9 بهترین روش برای نوشتن ایمیل

آیا می خواهید مورد توجه قرار بگیرید (و نادیده گرفته نشود)؟ سپس باید این 9 روش برای نوشتن ایمیل را دنبال کنید.

ایمیل یکی از بهترین ابزارهایی است که برای متقاعد کردن و تبدیل مخاطبین خود دارید.

اما ، اگر از بهترین شیوه ها برای نوشتن ایمیل پیروی نمی کنید ، می توانید به سرعت متوجه شوید که محتوای شما هرزنامه تلقی می شود و تا حد زیادی نادیده گرفته می شود.

به صندوق ورودی خود فکر کنید.

به دلیل یک موضوع موضوعی خلاقانه ، چند ایمیل در نظر می گیرید؟
چند ایمیل مارک ناخواسته باز می کنید؟
چه چیزی شما را مجبور می کند تا آنها را باز کنید؟

به احتمال زیاد ، همه چیز به ارزشی برمی گردد که فکر می کنید از آنها خواهید گرفت.

میانگین کلیک برای باز کردن ایمیل ها در ایالات متحده 15.71 است.

با رعایت این نکات می توانید افراد را برای نوشتن ایمیل های قوی تر با رعایت این نکات علاقه مند کنید.

بهترین شیوه های کپی نویسی ایمیل

اگر در مورد نحوه نوشتن ایمیل فکر می کنید ، فقط بدانید: وجود دارد است وقتی به بهبود نرخ بازاریابی ایمیلی شما می رسیم ، راهی برای جنون است!

ممکن است مانند چاقو زدن در تاریکی به نظر برسد ، اما روشهای آزمایش شده و واقعی برای بهبود شماره تعامل ایمیل شما وجود دارد.

کمپین های ایمیل عالی از سوی بازاریابان با تجربه ، سازمان یافته و آگاه ارائه می شود. این مستلزم درک نحوه عملکرد روندهای زیر است که همه با هم کار می کنند.

این قوانین ناگفته ایمیل برای نحوه نوشتن ایمیل بازاریابی تأثیر عمده ای بر درک مخاطب خواهد داشت.

با قالب یا فرمول کپی نویسی شروع کنید

ایمیل ها باید سازگار باشند. ممکن است الگوهای متفاوتی برای انواع مختلف ایمیل ها داشته باشید ، اما همه چیز باید برای یک احساس منسجم از نام تجاری جریان داشته باشد.

الگوها همچنین به شما کمک می کنند تا عناصر بصری کلیدی مانند بنرها ، دکمه های CTA و تصاویر را وارد کنید.

به علاوه ، الگوهای ایمیل – مانند شکل زیر – می تواند به شما این ایده را بدهد که هنگام احساس گیر افتادن چه چیزی بنویسید.

قالب نوشتن ایمیل
این قالب + 44 مورد دیگر را می خواهید؟ اگر به دنبال الگویی برای شروع نوشتن خود هستید ، راهنمای آنچه باید بنویسید AWeber را بارگیری کنید.

فرمول های کپی نویسی نیز مکان مناسبی برای گردش در مواقع نیاز به کمک است. بسیاری از بهترین کپی رایترهای جهان برای راهنمایی نوشتار خود به فرمول ها روی می آورند.

به طور طبیعی بنویسید و از صدای برند خود پیروی کنید

یکی دیگر از بهترین روش ها در کپی ایمیل نوشتن به همان شیوه ای است که شما صحبت می کنید. مردم می خواهند صدای برند شما را بشنوند ، نه اینکه احساس کنند کتاب یا مقاله ای می خوانند.

این یک فرصت عالی برای توسعه صدای مارک تجاری شماست و واقعاً رویکرد خود را تقویت کنید. آیا مد روز خواهید بود؟ جدی؟ خلاق؟ رواقی؟

نحوه صداگذاری شما به مخاطب کمک می کند تا با برند شما پیوندی فراتر از قیمت یا محصول عالی داشته باشد. به ایجاد ارتباط و اعتماد کمک می کند.

