آنها ممکن است یک دکمه یونی داشته باشند یا ممکن است کاملا یونی باشند. همانطور که سشوارهای یونی کار می کنند، تورمالین نیز ماده معدنی است که هنگام گرم شدن، بار الکتریکی تولید می کند. به طور مشابه، تورمالین نیز در بدنه سشوارهای تورمالین آغشته می شود، جایی که با افزایش دما، خاصیت تولید یون منفی آن فعال می شود. یون های منفی فقط با الکتریسیته مستقیم ایجاد می شوند، اما تورمالین حاوی هیچ یک از این یون ها نیست. بادهای سرد نیز از طریق واکنش های یونی یون های منفی تولید می کنند، اما در سشوارهای تورمالین تولید یونی با افزایش دما همراه است. قیمت سشوار ارزان و خوب از سشوار برس بزرگ برای افرادی که موهای بلند دارند ایده آل است.

برای تقویت کوره های طبیعی، به عنوان مثال، یک پخش کننده هوا یا اتصال پخش کننده روی سر سشوار مورد نیاز است. افزودن شانه به سر سشوار می تواند به داشتن ظاهری براق و صاف کمک کند. با توجه به اینکه موهای طبیعی و معمولی مستعد آسیب گرما هستند، خریداران باید به دنبال سشوارهایی با تنظیمات حرارتی و دمایی متعدد باشند. برای اکثر درمان های خشک کردن مو، استفاده از گرم ترین درجه حرارت ضروری نیست. با موهای طبیعی، افرادی که تنظیمات حرارتی متوسطی دارند، باید موهای خود را صاف کرده و هنگامی که گرما از بین می‌رود، دما را کاهش دهند.

برای کسانی که به دنبال بهترین سشوار خانگی یا بهترین سشوار حرفه ای هستند باید بگوییم که یونی بودن سشوار را می توان یکی از بهترین و لذت بخش ترین ویژگی های یک سشوار خوب و درجه یک دانست. . از آنجایی که سشوار شما در نتیجه یون تولید می کند، از چربی مو محافظت می کند و کمک می کند موها وز نشوند یا به هم بچسبند. همچنین سریعتر از یک سشوار معمولی برای خشک کردن مو با این نوع موها عمل می کند. از نظر تورمالین، مانند یونی عمل می کند، با این تفاوت که تورمالین فقط در دماهای بالا کار می کند، در حالی که یونیک ها با باد سرد و گرما کار می کنند زیرا به برق مستقیم نیاز است.

با استفاده از این اطلاعات می توانید تصمیم خوبی بگیرید. اگر می‌خواهید سشوار انتخاب کنید، باید نوع موهایتان را در نظر بگیرید، مثلاً موهایتان نازک یا پرپشت است یا نوک فر دارید. در واقع، برنده شدن عنوان بهترین سشوار بستگی به نوع موی شما دارد و سشوارهایی که نتایج خوبی را برای شخص دیگری ارائه می‌دهند، ممکن است این کار را برای شما انجام ندهند. اگر هنگام خرید سشوار از این قانون پیروی کنید، بعداً احساس بدشانسی نخواهید کرد.

سشوار حرفه ای جیمی آیونیک مدل GM100 برای انواع کاربردهای داخلی یا داخلی مناسب است. این سشوار دارای موتوری است که قدرت پرتاب باد عالی و گرمای مناسب را فراهم می کند. سشوارهای جیمی دارای فناوری یونی هستند. با وجود طراحی سبک جیمی، می توانید برای مدت طولانی و بدون خستگی از این سشوار قدرتمند استفاده کنید. به طور واقعی، این سشوار دارای توان خروجی 2200 وات است. سه شاسی روی سشوار موجود است: دما، قدرت و شات خنک. می توانید توان دستگاه را بین 1800 تا 2200 وات تنظیم کنید. این محصول با موتور AC و توان مصرفی 2200 وات قادر است هوای گرم زیادی ایجاد کند.

اگر موهای صاف یا بلندی دارید باید موهایتان را به سمت بالا شانه کنید و سشوار را از نوک مو به سمت ریشه آن ببرید. همانطور که اشاره کردیم دستگاه هایی که تنظیمات کمتری دارند و قدرتمندتر هستند، منطقی تر هستند. حتی اگر جذب یک سشوار با چندین دکمه برای تنظیم سرعت و دمای باد شده اید، این واقعیت را در نظر بگیرید که هر چه دستگاه ساده تر و قدرتمندتر باشد، کاربردی تر خواهد بود. حجم سشوار معمولا یکی از مهم ترین عواملی است که باید در نظر گرفته شود. تعیین میزان نویز دستگاه قبل از خرید و استفاده از آن دشوار است. کاربران می توانند بر اساس نظرات در قسمت نظرات انتخاب کنند.

بوش یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندهای دنیاست که در زمینه تولید تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و لوازم آرایشی برقی تخصص دارد. سشوار بوش با ایجاد انواع مدل های باکیفیت با ویژگی های متنوع، زیبا و بادوام توانسته به خوبی به نیازها و سلیقه های مختلف در سراسر جهان پاسخ دهد. سشوار حرفه ای بوش مدل phd7962di دارای موتور AC قدرتمند و توان مصرفی 2500 وات می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده حرفه ای در سالن های زیبایی می باشد.از ویژگی های سشوار بوش می توان به دکمه باد سرد، فناوری تولید یون، دو حالت سرعت، سه حالت دما اشاره کرد. ، سری متمرکز کننده، سری دیسپنسر و فیلتر قابل جدا شدن.

اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید و چند دقیقه طول می کشد، اگر سشوارتان سنگین باشد، می تواند بسیار دردسرساز باشد. یک سشوار تاشو باید بتواند در یک کیسه جا شود تا بتوانید آن را با خود حمل کنید. اکثر سشوارها فشرده هستند، اما اگر زیاد سفر می کنید، بهتر است یک سشوار کوچک تاشو انتخاب کنید. اگر به دنبال یک سشوار خوب هستید، وزن و اندازه هر دو عامل مهمی هستند. در پاسخ به شما یک سشوار با برند خوب با ابعاد و وزن مناسب را پیشنهاد می کنیم.