نحوه فروش بیشتر در Etsy در فصل تعطیلات

برای فروش بیشتر فقط به Etsy اعتماد نکنید. کشف کنید که چگونه می توانید فروش خود را در داخل و خارج از پلت فرم Etsy افزایش دهید.

خریداران تعطیلات که سعی می کنند آن هدیه مناسب را برای عزیزان خود – چیزی منحصر به فرد و متفکر – پیدا کنند ، به Etsy مراجعه می کنند. مطمئن شوید که در این فصل بیشترین فروش را در فروشگاه Etsy خود دارید!

مشتریان بیشتر برای Etsy هزینه می کنند

خریداران از اکتبر تا دسامبر 2020 3.3 میلیارد دلار برای Etsy هزینه کردند ، رقمی که احتمالاً در سال 2021 بیشتر خواهد بود. مردم نشان می دهند که هدایای منحصر به فردی می خواهند که بتوانند از مشاغل کوچک مانند شما به صورت آنلاین خریداری کنند.

پس برای چی منتظری؟ یک تکه از آن عمل را دریافت کنید. ما نکاتی در مورد نحوه افزایش فروش فروشگاه Etsy خود در این فصل داریم.

به سه روش می توانید از فروشگاه Etsy خود سود بیشتری ببرید:

  • با بازاریابی ایمیلی فروش خود را افزایش دهید
  • به طور متوسط ​​به هر مشتری بیشتر بفروشید
  • سرنخ های جدیدی برای تبدیل به خریداران پیدا کنید
با مشتریان Etsy خود فروش بیشتری داشته باشید

در واقع شما باید استراتژی چگونگی فروش بیشتر در Etsy را ارائه دهید. اما خبر خوب: اکنون بهترین زمان برای شروع است. خریدهای تعطیلات در حال افزایش است و چند تاکتیک بازاریابی دیگر می تواند تفاوت را ایجاد کند.

با بازاریابی ایمیلی فروش خود را افزایش دهید

آیا مشاغل تکراری زیادی با مشتری دارید؟ اگر چنین است ، عالی است. اگر این کار را نکنید ، ممکن است بخواهید در مورد آن فکر کنید چرا شما ندارید؟

مشتریان مکرر بیشتر به کیفیت و سبک محصول شما اعتماد می کنند – وقت آن است که آنها را مجبور به خرید مجدد کنید. اما چگونه می توانید مشتریانی که دارای این هدف هستند را هدف قرار دهید قبلا، پیش از این از فروشگاه Etsy خود خریداری کرده اید؟ برقراری ارتباط با افرادی که قبلاً از شما خرید کرده اند ، Etsy را آسان نمی کند.

پاسخ آسان است – این بازاریابی ایمیلی است.

مزایای استراتژی بازاریابی ایمیلی Etsy

  • شما کنترل می کنید که چگونه و چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
  • از ایمیل می توان برای ایجاد یک رابطه طولانی مدت استفاده کرد که می تواند به یک مشتری وفادار مادام العمر تبدیل شود
  • با انتخاب های بسیار زیاد در Etsy ، می توانید مخاطبان خود را بر روی محصولات خود متمرکز کنید
مزایای استراتژی بازاریابی ایمیلی Etsy

مراحل شروع لیست ایمیل شما

راه اندازی یک استراتژی بازاریابی ایمیلی بسیار آسان است – و با استفاده از آن ، می توانید افرادی را که قبلاً برای خرید در فروشگاه شما هزینه کرده اند ، دوباره هدف قرار دهید.

مرحله 1: شرکت در انتخاب را رد نکنید!

قوانین Etsy بیان می کند که باید به مشتریان اجازه دهید در لیست ایمیل شما شرکت کنند. ارسال ایمیل برای ایجاد انگیزه و اشتیاق مشتریان در مورد محصولات جدید شما بسیار عالی است ، اما در ابتدا گرفتن مجوز بسیار مهم است!

برای انجام این کار ، ادغام مستقیم Etsy را با ارائه دهنده خدمات ایمیل مانند AWeber تنظیم کنید. به این ترتیب ، یک ایمیل انتخابی به طور خودکار پس از خرید فعال می شود و لیست مخاطبین شما ایجاد می شود. این امر فروشندگان را مطابق با قوانین حریم خصوصی Etsy نگه می دارد که به شما اجازه نمی دهد با مشتریان تماس بگیرید مگر اینکه آنها ابتدا شرکت کنند.

ایمیل انتخابی تأیید شده

آیا در مورد پیروی از قوانین Etsy س questionsالی دارید؟ شما همیشه می توانید 24 ساعته و 24 ساعته با تیم پشتیبانی AWeber تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد.

