نویسنده: کلی فورست 30 جولای 2021
عنوان موضوع شما می تواند باعث باز شدن یا شکستن ایمیل شما شود. در اینجا نحوه نوشتن یک مورد خوب وجود دارد.
“بازاریابی ایمیلی هنوز بهترین راه شماره 1 برای تعامل با مخاطبان و تبدیل مشتریان به مشتریان است – اما اگر کسی ایمیل های شما را باز نمی کند ، با مشکل روبرو می شوید.”
الکس کاتونی ، بنیانگذار The Copy Posse
آن را از متخصص بگیرید. عنوان موضوعی شما می تواند به تنهایی کل کمپین ایمیل شما را ایجاد یا خراب کند.
به همین دلیل ما این لیست از بهترین شیوه ها را برای کمک به شما در ایجاد خطوط موضوعی جلب توجه برای کمپین های بازاریابی ایمیلی خود قرار داده ایم.
بهترین شیوه های خط موضوع ایمیل
- خطوط موضوعی ایمیل خود را شخصی کنید
- از تقسیم بندی استفاده کنید
- با FOMO فوریت ایجاد کنید
- از عوامل ناخواسته خودداری کنید
- مستقیم باشید
- سوالات خود را بپرسید
- خطوط موضوعی یک کلمه ای
- خطوط موضوعی فوق العاده طولانی
- نقاط دردناک مخاطبان خود را درک کنید
- شخصی شوید
- برانگیختن احساسات
بهترین شیوه های موضوع ایمیل 11
خطوط موضوعی ایمیل خود را شخصی کنید
آیا هریک از این خطوط موضوعی توجه شما را جلب می کند؟
نه به طور خاص.
سالها پیش هنگامی که شرکتها برای اولین بار از شخصی سازی نام اول استفاده کردند ، کار کرد. توجه شما را به خود جلب کرد. اما در حال حاضر ، انواع “سلام {! firstname_fix}” در بازاریابی ایمیلی به یک هنجار تبدیل شده است ، نه مهمترین. به همین دلیل ، تازگی خود را از دست داده است.
اما این نوع موضوع ایمیل شخصی نیست که من در مورد آن صحبت می کنم. برای ایجاد یک خط موضوعی ایمیل که مورد توجه قرار گیرد ، باید محتوا را منحصر به آن مشترک کنید.
برای ارتباط با هر مشتری باید فراتر از این بروید. می توانید این کار را با شخصی سازی پیام خود بر اساس موقعیت مکانی ، رفتار خرید گذشته و محتوایی که با آن درگیر بوده اند ، انجام دهید. به این فکر کنید که چه اطلاعاتی در مورد مشتریان خود دارید. اکنون از آن برای ایجاد یک تجربه شخصی برای آنها استفاده کنید.
اگر من همان مثالهای خطوط موضوعی ایمیل بالا را انتخاب کنم ، اما آنها را بر اساس تجربیات خود در مورد آن مارک ها شخصی سازی کنم؟
حالا این فرق کرد.
بنابراین بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ با بهترین روش موضوع ایمیل بعدی – بهترین بخش بندی – تقسیم بندی.
از تقسیم بندی استفاده کنید
در AWeber ، توصیه می کنیم تقسیم بندی مخاطبان و ارسال هر بخش پیامهای متناسب با خطوط موضوعی منحصر به فرد.
جوآنا ویبه ، بنیانگذار Copyhackers ، می گوید: “نکته 1 که ما همچنان به آن دست می یابیم این است که وقتی خط موضوعی شما مخصوص لیست بخش بندی شده ای است که برای آن ارسال می کنید ، سر به فلک می کشد.”
در اینجا چند روش برای انجام این کار وجود دارد:
- سوالات خود را بپرسید فرم ثبت نامبه
سپس از این اطلاعات در موضوع ایمیل خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ مد می نویسید ، می توانید از مشترک خود هنگام ثبت نام در لیست پستی شما ، رنگ مورد علاقه خود را بخواهید. سپس ، می توانید بر اساس انتخاب رنگ آنها ایمیل ارسال کنید – مانند “15 زرق و برق دار [color] لباس زیر 50 دلار “ - ارسال ایمیل های مبتنی بر مکان
سفر به یک کنفرانس؟ سخنرانی در یک رویداد؟ با مشترکین خود در شهرهای مختلف ملاقات کنید. “ما در [city] هفته بعد! آنجا میبینمت؟” - مشترکان را مجددا هدف بگیرید
مشترک بود محصول را در سبد خرید خود رها کند؟ می توانید ایمیلی مانند “چیزی را فراموش کرده اید؟ در اینجا 20 درصد تخفیف برای کوپن وجود دارد! ” یا مشترکی اقدامی را انجام نداده است ، مانند ثبت نام در وبینار یا کارگاه شما؟ از این اطلاعات برای تنظیم پیام بعدی آنها استفاده کنید. “فقط 12 ساعت برای ثبت نام [event]! ”
فوریت را در خط موضوعی خود با FOMO ایجاد کنید
ترس از دست ندادن – یا FOMO – یک محرک روانشناختی قوی برای بازکردن و تعامل ایمیل است. خطوط موضوعی ایمیل که احساس فوریت ، کمیابی و انحصاری بودن را ایجاد می کنند ، می توانند دارای نرخ باز شدن 22٪ بالاتربه
این را می توان با دادن مهلت به مشترکین برای انجام یک کار انجام داد.
