جدید: گزارش‌های جدید، کمپین جمعه سیاه و موارد دیگر

اطلاعات جدید در حساب AWeber خود را بیاموزید.

گزارش هایی که به راحتی قابل درک هستند و به سرعت اطلاعات مفیدی را ارائه می دهند

گزارش راه شماره 1 برای کمک به شما در بهبود بازاریابی ایمیلی است. با مشاهده گزارش‌ها، می‌توانید تعیین کنید که کدام ایمیل‌ها کار می‌کنند، مشتریان شما چه کسانی هستند، چه کسانی ثبت‌نام می‌کنند، و حتی کدام روزهای هفته موثرتر هستند.

اطلاعاتی که به موفقیت شما کمک می کند همیشه باید در یک نگاه مفید و قابل خواندن باشد – هر کجا که هستید.

به‌روزرسانی‌های اخیر به این معنی است که گزارش‌های ما دقیقاً این کار را انجام می‌دهند – به سه روش اصلی:

  • نمودارها و نمودارها به راحتی قابل خواندن هستند
  • شما می توانید گزارش را در هر دستگاهی به راحتی بررسی کنید
  • گزارش های تلفیقی حاوی اطلاعاتی است که به شما کمک می کند ایمیل های بهتری بنویسید

چه چیزی در گزارش های AWeber جدید است؟

اکنون استفاده از گزارش‌های شما سریع‌تر و درک آن آسان‌تر است.

بررسی کنید چه چیزی جدید است:

  • یک نقشه کاملاً جدید مکان مخاطبین شما را در مقیاس محلی و جهانی نشان می دهد
  • گزارش های بزرگتر و ساده تر به شما کمک می کند تا داده های خود را در یک نگاه درک کنید
  • جداول قابل مرتب سازی به شما کمک می کند روندها را شناسایی کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را بیابید
  • گزارش های تلفیقی و دسترسی آسان به فیلترها و اقدامات، اطلاعاتی را که می خواهید و نیاز دارید، بدون حواس پرتی نشان می دهد
  • همه گزارش‌ها روی هر یک از دستگاه‌های شما کار می‌کنند – مهم نیست که چه هستند

امیدواریم این به روز رسانی ها به شما در نوشتن ایمیل های بهتر و فروش بیشتر کمک کند.

با این گزارش جدید چه کار می توانم انجام دهم؟

نمودارها و جداول زیبا هستند – اما قدرت آنها از اطلاعاتی است که می توانند در اختیار شما قرار دهند. بنابراین چند غذای آسان که می توانید در یک نگاه به دست آورید چیست؟

بهترین محتوای خود را شناسایی کنید

خوب، برای شروع، می‌توانید ایمیل‌های موفق را – شاید به دلیل محتوای بهتر یا تماس‌ها برای اقدام (CTA) – از نرخ کلیک بالاتر از حد معمول شناسایی کنید.

برای مثال، این نمودار «به مرور زمان باز می‌شود» برای اکتبر، پخشی را نشان می‌دهد که به صورت هفتگی ارسال می‌شود. تعداد مشابهی از افراد این ایمیل را هر بار که منتشر می‌شود باز می‌کنند، که منجر به افزایش اندازه‌های تقریباً مشابه می‌شود.

یک اسکرین شات از نمای گزارش‌های AWeber که نشان می‌دهد در طول زمان با 4 نوک در نمودار باز می‌شود، یکی برای هر هفته در ماه اکتبر.

نمودار «کلیک‌ها در طول زمان» برای همان دوره زمانی و فهرست در اوایل اکتبر بیشتر و بالاتر از زمان‌های دیگر است. این می تواند نشان دهد که پخش ارسال شده در اوایل اکتبر به نظر می رسد پیشنهاد قانع کننده تری نسبت به بقیه داشته است.

تصویری از نمای گزارش‌های AWeber که کلیک‌ها را در طول زمان با افزایش نمودارهای بزرگ در اوایل اکتبر و موارد کوچک‌تر در اواخر اکتبر نشان می‌دهد.

از داده هایی مانند این استفاده کنید تا مشخص کنید چه نوع محتوا، معاملات و CTA به بهترین وجه با مخاطبان شما طنین انداز می شود و ایمیل های بیشتری را با آنچه که آنها دوست دارند ارسال کنید.

روندهای مکان را به سرعت شناسایی کنید

نقشه موقعیت یک عکس فوری از داده های کل جهان در سراسر جهان و همچنین ایالت ها و شهرها ارائه می دهد. هر چند وقت یکبار آن را بررسی کنید تا ببینید – به معنای واقعی کلمه – مخاطبان شما در کجا قرار دارند.

نقشه مکان کل جهان را نشان می دهد، اما با نشان دادن مکان نما بر روی ایالات متحده، می توانید تا 17 ایالت و تعداد مشترکین هر ایالت را ببینید.

چند کار وجود دارد که می توانید با این داده ها انجام دهید.

شناسایی موفقیت: آیا اخیراً شخصاً در یک رویداد در شهر دیگری شرکت کردید؟ می توانید نگاهی بیندازید و ببینید آیا نام تجاری شما به صورت دهان به دهان در حال گسترش است یا خیر، که به عنوان مشترکین بیشتری در آن شهر خاص نشان داده می شود.