مرحله 2: پیام خوش آمد گویی خود را ایجاد کنید

به محض ثبت نام مشتریان خود ، یک ایمیل خوش آمد گویی خودکار کنید و آنها را به اولین پیشنهاد ارزش (مانند صفحه فرود با پروژه DIY) اشاره کنید.

سپس ، یک ایمیل “درباره سازنده” برنامه ریزی شده است که به طور خودکار یک یا دو روز پس از آن منتشر می شود. این نوع تماس فوری (اما ناپسند) به ایجاد ارتباط با مشتریان جدید شما کمک می کند.

خودشه. فقط دو مرحله ساده برای شروع جمع آوری آدرس ایمیل مشتری که از شما خرید می کنند.

اکنون وقت آن است که این رابطه را تقویت کرده و فروش خود را افزایش دهید.

این ایمیل عالی استقبال از ban.do را بررسی کنید. آنها آنچه را که می توانند از ایمیل های خود انتظار داشته باشند بیان می کنند ، به علاوه آنها را تشویق می کنند تا با ارائه 10 off کد تخفیف ، یک خرید سریع در آینده انجام دهند.

ایمیل خوش آمدید از ban.do
مثال ایمیل از ReallyGoodEmails

ایمیل های جذاب و ارزشمند به شما کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید

پس از انتخاب مشتریان قبلی ، آنها را با شما و نام تجاری خود درگیر کنید. اگر فقط به آنها ایمیل بفرستید که به آنها می گویند خرید کنید ، احتمال لغو اشتراک آنها افزایش می یابد. اکثر مردم نمی خواهند صندوق ورودی آنها تا حدی پر از ایمیل های فروش باشد (اگرچه قطعاً زمان و مکانی برای آنها وجود دارد).

از ایمیل برای ایجاد ارتباط عمیق تر با مخاطبان مورد نظر مشتریان قبلی خود استفاده کنید.

در اینجا چند ایده برای ایمیل های سرگرم کننده و جذاب وجود دارد که می توانید برای مشتریان خود ارسال کنید:

خبرنامه

خبرنامه یک راه عالی برای مشتاق نگه داشتن مشتریان در مورد شما و صنایع دستی فوق العاده ای است که باید بفروشید. خبرنامه می تواند سرگرم کننده ، جذاب و آموزنده باشد. این فرصتی است برای نشان دادن شخصیت خود و نمایش محصولات فوق العاده خود.

سعی کنید برخی از این ایده ها را در خبرنامه خود وارد کنید:

درباره خالق (شما)

در مورد خودتان بگویید. علایق و سرگرمی های شما چیست؟

داستان برند/پیام (“چرا” پشت نام تجاری شما)

چرا فروشگاه Etsy خود را راه اندازی کردید؟ مردم نه تنها محصولات شما را خریداری می کنند ، بلکه برند شما را نیز خریداری می کنند. شما آن برند هستید – در مورد نحوه رسیدن به جایی که هستید صحبت کنید.

آموزش نحوه/DIY

به مخاطبان خود نشان دهید چگونه یکی از صنایع دستی جالب خود را بسازند. این به آنها کمک می کند تا سرمایه گذاری و مشارکت داشته باشند.

آخرین نکات برجسته ایجاد

آیا روی یک محصول جدید فوق العاده کار می کنید؟ در خبرنامه خود در مورد آن صحبت کنید. مردم را از این موضوع هیجان زده کنید. می توانید یک فیلم کوتاه ، GIF یا تصاویری از روند خود نشان دهید.

با تشکر (بعد از خرید)

این فقط بازاریابی اولیه با ایمیل است. نشان دهید که از تجارت آنها قدردانی می کنید.

به علاوه ، می توانید از این فرصت به عنوان تخفیف در خرید بعدی به آنها استفاده کنید. یک راه عالی برای تشویق فروش آینده.

کدهای کوپن VIP فقط از طریق ایمیل در دسترس است

با ارسال یک ایمیل با کد کوپن ویژه ، فروش خود را در Etsy افزایش دهید. کسی که دوست ندارد از مزایای کوچک ویژه برخوردار شود.

  • نکته پاداش: آن را منحصر به فرد کنید – “زیرا شما جدا از باشگاه VIP ما هستید ، این کد کوپن 10 receiving را دریافت می کنید تا در هر خرید بعدی استفاده کنید”

فروش ایمیل هایی که تخفیف های ویژه را اعلام می کنند

به اندازه کافی گفت – زمان فروش محصولات شما فرا رسیده است.

  • نکته پاداش: می خواهید فروش خود را بیشتر نگه دارید؟ مشتریان خود را با محصولات خود به صفحه فرود تجارت الکترونیک ارسال کنید. به این ترتیب مجبور نیستید 5 درصد هزینه تراکنش Etsy را بپردازید.