در اینجا چند مثال موثر دیگر در زمینه موضوع ایمیل FOMO آورده شده است:
از محرک های هرزنامه در عنوان موضوع خود اجتناب کنید
فیلترهای هرزنامه ایمیل توسط کلمات ، عبارات و نمادهای خاصی در موضوع و محتوای ایمیل شما فعال می شوند. AWeber از یک ابزار فیلترینگ محتوا به نام SpamAssassin uses استفاده می کند برای جلوگیری از فیلتر کردن محتوا این ابزار به طور گسترده ای توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی (ISP) برای فیلتر کردن ایمیل های دریافتی استفاده می شود.
با کلیک روی آن نمره ، می توانید بلافاصله محتوای پیام های خود را که باعث ایجاد مجموعه قوانین SpamAssassin view می شوند ، مشاهده کنید.
بنابراین برخی از کلمات ، عبارات و نمادها که پرچم قرمز برای فیلترهای هرزنامه هستند چیست؟ تعداد زیادی وجود دارد ، اما در اینجا چند مورد برای مثال آورده شده است:
- نقطه گذاری بیش از حد مانند چندین علامت تعجب !!!!!!! یا بیضی ………
- تایپ در همه CAPS
- نمادهایی مانند “$$$” و “*****”
- عباراتی مانند “ارزان” ، “نقدی” ، “معامله باورنکردنی” ، “رضایت” ، “برنده”
همچنین ، به تعداد 69 درصد از گیرندگان ایمیل گزارش ایمیل به عنوان هرزنامه فقط بر اساس موضوع. اطمینان حاصل کنید که موضوع مورد نظر شما برای مشترک شما نیز ناخواسته باشد. این امر در صورتی اتفاق می افتد که خط موضوعی شما به هر طریقی فریب بخورد ، مانند این که با “RE:” هدایت شود در حالی که پاسخ واقعی به یک ایمیل نیست.
در موضوع موضوع مستقیم باشید
از عقل ، بازی در کلمات ، طنز ، قافیه ها ، یا جمله های جنایی در خطوط موضوعی خود صرف نظر کنید.
در عوض از تیترهای ساده استفاده کنید. این خطوط موضوعی “خسته کننده” بسیار خوب تبدیل می شوند. این به این دلیل است که آنها مقدار داخل ایمیل را توضیح می دهند. خوانندگان دقیقاً می دانند که از پیام چه انتظاراتی دارند و چه مزایایی از بازکردن آن دریافت خواهند کرد.
در اینجا چند نمونه خط مستقیم موضوع ایمیل وجود دارد:
اما یک نکته وجود دارد: پیام های شما باید به طور مداوم ارزش ارائه می دهد اگر پیام های شما از ارزش وعده داده شده آنها کمتر باشد ، مشترکان شما احساس فریب خورده می کنند. سپس ، موفق باشید که بتوانید پیام های شما را به جلو باز کنید.
با این حال ، اگر ایمیل های شما پیوسته مملو از محتوای مهم و شخصی باشد ، مخاطبان شما ایمیل های شما را باز می کنند – مهم نیست که موضوع موضوع چه می گوید.
س toالاتی بپرسید تا کنجکاوی را برانگیزد
دلیلی وجود دارد که بیشتر فصل های پایانی تلویزیون با فیلم های تغییر دهنده به پایان می رسد: انسان ها آرزوی پایان های زیبا و شیک دارند. بنابراین وقتی آن را به آنها نمی دهید ، آنها بیقرار هستند. آنها باید بدانند در آینده چه اتفاقی می افتد و فصل بعدی را برای بسته شدن تنظیم می کنند.
از این اشتیاق به نفع خود استفاده کنید. با تزریق حس کنجکاوی به خطوط موضوعی ، مشترکان خود را تشویق کنید تا ایمیل های شما را باز کنند. می توانید سوالی بپرسید:
- عضویت در Copy Hackers: “آیا این 3 تکنیک کپی را از دست داده اید؟”
- دوز روزانه سلامت مردان: آیا کراتین دستاوردهای شما را افزایش می دهد؟ “
یا قول دهید در پیام خود پاسخی بدهید:
- جسیکا استنزبری: “شما باید ماهانه ___ بار زنده بروید! [open for the answer]”
- سوفی گری: “این تنها دلیلی است که باید تمرین کنید”
یا یک شگفتی ، هدیه یا هدیه را تحریک کنید:
یا خوانندگان را مجبور به گفتن کنید “متعجب؟!”
