شد، برند محصولات چرمی بوتیک Latico Leathers است. به غیر از ارائه تخفیف در سراسر سایت، این برند یک مسابقه را به ایمیل روز یادبود خود اضافه کرد تا مشتریان را درگیر کند و به آنها کمک کند کیف مناسب را پیدا کنند. هنگامی که مشتریان یک توصیه شخصی دریافت می کنند، یک قدم به کلیک کردن روی دکمه “افزودن به سبد خرید” نزدیک تر می شوند.

نمونه ایمیل از Latico

7 – چند یادآوری ارسال کنید

فروش روز یادبود یک کمپین یکباره نیست. برندها کمپین های ایمیلی خود را از اواسط ماه مه آغاز می کنند. داشتن یک پنجره دو هفته ای به شما این فرصت را می دهد که با موضوعات مختلف روز یادبود، الگوهای ایمیل، طرح ها و حتی امضاهای ایمیل بازی کنید. شما همیشه می توانید تست کنید، بهینه سازی کنید و ببینید چه چیزی برای پایگاه ایمیل مارکتینگ شما بهترین کار را دارد.

برند مبلمان DTC Burrow از موضوعات مختلفی استفاده می‌کند و محصولات مختلفی را از مجموعه خود برجسته می‌کند تا از کمپین‌های ایمیل روز یادبود بیشترین استفاده را ببرد.

برند مبلمان DTC Burrow از موضوعات مختلفی در کمپین های ایمیل روز یادبود خود استفاده می کند

منبع: آسیاب

ایمیل های روز یادبود خود را امروز آماده کنید

در اینجا شما آن را دارید—هفت بهترین شیوه ایمیل روز یادبود و نمونه هایی برای جرقه زدن خلاقیت شما برای کمپین بعدی. وقتی شک دارید، همیشه کپی واضح، تصاویری چشمگیر، GIF های جلب توجه و یک فراخوان برای اقدام را انتخاب کنید.

آیا آماده‌اید از کمپین ایمیل روز یادبود خود نهایت استفاده را ببرید؟ امروز به صورت رایگان با AWeber شروع کنید