تنظیم صفحه فرود تجارت الکترونیکی خود به راحتی تنظیم ایمیل شما است.

یک صفحه فرود تجارت الکترونیک ایجاد کنید – و درآمد بیشتری کسب کنید

ثابت شده است که صفحات فرود بیش از ارسال مستقیم مشتریان به صفحه اصلی یا سایت Etsy شما فروش دارند. این به شما فرصتی می دهد تا پیام خود را تقویت کنید.

به عنوان مثال ، اگر ایمیلی برای تعطیلات ارسال می کنید ، صفحه فرود شما می تواند دارای تم تعطیلات باشد و با محصولات تعطیلات پر شود. اگر شما یک ایمیل با عنوان “هدایا برای مادر” می نویسید ، صفحه اصلی می تواند شامل موارد پرفروش شما باشد که مردم ممکن است برای او خریداری کنند. یا اگر برای محصولات خاصی فروش دارید ، صفحه فرود فقط می تواند شامل محصولات فروش باشد.

به علاوه ، همانطور که در بالا اشاره کردیم ، وقتی محصولات را مستقیماً در صفحه فرود خود می فروشید ، درصد بیشتری از هر فروش را حفظ می کنید. و ، رقابت کمتری خواهید داشت ، زیرا سایر سازندگان به عنوان گزینه در کنار محصولات شما معرفی نخواهند شد.

مراحل ایجاد صفحه فرود تجارت الکترونیک

ببینید چگونه Alycia به راحتی صفحه فرود تجارت الکترونیکی را در AWeber تنظیم می کند

مبلغی را که هر مشتری خرج می کند افزایش دهید

اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید فروش بیشتری در Etsy بدست آورید ، با افزایش متوسط ​​دلار خود که مشتری در هر خرید خرج می کند ، شروع کنید. شما می توانید به طور فعال یک معامله بزرگتر را با مشتریانی که قصد خرید دارند تشویق کنید. شما قبلاً بر این امتیازات پیروز شده اید ، بنابراین این فرصت را از دست ندهید تا آنها را ترغیب کنید تا چند مورد دیگر را به سبد خرید اضافه کنند!

با یک ایده تقریبی از میزان هزینه مشتری معمولی شروع کنید – پایه شما. سپس ، هدفی را برای افزایش متوسط ​​اندازه قرارداد خرید ، مثلاً 30 دلار تعیین کنید.

این تاکتیک ها را امتحان کنید:

معاملات بسته

با ترکیب اقلام مکمل در بسته های بزرگتر ، فروش را افزایش دهید. می توانید تخفیف کوچکی ارائه دهید که با بسته بندی و حمل و نقل کارآمدتر جبران می شود. مردم دوست دارند زمانی خرید کنند که بدانند قیمت بهتری دارند – حتی اگر این بدان معناست که پول بیشتری را پرداخت می کنند.

فروش متقابل

اگر شخصی قبلاً کالایی را از شما خریداری کرده یا چیزی در سبد خرید خود دارد ، محصولاتی را پیشنهاد دهید که با آن مورد خوب کار می کنند. شما می توانید پیشنهادات محصول را بر اساس اقلام داغ ، فروش ، موجودی کم یا فعالیت قبلی ارائه دهید.

Upsell ارائه می دهد

وقتی شخصی به یک مورد خاص نگاه می کند ، همیشه نسخه ارتقا یافته را به عنوان یک گزینه نشان دهید. این می تواند شامل بسته های معاملاتی یا محصول بزرگتر باشد. گزینه گران تر را در سرلوحه کار خود قرار دهید و به آنها در تجدید نظر در خرید بیشتر کمک کنید.

ارسال رایگان حمل و نقل در آستانه هزینه شده

اگر میانگین اندازه معامله شما 20 دلار است ، پس از 35 دلار می توانید مشوق حمل و نقل رایگان ارائه دهید. اگر می دانید که آنها معمولاً حدود 60 دلار خرج می کنند ، پس آستانه معامله ممکن است 70 دلار باشد. این عدد باید آنها را ملزم به افزودن محصول بزرگتر دیگری کند و چیزی نباشد که آنها بتوانند از کوچکترین خرید شما برای دستیابی به آن استفاده کنند.

هنگامی که صفحه فرود و لیست ایمیل خود را ایجاد می کنید ، پیشنهادات گران قیمت ، فروش متقابل و محصولات بسیار ساده تر است. در سایت Etsy کنترل چندانی بر این ویژگی ها نخواهید داشت.

دریافت امتیازات جدید در Etsy

یک تجارت سالم به جریان مداوم سرنخهای تازه نیاز دارد. راههای جدید نحوه افزایش مخاطبان ، مشتریان و درآمد شما است.

