که تعدادی از آنها به شرح زیر است

کرم پودرها بر اساس کاربرد هم دو دسته هستند کرم پودر برای استفاده روزانه و کرم پودر گریم که مخصوص میکآپ آرتیستها است. بهتر است بگوییم بهترین کرم پودر برای پوست شما کدام است؟ کرم پودر پرتی با بافتی خامه ای و سبک و پوشش دهی فوق العاده، چین و چروکهای پوست را به حد اقل رسانده و ضمن ایجاد جلوه ای صاف و یک نواخت در پوست، همراه با ویژگی SPF15 از آن در برابر نور آفتاب و عوامل مضر خارجی و خشکی محافظت می کند. اول از همه یک کرم به عنوان نرم کننده و آبرسان و روی آن یک ضد آفتاب و در آخر هم کرم پودر خود را استفاده کرده اید ی کرم پودر عالی .

بافت نرم و سبک این کرم ظاهری درخشان به پوست داده و آن را لطیف می سازد. کرم پودری دارای بافت کرمی و سبک است که پوست را مات کرده و منافذ پوست را یک دست می کند و نتیجهی نهایی طبیعی دارد. کرم پودرها کرمهایی با بافت نسبتا غلیظ و رنگداری هستند که نواقص پوست صورت را میپوشانند و پوست را یک دست و برای آرایش آماده میکند.

محصولی متفاوت از کمپانی الارو که با نام آنتی ایج شناخته شده است به بازار جهانی عرضه شده که با بافت سبک و پوشش طولانی مدت، نظر همگان را به خود جلب میکند. زمینه مانع ازچروک شدن کانسیلر میشود کانسیلر سبک و یک درجه روشن تر از کرم یا پوستتان انتخاب کنید کانسیلر خیلی روشن مصنوعی میشود اگر عیوب ریز صورتتان با کرم پودر پوشیده نشد از مقداری کانسیلر استفاده کنید.

بعد از مدتی حتی از این بدتر هم میشود که دیگر با کرم پودر هم پوستتان صاف نخواهد شد. همچنین این کرم پودر 24 ساعته میبلین مدل Super Stay حاوی هیالورونیک اسید است که آب رسان و بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی برای خانمهایی است که فعالیت زیادی دارند و برای مدت طولانی بدون هیچ تغییری روی پوست می ماند. کرم پودر 4 کاره (I CARLY) بسیار خلاقانه و با توجه به نیاز مصرف کننده تولید شده است .