لوازم یدکی لیفان – ادرس

شرکت آذین یدک تهران با سالها سابقه واردات مستقیم قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی توانسته است ، قیمت ها را تا حد زیادی به نفع مشتری برگرداند. خیلی پیگیرن. بار ها و بار ها ازشون قطعه خریدم و همیشه به موقع تحویل دادن. لیفان ۵۲۰ از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری بهره برده که قدرت این موتور توسط یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته به دیفرانسیل جلو آن منتقل میشود. لیفان ۵۲۰ اولین مدل از لیفان است که به بازار ایران راه پیدا کرد. شما می توانید لوازم یدکی مدل های زیر را از بازگانی اتحاد به صورت حضوری و آنلاین خریداری نمایید. در صورتی که نیاز به هر نوع لوازم لیفان اعم از لوازم موتوری ، لوازم جلوبندی ، لوازم بدنه یا قطعات و لوازم مربوط به گیربکس خودرو های این برند را دارید ، با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن به سفارشات شما رسیدگی نمایند. لوازم و قطعات موجود لیفان که در انبار ما یافت میشود شامل لوازم موتوری لیفان ۶۲۰ ، لوازم جلوبندی لیفان ۶۲۰ ، لوازم بدنه لیفان ۶۲۰ ، لوازم گیربکس لیفان ۶۲۰ و قطعات داخلی کابین لیفان ۶۲۰ میباشد.

کلیه قطعات مربوط به سیستم تعلیق و جلوبندی اتومبیل های لیفان، ام وی ام و جک در مجموعه اتحاد قابل حریداری می باشد. کلیه قطعات داخل کابین لیفان از جمله دستگیره داخلی، داشبورد، کمربند ایمنی، سوئیچ، دستگیره تنظیم ارتفاع صندلی، کلیه صندلی ها، چراغ سقفی، ایربگ انواع خار، قاب و … خوشبختانه طی این سالها مشکلی از بابت تامین قطعات و لوازم لیفان ۸۲۰ نداشتیم. لیفان ۸۲۰ سدان بزرگ و لوکس شرکت لیفان به شمار میرود. همچنین بازار دست دوم و رونق نسبی این مدل باعث شده که بسیاری از قطعات و لوازم یدکی لیفان X60 در بازار وجود داشته باشد. از این رو بسیاری از قطعات و لوازم یدکی این خودرو هم به صورت نو و هم به صورت استوک یا کارکرده در بازار یافت میشود. دهه 90 بود که هنوز ذهنیت بد از خودروهای چینی که کیفیت آنها اصلا مناسب نبود پاک نشده بود که محصول جدیدی از شرکت لیفان به اسم 620 رو نمایی شد، خودرویی که از نظر طراحی به بی ام و سری 3 شباهت داشت. لیفان نام یکی از خودروسازان چینی است که از سال 1992 در چین شروع به تولید خودرو کرده است و امروزه در ایران محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برنامه شرکت خودروسازان بم این است که با لیفان یک شرکت مشترک در ایران داشته باشند تا بتوانند سرمایهگذاری برای یک خودروی ارزان قیمت که بتواند جایگزین پراید شود را انجام دهند که این خودرو از استانداردهای مناسب نیز بهرهمند باشد و سپس در ادامه قصد بر این است که این دو شرکت محصول سدان ۸۲۰ را با یک فیس لیفت جدید با یک موتور بسیار مدرن با حجم ۱۵۰۰ سی سی TGDI را به بازار عرضه نمایند.

در ابتدای ورود به ایران ، این خودرو با یک موتور ۱.۶ لیتری عرضه شد اما پس از مدتی شرکت واردکننده آن یعنی کرمان موتور تصمیم به استفاده از موتور قدرتمند تری گرفت که حجم موتور آنرا به ۱.۸ لیتر افزایش داد. در صورت نیاز به هر یک از این قطعات کافیست با ما تماس گرفته تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی نیاز شما باشند. هدف ما تحویل کالا در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به شما مشتری عزیز است. مصرف سوخت این خودرو 8.0 لیتر در هر 100 کیلومتر است که این مسئله یک نقص جدی به حساب میآید و آن را به خودروی پر مصرفی تبدیل کرده است. شما می توانید لوازم و قطهات مصرفی خودروی خود مانند لنت، دیسک و صفحه و… در صورت نیاز به هر قطعه ای از این خودرو کافیست با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان به سفارشات شما رسیدگی نمایند. برای ایجاد ظاهری اسپرت در این خودرو چراغهای جلو و عقب به صورت ال ای دی طراحی شده که در هنگام رانندگی جلوه زیبایی دارد. لیفان X60 در خودرو های لیفان ، مدل شناخته شده ای در بازار لوازم یدکی لیفان 520 خودرویی کشور است. لوازم یدکی لیفان : شرکت آذین یدک تهران با سالها تجربه در امور واردات و توزیع قطعات یدکی خودرو های وارداتی ، چند سالیست که به طور تخصصی در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت میکند.

مجموعه کارما یدک در حوزه تامین و توزیع لوازم یدکی اصلی برندهای متنوع خودروهای چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما، اچ سی کراس و برلیانس) در ایران فعالیت میکند و دارای فروشگاه حضوری و آنلاین است. کاوان یکی از برندهای تازه وارد در ایران است که دینو موتورز در ایران تولیدکننده محصولات این برند است. همچنین شما میتوانید برای خرید موتور سیکلت دلخواهتان ویژگی هر یک از موتور سیکلتهای کاوان را مقایسه کنید و بعد موتور سیکلت مناسبی تهیه کنید. لیفان یک شرکت خودروسازی چینی است که از سال ۲۰۰۵ ساخت و تولید انواع اتومبیل را آغاز کرد. این قطعات پس از انجام بررسیهای اولیه جهت حصول اطمینان از کیفیت لازم در فروشگاه کارما یدک به عنوان محصولات ساخت داخل معرفی شدهاند و به فروش میرسند. لیفان X60 اولین تجربه گروه خودروسازی لیفان در زمینه ساخت خودرو های کراس اوور است. لیفان ۶۲۰ در زمره اولین خودرو های چینی است که در اوایل دهه ۹۰ شمسی به بازار ایران راه یافت. در تیکوما ما به فروش قطعات یدکی تمامی مدل های خودرو لیفان می پردازیم. شرکت تیکوما (آریا پارت سابق) واردکننده و عامل فروش عمده لوازم یدکی خودرو در ایران است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوازم یدکی لیفان ارومیه.