- چاقوها: “با احترام ، دوایت آینده”
- ایمیل های واقعا خوب: “ایمیل ها می توانند خوشمزه باشند“
از خطوط موضوعی یک کلمه ای استفاده کنید
توصیه دیگری از Wiebe Copyhackers؟ خطوط موضوعی یک کلمه ای را امتحان کنید.
چرا؟ خطوط موضوعی یک کلمه ای می تواند جذاب باشد.
در اینجا در AWeber ، ما خطوط موضوعی یک کلمه ای ارسال کرده ایم که سرعت باز شدن آنها بالاتر از حد متوسط است.
یا خطوط موضوعی فوق العاده طولانی
صبر کنید ، آیا شما فقط نگفتید که یک موضوع کلمه ای را امتحان کنید؟ بله ، بله انجام دادم.
اما واقعیت این است که خطوط موضوعی واقعاً کوتاه و واقعاً طولانی می توانند به خوبی کار کنند. در نهایت ، همه چیز در مورد برجسته شدن و یافتن چیزی است که برای مخاطبان شما کار می کند.
در حقیقت ، تنها 18 of از افراد بیش از 60 کاراکتر را در خطوط موضوعی خود قرار می دهند. پس چرا به آن اجازه نمی دهید؟
نقاط دردناک مخاطبان خود را درک کنید
ویبی توصیه می کند: “نقاط درد ، ترس یا نتایج شگفت انگیز مخاطبان خود را در علامت نقل قول قرار دهید و از نفر اول استفاده کنید.”
این فرمول می تواند به مخاطبان شما کمک کند تا خود را در خط موضوعی شما ببینند. از آنجا که آنها احساس می کنند با نسخه هماهنگ هستند ، به احتمال زیاد آن را باز می کنند تا ببینند چه می خواهید بگویید.
باز هم ، همه اینها به شناخت مخاطب برمی گردد. وقتی مخاطبان خود را بفهمید – امیدها ، رویاها ، ترسها ، چالشها و موارد دیگر – می توانید نسخه ای ایجاد کنید که برای آنها طنین انداز شده و آنها را به سمت عمل سوق دهد. شما باید یک پیشنهاد ارزشی را وارد کنید که برای آنها جذاب باشد.
همانطور که ویبی می گوید: “زیرا ، البته ، کپی در عنوان موضوع شما تنها یک قسمت کوچک از معادله در مورد باز شدن است.”
شخصی شوید
الکس کاتونی “The 3 P” را به عنوان راهنمای نوشتن خطوط موضوعی بهتر به اشتراک می گذارد. آنها عبارتند از: شخصی سازی ، برانگیختن احساسات و شخصی شدن.
بیایید در مورد دومی صحبت کنیم.
“با یک موضوع موضوعی مبتنی بر داستان یا یک سلام سریع دوستانه (یعنی باورم نمی شود فقط همین را گفتم). ”
– الکس کاتونی ، بنیانگذار The Copy Posse
انسانها جذب داستان می شوند. یک دلیل وجود دارد که بسیاری از داستانهای دوران کودکی شامل درس های زندگی هستند – داستانها این است که ما چگونه چیزهای مهم را به خاطر می آوریم و اطلاعات را به آنها منتقل می کنیم. بنابراین اگر می خواهید برای مخاطبان خود انگیزه ایجاد کنید ، به داستانی که خوانندگان در ایمیل شما از طریق موضوع موضوع شما پیدا می کنند اشاره کنید.
به علاوه ، یک موضوع موضوعی جذاب مانند آنچه کاتونی در بالا ذکر کرد ، نمی تواند باز شود.
احساس ، عمل یا کنجکاوی را برانگیزد
کاتونی این مثال را به عنوان موضوعی برای برانگیختن احساسات ، عمل یا کنجکاوی ارائه می دهد: آیا این برای شما نیز به طرز وحشتناکی دقیق است؟
آیا این ایمیل را باز می کنید؟
من می خواهم.
از آنجا که من نه تنها درباره آنچه نویسنده تجربه می کند کنجکاو هستم ، بلکه می خواهم بدانم آیا این چیزی است که من هستم همچنین مواجه شدن من می خواهم دریابم که آیا ما تجربیات مشترکی داریم یا خیر.
این خط موضوعی کنجکاوی و میل به ارتباط را برمی انگیزد.
هنگام نوشتن چنین موضوعی ، ابتدا به این فکر کنید که می خواهید خواننده شما چه احساسی داشته باشد. سپس ، س questionsالاتی را مطرح کنید که این احساس را برانگیزد.
پس از نوشتن عنوان موضوعی ، نظر دیگری را دریافت کنید. از کسی بخواهید آنچه را که نوشته اید بخواند و به او بگوید که چه احساسی در او ایجاد کرده است.
بهترین شیوه های موضوع ایمیل برای شما مناسب است؟
آیا چیزی برای شما کار کرده است که ما در این پست به اشتراک نگذاشته ایم؟ در زیر نظر بدهید! ما دوست داریم بشنویم چه چیزی برای شما مفید است.