نویسنده کلسی جانسون 10 سپتامبر 2021
از الگوی ایمیل تازه طراحی شده ما با نام “Fresh” برای شروع نوشتن ایمیل بعدی خود استفاده کنید. شش مثال زیر نحوه و چگونگی طراحی با پس زمینه تیره را نشان می دهد.
پس زمینه های تیره در دنیای امروز اینترنت به مراتب کمتر از زمینه های روشن است. اما ، با افزایش محبوبیت حالت تاریک و توجه طراحان به حالت تاریک ، ایمیل های سیاه و تیره را از قلم نیندازید زیرا قبلاً هرگز چنین نامه ای را ارسال نکرده اید.
رنگ های تیره می توانند از ظرافت و ظرافت گرفته تا شب و ترسناک دلالت کنند. بعلاوه ، رنگهای روشن روشن در زمینه تیره به وضوح قابل مشاهده است.
و یک ایمیل تیره تقریباً در دنیایی از رنگ سفید در صندوق ورودی جلب توجه می کند – در نتیجه نرخ کلیک بهتری از افرادی که ایمیل شما را باز کرده اند.
بنابراین ، برای کمک به شما در شروع ، در اینجا شش دلیل برای استفاده از پس زمینه تاریک برای ایمیل بعدی خود آورده شده است. هر یک با یک نسخه از قالب ایمیل تازه طراحی شده ما “تازه” ، آماده استفاده در حساب AWeber شما است.
1. رنگهای برجسته
آیا تصویر یا محصول خاصی دارید که می خواهید به آن توجه کنید؟ پس زمینه مشکی تضاد شگفت انگیزی را برای “محبوبیت” محصولات شما ایجاد می کند.
برای ایجاد یک ایمیل جالب مانند این ، نیازی به رنگ های شدید ندارید. در مورد اپل فکر کنید – آنها اغلب از پس زمینه سیاه برای برجسته کردن دستگاه های سفید یا رنگ روشن استفاده می کنند.
تصویر خود را به ایمیل پس زمینه تیره اضافه کنید تا ببینید چگونه به نظر می رسد.
2. طرح های خود را به نمایش بگذارید
آیا گرافیک جالبی دارید که نماینده شرکت شما باشد؟ یا ، مقداری می خواهید؟ یا گرافیک های خلاقانه را از سایت خود بگیرید – یا از یکی از هزاران مورد ارائه شده در Canva استفاده کنید – و آنها را در پس زمینه تیره اضافه کنید.
قرار دادن تصاویر با رنگ روشن – مانند افرادی که در تصویر بالا مشاهده می کنید – می تواند به ایمیل شما عمق و احساس دهد. آن را امتحان کنید! اگر یک ایمیل تیره با گرافیک روشن برای نام تجاری شما مناسب است ، آن را ارسال کنید و ببینید نظر مخاطبان شما چیست.
3. ایجاد روحیه
رنگهای مشکی و تیره نشان دهنده پیچیدگی ، ظرافت ، رمز و راز ، قدرت و سبک است. هر یک از این حالت ها را می توان در ایمیل شما به سادگی با طراحی آن با پس زمینه تیره ایجاد کرد.
چه خدمات ممتازی داشته باشید یا دوره ای برای تبلیغ داشته باشید ، می خواهید یک طرح پیچیده را به نمایش بگذارید ، یا در تلاش هستید تا در مورد یک رویداد آینده رمز و راز ایجاد کنید ، یک ایمیل با پس زمینه تیره تأثیر درستی را ایجاد می کند.
4. توجه را جلب کنید
در دریایی از زمینه های سفید ، تاریکی خودنمایی می کند. صندوق ورودی خود را بررسی کنید – احتمالاً خواهید دید که اکثر ایمیل های معاملاتی ، شخصی و تبلیغاتی شما با متن تیره در زمینه روشن طراحی شده اند.
با ایمیلی که به رنگ تیره در پس زمینه با یک پوشش سفید است ، توجه خود را به رویداد ، محصول یا تبلیغ خود جلب کنید. شما با نگاه متناوب خود توجه مخاطبان خود را جلب خواهید کرد و تمرکز آنها بر روی عنوان و CTA شما خواهد بود.
5. صرفاً شبانه
DJ ها ، مکان های موسیقی ، brewpub ، باشگاه های شبانه ، نگهبانان ، کمدین های ایستاده ، رستوران ها ، ستاره شناسان و اتوبوس های مهمانی چه ویژگی مشترکی دارند؟ همه آنها شب کار می کنند.
اگر کسب و کار شما تقریباً شبانه اجرا می شود ، از یک پس زمینه تیره برای مطابقت با تجربه و انتظارات مشتریان خود استفاده کنید. انتخاب تاریکی نسبت به نور یک تفاوت ظریف است که می تواند منجر به ارتباط بهتر ایمیل و فروش بیشتر شود.
6. با موضوع تعطیلات مطابقت دهید
رویدادهای با مضمون تاریک مانند هالووین یا شب سال نو به طور سنتی با زمینه های تیره به دلایلی تبلیغ می شوند-این دقیقاً همان چیزی است که مشترکان شما می خواهند ببینند.
تعطیلات با خاطرات و احساسات گذشته گره خورده است. با ایمیل های تیره به احساسات این جشن های تاریک بپردازید. یک ایمیل در پس زمینه تیره مشترکان شما را درگیر کرده و آنها را از رویداد یا تبلیغات شما هیجان زده می کند.
نکته ای برای ایمیل هایی با پس زمینه تیره: متن را به حداقل برسانید. یک ایمیل تیره ، طبیعتاً طراحی سنگینی دارد. با آنچه می نویسید زیاده روی نکنید – هر چیزی که باقی می ماند یک مشت می زند.
ایمیل بعدی خود را با “Fresh” – قالب پس زمینه تیره ما ، شروع کنید
بدون نیاز به صرف وقت برای طراحی ایمیل پس زمینه تیره بعدی خود از ابتدا. ما به تازگی الگوی ایمیل خود را “Fresh” با 7 تنوع رنگ جدید ، همه با پس زمینه تیره به روز کردیم. آنها شبیه تصاویر موجود در این پست هستند – بنابراین خودتان بروید آنها را بررسی کنید.
برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید یا وارد شوید ، اکنون یک پیام کشیدن و رها کردن جدید شروع کنید ، روی “انتخاب الگو” کلیک کنید و می توانید “Fresh” را در بخش “صفحه اصلی” پیدا کنید. در نظرات زیر به ما بگویید که ایمیل شما چگونه بوده است.