از طریق ایمیل ، می توانید با ایجاد روابط و اعتماد ، رهبری جدیدی را پرورش دهید. با قول دادن ارسال DIY ها ، آموزش ها ، راهنماها یا سایر مطالب مرتبط که مشتری معمولی شما برای آنها جالب می داند ، ثبت نام در ایمیل های خود را جذاب کنید.

در اینجا دو راه سریع و آسان برای افزایش مشتریان جدید خود آورده شده است:

طبق خط مشی Etsy ، شما نمی توانید پیوند خارجی داشته باشید که خریداران را برای خرید محصول خارج از Etsy هدایت کند. اما می توانید پیوندی به صفحه فرود ثبت نام ایمیل داشته باشید.

به بازدیدکنندگان فروشگاه خود امکان ثبت نام در لیست ایمیل خود را بدهید. پیوند فروشگاه Etsy به صفحه فرود شما باید دارای دکمه ای برای ثبت نام اشتراک ایمیل شما باشد.

مراقب نحوه انتقال گزینه ثبت نام در لیست ایمیل خود در Etsy باشید. من ساده می گویم – “برای دریافت تخفیف های آینده و آخرین به روزرسانی های محصول ، در لیست ایمیل ما ثبت نام کنید”.

در اینجا یک قالب صفحه فرود است که می توانید برای ثبت نام در ثبت نام استفاده کنید. فقط یک آرم ، تصویر جدید بکشید ، متن را تغییر دهید و آماده حرکت هستید.

صفحه فرود ثبت نام ایمیل Etsy

پست های رسانه های اجتماعی خود را به فروشگاه Etsy خود وصل کنید

انجمن Etsy توصیه می کند که در صفحه مدیر فروشگاه خود از رسانه های اجتماعی استفاده کنید. تشویق پیروان خود برای اشتراک در خبرنامه شما ، در حالی که انتظارات خود را از نظر دریافتی از شما دریافت می کنید ، مزیت رقابتی به شما می دهد.

در اینجا چند نکته سریع در مورد ثبت نام ایمیل از طریق رسانه های اجتماعی آورده شده است:

  1. برای عضویت در خبرنامه خود در دکمه صفحه فیس بوک خود ، یک دعوت به اقدام اضافه کنید.
  2. برای دسترسی بیشتر به مخاطبان ، در چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی پست کنید.
  3. برای افرادی که در لیست شما ثبت نام کرده اند ، ارسال رایگان یا تخفیف ارائه دهید.
  4. با درخواست از مردم برای مشترک شدن در اولین خبرها ، محصولات آینده خود را در رسانه های اجتماعی آزار دهید.
  5. منابع انتخابی خود را (به عنوان مثال محتوای DYI ، چاپهای رایگان ، نگاه اجمالی) با تبلیغات رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

یکی از رایج ترین اعتراضات افراد مدت زمان لازم برای به اشتراک گذاری مطالب در رسانه های اجتماعی است. اگر زمان شما نیز کم است (آیا همه ما نیستیم؟) ، سعی کنید از یک ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید. این به شما امکان می دهد پست ها را از قبل برنامه ریزی کنید ، محتوای محبوب خود را بازیافت کنید و عملکرد رسانه های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل کنید.

may ممکن است داشتن تعداد زیادی دنبال کننده در پروفایل رسانه های اجتماعی شما چشمگیر باشد ، اما آیا آنها از شما خرید می کنند؟ اگر نمی توانید مستقیماً به آنها دسترسی پیدا کنید (به لطف ایمیل) و آنها را تبدیل کنید ، اینها فقط اعداد پوچ هستند.

Ovi Negrean ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت SocمنalBee، ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی

ایجاد یک صفحه فرود برای گرفتن آدرس های ایمیل

درست مانند صفحه فرود تجارت الکترونیکی شما ، باید یک صفحه فرود ایجاد کنید تا آدرس های ایمیل را ضبط کنید.

از ایمیل های خود برای ارسال مخاطبین خود به یک صفحه فرود اختصاصی استفاده کنید.

ببینید چگونه جی در 8 مرحله ساده یک صفحه فرود ایجاد می کند:

صفحات فرود و ایمیل های خودکار از استراتژی فروش قوی Etsy پشتیبانی می کنند.

به صورت رایگان با الگوهای ایجاد صفحه صفحه AWeber و ایمیل شروع کنید. این بستر امکان ادغام آسان با Etsy و Canva را فراهم می کند تا به شما در ایجاد صفحات فرود و ایمیل های مناسب برای نام تجاری شما کمک کند. این ابزارهای زیبا دسترسی به مشتریان را آسان کرده و آنها را متقاعد می کند تا برای افزایش فروش ، خرید بیشتری انجام دهند.