مخاطبین را برای هدف قرار دادن یک مخاطب خاص تقسیم بندی کنید

یک اشتباه بزرگ این است که سعی کنید همزمان برای کل مخاطبان خود بنویسید.

یک ضرب المثل رایج وجود دارد: “شما نمی توانید برای همه مردم همه چیز باشید. “

بنابراین ، تلاش برای بودن را متوقف کنید!

از اطلاعات لیست مخاطبین خود برای کمک به تقسیم بندی لیست های خود استفاده کنید. برخی از ویژگیهای اصلی تعیین کننده ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • محل
  • خریدهای گذشته
  • فعالیت اخیر
  • جمعیت شناسی
  • جنسیت
  • سن
  • گاری متروکه
  • وفاداری
  • نکته ای در سفر خریدار

برای هر ایمیل ، روی نوشتن برای یک نفر تمرکز کنید. سپس، فقط آن را به بخش هایی از مخاطبان ارسال کنید که آن را مرتبط بدانند.

این یک ترفند بزرگ است – فقط ارسال آن به سرنخ هایی که برای آن نوشته شده است.

ممکن است خودتان را مجبور کنید “در هر مورد” با همه در میان بگذارید. اما ارسال ایمیل های نامربوط کمی شبیه بازی پسری است که گرگ گریه کرد.

اگر مدام به صندوق ورودی بپردید و توجه خود را جلب کنید ، در حالی که پیشنهاد واقعاً کاربردی نیست ، مردم به شما نامه می نویسند و ایمیل های شما را نادیده می گیرند. انجام دادن برای آنها بنویسید

از خطوط موضوعی کوتاه و تند استفاده کنید

شما نمی خواهید کلمبی کلیک کنید که مأیوس کننده و ناخوشایند به نظر می رسد. اما ، در زمینه موضوع خود به افکار خود ادامه ندهید.

مشت و انرژی ایجاد کنید تا کاربران متوجه شوند که وقت خود را تلف نمی کنید.

زمان زیادی را صرف ایجاد یک موضوع موضوعی قدرتمند کنید و مطمئن شوید که سرصفحه های شما در یک راستا قرار گرفته اند و از زبان مشابه استفاده کنید تا نشان دهد که شما سعی در انجام طعمه و تغییر برای مخاطبان خود ندارید.

اگر آنها برای باز کردن آن کلیک می کنند ، باید به قولی که خوانندگان شما را در وهله اول باز کرده است عمل کنید.

بر مشتری خود تمرکز کنید

نام تجاری شما نمی تواند تمرکز کمپین ها باشد یا شما علاقه مشترکان خود را کاملاً از دست خواهید داد.

از زبان “شما” پرهیز کنید. در عوض ، از “من” و “ما” برای نشان دادن رفاقتی که با مشتریان خود دارید استفاده کنید. ایمیل ها در واقع مکانی برای ارائه مطالب آموزشی گام به گام نیستند.

افزودن عناصر شخصی سازی شده

هیچ چیز ساده تر از ایمیل فروش عمومی قابل چشم پوشی نیست.

یکی از راه های عبور از سر و صدا و برجسته شدن ، شخصی سازی ایمیل های خود است.

بخشی از این امر به بخش بندی موفقیت آمیز لیست های ایمیل شما می انجامد تا کاربران بیشتر به محتوای دریافتی خود اهمیت دهند. و اعداد ثابت می کنند که تقسیم بندی کار می کند:

از کلمات ناخواسته خودداری کنید

کلمات خاصی وجود دارد که باعث می شود ایمیل های شما ناامید کننده ، دستکاری کننده یا برند محور به نظر برسند. این کلمات ناخواسته به احتمال زیاد باعث می شوند نادیده گرفته شوید.

نمونه هایی از کلمات ناخواسته که باید از آنها اجتناب کنید:

  • درخواست آنلاین
  • اینجا کلیک کنید
  • به شدت کاهش یافته است
  • معامله انحصاری
  • زمان محدود
  • کتاب پرفروش
  • چانه زدن
  • پیشنهاد عالی
  • معامله
  • ارزان
  • بدون تعهد
  • برنده

در عوض ، این 8 کلمه قدرتمند را در ایمیل بعدی خود امتحان کنید.