به زبان مخاطب خود صحبت کنید: آیا در کشوری که به زبان مادری شما صحبت نمی کند مشتریان زیادی دارید؟ ممکن است بخواهید از زبان پیچیده ای که به خوبی ترجمه نمی شود اجتناب کنید. یا کاربران را تقسیم بندی کنید و برای همه ایمیلی به زبان خود ارسال کنید.

ارسال ایمیل های بازاریابی بر اساس موقعیت مکانی: توجه داشته باشید که تعداد زیادی مشترک جدید در کالیفرنیا دارید؟ یک بخش از مشترکین فقط کالیفرنیا ایجاد کنید و یک ایمیل فوق شخصی با منابعی که آنها را درک می کنند و حتی یک کد تخفیف شخصی برای آنها ارسال کنید.

در مجموع، دانستن موقعیت مکانی مشترکین خود به شما کمک می کند تا آنها را به جای اعداد، به عنوان افراد تشخیص دهید.

گزارش های خود را بررسی کنید!

توصیه می‌کنیم حداقل هفته‌ای یک‌بار داده‌های خود را با استفاده از این گزارش‌ها بررسی کنید تا ببینید آیا می‌توانید اطلاعات مفیدی را جمع‌آوری کنید، روندها را شناسایی کنید، و به شما در ایجاد یک استراتژی ایمیل بهتر که باعث فروش بیشتر می‌شود کمک کنید. اکنون گزارش های جدید خود را بررسی کنید!

توجه: آیا سیستم گزارش گیری قدیمی را دوست داشتید؟ هنوز موجود است. وقتی در صفحه گزارش‌های خود هستید، به سادگی روی «بازگشت به گزارش‌های کلاسیک» در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و به نمای گزارش‌دهی قدیمی ما بازگردانده می‌شوید.

یک الگوی کمپین 7 روزه برای دریافت آسان ایمیل های جمعه سیاه شما

جمعه سیاه و دوشنبه سایبری فروش بیشتری را برای اکثر شرکت ها نسبت به هر زمان دیگری از سال به همراه دارند. مشتریان کارت های اعتباری خود را بیرون آورده اند و به دنبال خرج کردن هستند – تا زمانی که معامله ای دریافت کنند.

شما حتی مجبور نیستید هدایای کریسمس را برای فروش بلک فرایدی بفروشید. اگر یک دوره یا خدمات آنلاین بفروشید، هنوز هم می‌توانید یک فروش ارائه دهید و احتمالاً سرنخ‌هایی که در خرید به سر می‌برند، افت می‌کنند.

اما، اوه آیا این همه ایمیل را برای جلب توجه در صندوق ورودی افراد می نویسید؟ این خیلی کار است.

دیگر نه! ما یک الگوی کمپین 7 روزه ساختیم تا بتوانید ایمیل بفرستید و آن فروش ها را بدون کار زیاد دریافت کنید. این گونه شروع می شود:

نمای کلی کمپین برای الگوی کمپین جمعه سیاه، با یک برچسب اعمال شده و شامل 3 پیام شروع می شود.

از شنبه قبل از جمعه سیاه شروع کنید و با ایمیل تبلیغاتی Cyber ​​Monday پایان دهید — این کمپین هفته شما را پوشش می دهد. این شامل محتوای پویا برای شخصی‌سازی، طرح‌های هدر جدید و تعداد زیادی کپی از پیش نوشته شده است. اما آنها ایمیل های شما هستند – هر گونه تنظیماتی را که نیاز دارید انجام دهید.

استفاده از آن با هر حساب AWeber کاملا رایگان است. یاد بگیرید که چگونه کمپین ایمیل جمعه سیاه خود را امروز آپلود کنید.

یک 404 مفید برای صفحات فرود منتشر نشده یا غیرفعال شده

404 چیست؟ خطای 404 یا یافت نشدن 404 یک خطای رایج در سایت های سراسر وب است. معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که روی یک پیوند کلیک می‌کنید، اما هیچ صفحه‌ای با آن پیوند خاص مرتبط نیست – که ممکن است به دلایل مختلفی رخ دهد.

به عنوان مثال، اگر یک صفحه فرود با استفاده از سازنده AWeber ایجاد کرده اید، اما هنوز آن را منتشر نکرده اید (یا آن را لغو انتشار نکرده اید)، پیوند مرتبط با آن صفحه یک خطای 404 را نشان می دهد.

آیا می دانید 404 صفحه قابل طراحی است؟ خوب، ما صفحه خود را طراحی کرده ایم تا توضیح دهیم که چرا صفحه بارگیری نمی شود. به علاوه، اطلاعات مفیدی در مورد نحوه ایجاد یک صفحه فرود جذاب دارد که برای شما درآمد ایجاد می کند. در اینجا به نظر می رسد:

صفحه فرود 404 با گفتن شروع می شود "به نظر می رسد این صفحه هنوز فعال نیست" سپس اطلاعات و نکات مفیدتری ارائه می دهد.

سازنده صفحه فرود در هر حساب AWeber گنجانده شده است. ساخت صفحه فرود خود را از امروز شروع کنید.

این ویژگی ها و موارد دیگر را با یک حساب AWeber دریافت کنید

آیا می‌خواهید از این ویژگی‌ها، به‌علاوه پخش ایمیل و کمپین‌ها، اعلان‌های فشار وب، تجارت الکترونیک و موارد دیگر استفاده کنید؟ همین امروز با یک حساب AWeber شروع کنید.