توسط کلسی جانسون 17 نوامبر 2021
ایجاد یک ایمیل زیبا برای فروش تعطیلات شما می تواند ساده باشد — از یک الگوی ماهرانه طراحی شده استفاده کنید.
این هفته ما 4 الگوی کاملاً جدید داریم — درست به موقع برای جمعه سیاه، دوشنبه سایبری، شنبه مشاغل کوچک و روز شکرگزاری. امروز از یک یا همه آنها در حساب خود استفاده کنید. ببینید ارسال یک ایمیل سریع به مشتریان چقدر آسان است.
الگوی ایمیل شکرگزاری
اگر مشتریان مستقر در ایالات متحده دارید، احتمالاً از ایمیل “روز شکرگزاری مبارک” قدردانی خواهند کرد. آمریکایی ها روز شکرگزاری را از کار تعطیل می کنند، اما لزوماً تمام روز برنامه ریزی ندارند. اگر تصمیم به خرید آنلاین در ظهر داشته باشند، یک ایمیل کوتاه با سلام، شما را در ذهن نگه می دارد.
از این الگوی شگفت انگیز ساده استفاده کنید و چند کلمه در مورد اینکه چقدر از مشتریان خود سپاسگزار هستید بگویید.
آیا در سراسر جهان مشتری دارید؟ ایمیل روز شکرگزاری خود را فقط برای بخشی از مشترکین مستقر در ایالات متحده ارسال کنید.
قالب ایمیل جمعه سیاه
دوره، محصولات، خدمات یا هر چیز دیگری را که در این جمعه سیاه برای فروش ارائه می دهید با این الگوی کاربردی به نمایش بگذارید.
گاهی اوقات سادگی بهترین راه برای افزایش نرخ کلیک بهتر است. به مشتریان خود به وضوح بگویید چه چیزی در فروش است و چه مقدار از تخفیف دریافت می کنند. سپس آنها را فوراً به صفحه فرود یا وب سایت تجارت الکترونیک خود ارسال کنید.
این الگو را با اطلاعات فروش جمعه سیاه خود به روز کنید و آن را به سرعت ارسال کنید (تا بتوانید به فروش کامل برگردید).
قالب ایمیل شنبه کسب و کار کوچک
فراخوانی همه صاحبان کسب و کارهای کوچک و افراد مزاحم! شما قطعا باید یک ایمیل در شنبه مشاغل کوچک (روز بعد از جمعه سیاه) ارسال کنید.
در این ایمیل می توانید به مردم یادآوری کنید که هدایای تعطیلات خود را از شما بخرند و ایده های محبوب هدیه را پیشنهاد دهید. همچنین می توانید از این فرصت استفاده کنید و از مشتریان خود برای حمایت از کسب و کار شما در طول ماه ها و سال ها تشکر کنید.
عضویت در انجمن شما – چه محلی باشد چه آنلاین – برای مشتریان ارزشمند است. از الگوی شنبه کسب و کار کوچک برای ایجاد سریع یک ایمیل زیبا استفاده کنید و در یک روز فقط برای شما با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
قالب ایمیل سایبر دوشنبه
دوشنبه سایبری: رویای هر کسب و کار تجارت الکترونیک. بیشتر کسبوکارها به صورت آنلاین فروش میکنند (اگر این کار را نمیکنید، تجارت الکترونیک بسیار آسان AWeber را امتحان کنید). مشاغلی که فقط آنلاین هستند می توانند بیشترین سود را از فروش دوشنبه سایبری ببرند.
ساده نگه دارید: به مشتریان خود ٪ درصد تخفیف برای هر چیزی که آنلاین ارائه می دهید بدهید و ایمیلی برای آنها ارسال کنید که در مورد آن صحبت کنید.
میتوانید تخفیف خود را در قالب ایمیل Cyber Monday، که شامل یک گیف جذاب، یک تیتر و پاراگراف کوتاه، و یک دکمه تماس برای اقدام چشمگیر است، اضافه کنید. تبلیغات Cyber Monday خود را زیاد در نظر نگیرید: با ارسال ایمیل به مخاطبان خود، هر فروش را که می توانید انجام دهید.
نحوه استفاده از قالب های ایمیل AWeber
برای استفاده از هر یک از این الگوها، وارد حساب AWeber خود شوید، یک پیام با کشیدن و رها کردن ایمیل سازنده ایجاد کنید، روی «Templates» کلیک کنید (مطمئن شوید که «محتوای پیام من» را در بالای صفحه انتخاب نشده نگه دارید). این چهار الگو را در بخش «تعطیلات» جستجو کنید.