شامل یک فراخوان واضح برای اقدام (CTA)

بدون جهت مشخص ، احتمال اینکه کاربران نتیجه خاصی را تکمیل کنند کمتر است.

اگر یک ایمیل را بخوانند و سپس برای بررسی ایمیل بعدی عقب نشینی کنند ، چه فایده ای دارد؟

به اقدامی که می خواهید خوانندگان شما انجام دهند فکر کنید.

فروش همیشه فشار مناسب نیست شما باید ایده ای در مورد مسیرهای خرید در خریداران خود داشته باشید و چه اقدامی به آنها کمک می کند بهترین گام بعدی را بردارند.

در حالی که آنها را در اسارت دارید ، ارزش را نشان دهید و سپس دعوت به عمل کنید.

اگر مخاطبان شما محتوا را مرتبط بدانند و نسخه شما را باور کنند ، به احتمال زیاد اقدام مورد نظر را کامل خواهند کرد.

  • فقط یک CTA را برای وضوح انتخاب کنید
  • از زبان اسپم برای CTA اجتناب کنید
  • یک دکمه را طوری طراحی کنید که اولویت بصری داشته باشد
  • ارزشی را انتخاب کنید که برای مخاطبان شما اهمیت دارد
  • دکمه CTA را در بالای بالا و پایین قرار دهید
  • تأثیر CTA خود را پیگیری و اندازه گیری کنید

موبایل را دوستانه نگه دارید

موبایل بهترین روش برای بررسی ایمیل است.

85 درصد از گیرندگان ایمیل از تلفن های هوشمند برای دسترسی به ایمیل استفاده می کنند.

اگر ایمیل شما برای موبایل طراحی نشده است ، بخش اعظمی از مخاطبان خود را از بین می برید.

این به معنی کوتاه نگه داشتن بخش های متن ، استفاده از الگوهای طراحی پاسخگو و نوشتن برای مخاطبی است که در حال حرکت هستند.

به مخاطبان خود نشان دهید که به وقت آنها احترام می گذارید.

  • پاراگرافها فقط باید 1 تا 3 جمله برای صفحه نمایش دستگاههای کوچکتر داشته باشند.
  • تصاویر و ویدئوها بیشتر از ایمیل های سنگین متنی جلب توجه می کنند.
  • همه CTA ها و پیوندها باید منجر به طراحی صفحات فرود شوند.

نکته پاداش: دستور زبان را بدانید. سپس قوانین را زیر پا بگذارید.

شما نمی خواهید یک ایمیل پر از حوادث گرامری باشد ، مانند اشتباه گرفتن “خود” با “شما” یا نوشتن جملات روان. با این حال ، هنگامی که قوانین را درک کردید ، راه هایی پیدا خواهید کرد که می توانید آنها را برای تأثیر شگفت انگیز بشکنید.

تو رئیس هستی.

جملات کوتاه و زبان غیررسمی (مانند شروع یک جمله با “اما”) نمونه هایی از نحوه نقض قوانین توسط افراد است.

اگرچه ممکن است برعکس بهترین روش برای نوشتن ایمیل به نظر برسد ، اما شکستن قوانین گاهی بهترین راه برای نوشتن کپی شگفت انگیز و فریبنده است.

کارها به سرعت پیش می رود. یادگیری تغییرات و انتظارات صنعت را متوقف نکنید.

درست زمانی که فکر می کنید بهترین شیوه های ایمیل را در اختیار دارید ، به دلیل ابزارهای بازاریابی جدید یا انتظارات مخاطبان ، هدف شما باید کمی تغییر کند.

در خبرنامه وبلاگ AWeber ثبت نام کنید و ما قول می دهیم به روز رسانی های منظم روند صنعت و نکات عملی برای بهبود کمپین های خود را در اختیار شما قرار دهیم!